SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, ik was net bezig op de iPadquote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef Pien85 het volgende:
Lieve Auto, wil je de meet van gisteren uit de OP halen? Thnx
[/geslijm]
waarvan?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Spanje, Spanje![]()
zo dan kunnen ze die steun gelijk terug betalen
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarvan?die 10 euro die mensen nu extra uit geven in de kroeg?
niet in een bodemloze putquote:Op zondag 1 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet in een bodemloze put
een miljoen is al een druppel op een gloeiende plaat
het is als een zwerver 5 cent geven en zeggen alle beetjes helpen
ja goed, maar dat was niet wat je zei netquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebt
Klopt, en in Spanje is het nog altijd minder erg dan in Griekenlandquote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed, maar dat was niet wat je zei net
'n avond heerquote:
Narraquote:
HJ heeft een leuk verslag geschreven!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nou auto, ga je gang!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nee...quote:
Oefenenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
Al doende leert menquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
quote:
Ja? Ik weet het niet...quote:
Je wilt gewoon niet, geef het maar toequote:
Daar zou ik op dit moment helemaal geen problemen mee hebben... Mijn voeten doen zooooo enorm pijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook echt geen voeten meer over
eerder stompjes
ik heb zo veel gedanst dit weekend!
mijn lief geeft heerlijke voet massages (lenen narra?) maar die is uiteraard weer eens de hort op
oeps....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Oh ik heb nog een puntje 3!
Ik ben op dit moment géén gezellig gezelschap. Serieus. Sommige mensen krijgen mij zooo snel op de kast hè![]()
![]()
x 1000
Nee, jij bent het niet. Haha.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben op dit moment géén gezellig gezelschap. Serieus. Sommige mensen krijgen mij zooo snel op de kast hè![]()
![]()
x 1000
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
![]()
x 1000
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik eropquote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]wat is er gebeurd??
Jezelf niet zo op de kast laten jagen joh, zulke mensen niet dat geluk gunnen
Seconded. Ik ben ook wel benieuwd wie je zo snel opgejaagd krijgt.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]wat is er gebeurd??
Jezelf niet zo op de kast laten jagen joh, zulke mensen niet dat geluk gunnen
Draai diegene zijn nek om.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik erop
mij maar lekker maken he.....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja verslag was leuk om te lezen!
ik krijg altijd eerst een scrub, en dan een massage met speciaal voeten zachtmaak spullie
echt zo nice
die gaan allebei mee op vakantie
komt wel goed schatjequote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik erop
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.quote:
Te veel moeite.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.
Leuk dat je het vraagtquote:
Weet je nog wat je gezegd hebt dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenje mag het best zeggen als ik je iets misdaan heb hoor
Wanneer hoor je de uitslag?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
4,025 voor mijn MC vragen dus moet 1,5 van de 3 halen van de open vragen. En daar ben ik toch een beetje huiverig voor
Naja, ik moet voor iedereen, behalve mijn ouders, de deur uit en mijzelf aankledenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenje mag het best zeggen als ik je iets misdaan heb hoor
Ik denk eind deze weekquote:
nee... maar dat is mannen eigen he... wij weten het nooit as we iets in de ogen van een vrouw verkeerd hebben gedaan... kunnen wij ook niets aan doenquote:
Altijd een goed excuusquote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... maar dat is mannen eigen he... wij weten het nooit as we iets in de ogen van een vrouw verkeerd hebben gedaan... kunnen wij ook niets aan doen :p
hmm ja ik snap dat dat spannend isquote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
4,025 voor mijn MC vragen dus moet 1,5 van de 3 halen van de open vragen. En daar ben ik toch een beetje huiverig voor
Ik vind van welquote:
Ach, kan er weinig meer aan doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja ik snap dat dat spannend is
wanneer weet je het?
edit never mind ik zie het al
succes
Linkje? Foto?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
Woei... ik sta in het personeelsblaadje (ook op het werk verzorg ik de motormeets haha)
Goed zoquote:
Nicequote:
ik heb na de kwart finales al niet meer gekeken....stond ergens op de 100ste plek ofzoquote:Op zondag 1 juli 2012 22:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Nice
Had de uitslag toch al verkeerd voorspelt.
Ben benieuwd naar de poule op werk morgen.
Tot de finale stond ik bovenaanquote:Op zondag 1 juli 2012 22:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb na de kwart finales al niet meer gekeken....stond ergens op de 100ste plek ofzo
Wie had jij in de finale?quote:
Nou, ik niet hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 22:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo jammer van Italië, ik gunde het hun en vooral Pirlo heel erg.
Had m aangepast, was tot de finale.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie had jij in de finale?
Ik denk dat heeeeel veel mensen Duitsland - Spanje hadden (ja, of NL tegen 1 van deze twee)
Jammerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m aangepast, was tot de finale.
Had Spanje - Duitsland in finale, waarbij ik de duitsers liet winnen met 1-2
Diegene die ik toen ook op had?quote:
Nope! heb een andere gekocht... die is nog iets zoeter / anders zoet dan die andere. Ik vind deze lekkerderderderderquote:
Zoetquote:Op zondag 1 juli 2012 22:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nope! heb een andere gekocht... die is nog iets zoeter / anders zoet dan die andere. Ik vind deze lekkerderderderder
Misschien van deze wel tweequote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja hijs lekker.. jammer dat je maar 1 glas kunt hebben
Is het al zo erg?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja hijs lekker.. jammer dat je maar 1 glas kunt hebben
Ja, toen wel... Al was ik moe enzoquote:
En hem meteen zijn nek omdraaien?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, toen wel... Al was ik moe enzo
Maar als ik uitnodiging krijg, dan ga ik degene die hij nu heeft wel een keertje testen
Nee, het gaat niet om hem. Haha.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En hem meteen zijn nek omdraaien?
Grapje
She's broodingquote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat blijft ze zeggen.... maar ondertussen...
Dan heb ik die kant niet gezien gisterenquote:
Nee, doe ik alleen bij / met / tegen NaRRaquote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb ik die kant niet gezien gisteren
daar is ze heel goed in... maar owee als ze hier is...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb ik die kant niet gezien gisteren
Jaaaa, hebben ze goed gedaan! Slaap lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
![]()
![]()
whoohooo Spanje heeft gewonnen
nu lekker mn bed in
Welterusten!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
![]()
![]()
whoohooo Spanje heeft gewonnen
nu lekker mn bed in
Mwuahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 23:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar is ze heel goed in... maar owee als ze hier is...de horror
Mja.. Maar gisteren was ik niet zo eng. Toch?quote:
nee totaal niet hahahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja.. Maar gisteren was ik niet zo eng. Toch?
NaRRa?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
red me thijs... PLEASE!!!! voor het te laat...........
Ik was niet engquote:Op zondag 1 juli 2012 23:06 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee totaal niet hahahaha
er waren andere dingen eng.......twee melige heren oa
Fieuw.....!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:06 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee totaal niet hahahaha
er waren andere dingen eng.......twee melige heren oa
Nee hoor... Ik ben best lief voor hem, maar hij ziet dat gewoon niet inquote:
Uhmm... Nouuquote:Op zondag 1 juli 2012 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik had er mijn buik al...quote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw.....!
Damn.... Die waren erg!! Ik zit er nog vol van/flauw
Yo!quote:
die ging er vol in hahahahaquote:Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw.....!
Damn.... Die waren erg!! Ik zit er nog vol van/flauw
welk verslag?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yo!
Geen spijt na het lezen van het verslag van HJ?
Doe dat maarquote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
die ging er vol in hahahaha
en ga ik mn bed hoor anders loopt het weer uit de hand
Nouquote:Op zondag 1 juli 2012 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:
Welterusten!quote:
quote:
ohnee. heb gisteren weer een punt weggestreept van dingen die ik allang van plan wasquote:
Ik vind hem wel grappig, haha.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een schijtirritante reclame, vorig weekend te vaak gehoord in de auto.
Wat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee. heb gisteren weer een punt weggestreept van dingen die ik allang van plan was![]()
en een prachtige proloog gezien
quote:
een hordeur (nou ja deur, een oprolbare schuifdeur) gefixtquote:
Issie ook. Maar niet meer als je hem te vaak hebt gehoordquote:
Goed bezigquote:Op zondag 1 juli 2012 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een hordeur (nou ja deur, een oprolbare schuifdeur) gefixt![]()
geen irritante vliegen meer binnen
Elke andere telefoon maakt mooiere foto'squote:
Nee, ik stond er recht voor, haha.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke andere telefoon maakt mooiere foto's
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 23:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Konden jullie niet eerder daar heen gaan?
Ga ff in de hoek staan.quote:
White Cafe Moccaquote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef MPG het volgende:
Nu heb ik zin in een Caramel Macchiato. In de grootste versie die ze hebben
.
ik heb er 1x koffie gedronken...nooit meer...wat een bendequote:
Dat sowieso, ik stond naast jullie.quote:
Ik had de beste plekquote:Op zondag 1 juli 2012 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik stond naast jullie.
Maar betere foto staat op FB
Natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had de beste plek
En ik mocht bovenaan
Het is dat er een vrouwennaam tussenstaat. anders had ik haast nog gedacht dat er een gulle donatie aan de spermabank was gedaan, in een euforisch meet-moment.quote:
Dankzij mijn tip dronken jullie dat natuurlijkquote:
Ik houd wel eens van variatie met koffiequote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankzij mijn tip dronken jullie dat natuurlijk
Frappuchinos vind ik ook lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik houd wel eens van variatie met koffie
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik houd wel eens van variatie met koffie
Nog niet geprobeerd, volgende keer als ik er ben.quote:
Trusten!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:33 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, trusten allen
[..]
Nog niet geprobeerd, volgende keer als ik er ben.
Nope, Utrecht CS.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is dat er een vrouwennaam tussenstaat. anders had ik haast nog gedacht dat er een gulle donatie aan de spermabank was gedaan, in een euforisch meet-moment.
Is dat bij die bowlingbaan?
Je had er gewoon graag bij willen zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef NaRRaToR het volgende:
ik denk dat ik dit topic de komende week even ga vermijden... het gaat alleen maar over de meet
Je leeft nog!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef NaRRaToR het volgende:
ik denk dat ik dit topic de komende week even ga vermijden... het gaat alleen maar over de meet
En dat natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had er gewoon graag bij willen zijn
Tuurlijk! Ik deel hem alleen niet graagquote:
Dan is het juist aan ons om af en toe nog iets anders ter sprake te brengen, dusquote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef NaRRaToR het volgende:
Jij ging toch mee naar de motormeet?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik deel hem alleen niet graag
Geld op de A67?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het juist aan ons om af en toe nog iets anders ter sprake te brengen, dus.
NaRRa is daar ookquote:
Als ik dat geweten had was ik omgereden, heb geen stuiver/5-eurocent gezienquote:Op zondag 1 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geld op de A67?
Wat een verhaal is dat zeg...!
Volgens mij heeft hij een keer gezegd dat ik niet mee mag, haha.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NaRRa is daar ook
En in een bepaalde zin hoef je hem dan niet te delen
Aww, das niet lief van emquote:Op zondag 1 juli 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een keer gezegd dat ik niet mee mag, haha.
Ik zorg wel voor de catering
Ik heb nog nooit bij iemand achterop gezeten, dus weet niet of ik dan bij hem mijn "motor-ontmaagding" moet hebben, haha.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aww, das niet lief van em
Maar hij vertelde weer dat je niet bij hem achterop durfde?
Daar moet op gequote worden!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een keer gezegd dat ik niet mee mag, haha.
Ik zorg wel voor de catering
Jij krijg een pakje kauwgum! Haha.quote:
Ja! Als ik het had geweten, was ik er wel ff heen gereden, dat was verdorie vlakbij bij mijquote:Op zondag 1 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geld op de A67?
Wat een verhaal is dat zeg...!
Nou, je zit al lekker achterop en het kan er hard aan toe gaan...quote:Op zondag 1 juli 2012 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij iemand achterop gezeten, dus weet niet of ik dan bij hem mijn "motor-ontmaagding" moet hebben, haha.
Klinkt weer lekker fout
Kun je mooie bellen blazenquote:
Jij trapte kei hard in mijn bambi ogenquote:
Moet ik hierop reageren..?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je zit al lekker achterop en het kan er hard aan toe gaan...
...wat zeg ik nu
Nee, wel hard knallenquote:
En dan nog zaniken dat hij niet lekker was..quote:Op zondag 1 juli 2012 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij trapte kei hard in mijn bambi ogen
Van mij mag het, ik ben al zo melig als watquote:
Nou, die tweede was idd minder lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
En dan nog zaniken dat hij niet lekker was..
Nèh... Dat wil ik niet erger makenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik ben al zo melig als wat
Zo erg als zaterdag zal het niet worden denk ikquote:
Welke is er op dan?quote:
Niet mijn type film denk ikquote:
De mijne ook niet, maar zat effe te zappen..quote:
Ging het over de meet van gisteren?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar zat effe te zappen..
Op SBS6 was Reportage net, nou daar werd je ook niet vrolijk van..
Over eoa grietje dat zonder gezicht was geboren ofzo..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging het over de meet van gisteren?
Serieus, wat was het?
Dat is best freaky jaquote:Op maandag 2 juli 2012 00:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Over eoa grietje dat zonder gezicht was geboren ofzo..
Heb maar een piepklein stukje gezien, maar in ieder geval staken haar voortanden ongeveer recht vooruit haar mond uit, allemaal op een kluitje enzo, heel raar.. Wel sneu voor zo'n kindje zeg, jemig..
Trust! Als dit is afgelopen ga ik ook slapen..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar mijn bedje is het allerbeste. Toedeloe
Ik moet hier ook nog een weekje werken, dan heb ik vakantie. Donderdag komt de jongen die hier stage liep, die gaat het van me overnemen als ik weg ben. Eerste wat ik vandaag krijg is een garantieakkefietje bij Apple, wat waarschijnlijk niet nog deze week afgehandeld is. Naja, we zien wel, anders neemt mijn manager het maar over, doet ie ook nog wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuk begin van de week, NOT.
Ik wil aan de slag met de overdracht van m'n werkzaamheden, maar er komen nog wat opdrachten tussendoor. Zoals het ernaar uitziet ga ik zonder enige vorm van overdracht op vakantie.No way dat ik ga overwerken!
Ja, dat dusquote:
Nog meer verzoekjes...quote:Op maandag 2 juli 2012 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuk begin van de week, NOT.
Ik wil aan de slag met de overdracht van m'n werkzaamheden, maar er komen nog wat opdrachten tussendoor. Zoals het ernaar uitziet ga ik zonder enige vorm van overdracht op vakantie.No way dat ik ga overwerken!
Een bijna goede middagquote:Op maandag 2 juli 2012 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen, ook al is het bijna middag![]()
Maak je niet druk, nog een paar dagenquote:
Laten we het daarop houden jaquote:
Tja je moet toch iets van je dag maken hequote:Op maandag 2 juli 2012 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laten we het daarop houden ja
Straks komt er nog eens 3 kuub hout, mag ik nog lekker naar binnen sjouwen
Dat zeker, en de leverancier (kennis van ons) die helpt mee. Dus het ligt zo binnenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Tja je moet toch iets van je dag maken he
Bakkie pleur?quote:
Lekkerquote:
Wat is het ook een lieverd hequote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerH_J staat koffie te maken voor mij
De meeste mensen roepen: ja doe zelf maar!quote:
Dat soort mannen ken ik blijkbaar nietquote:Op maandag 2 juli 2012 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De meeste mensen roepen: ja doe zelf maar!
Smakelijk!quote:
Hier net een of andere domme k*t die hier bij gebrek aan beter op onze afdeling is geplant, met 0,0 verstand van computers.. "Outlook doet het niet, en dat heb ik nodig voor dit en dat.." Dus ik leg uit dat ze dat helemaal niet nodig heeft, omdat ze toch zelf wel even logisch kon nadenken? (Ging om het doorgeven van een betaling aan een deurwaarder. Daar had ze standaardbriefjes voor van 3 regels ofzo. Dus ik zeg: nou, dat kun je nu dan toch wel even zelf tikken?)quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier net een of andere domme k*t die hier bij gebrek aan beter op onze afdeling is geplant, met 0,0 verstand van computers.. "Outlook doet het niet, en dat heb ik nodig voor dit en dat.." Dus ik leg uit dat ze dat helemaal niet nodig heeft, omdat ze toch zelf wel even logisch kon nadenken? (Ging om het doorgeven van een betaling aan een deurwaarder. Daar had ze standaardbriefjes voor van 3 regels ofzo. Dus ik zeg: nou, dat kun je nu dan toch wel even zelf tikken?)
Denkt die stomme hork dat de pc naast me het wel doet, dus ze wil daar gaan zitten. Trekt de halfgare klusjesman die ze opgetrommeld had bij mij de netwerkkabel eruit, waardoor ik overal opnieuw kan aanmelden. Pc's stonden tijdelijk even anders namelijk. Dus bij mij vliegt alles eruit: telefoon, pc, de diverse programma's etc.
En wat denk je? Uiteindelijk zit die hork nog steeds op haar oude plek, waar outlook net zo goed niet werkt als op de pc naast mij... Kon ik voor Jan Lul lekker alles opnieuw opstarten..![]()
Ik begin me hoe langer hoe meer te irriteren aan dat mokkel...
Die bestaan nietquote:Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen die jouw puppyoogjes kunnen weerstaan?
Ach, gelukkig maak ik de maandag nooit echt héél bewust mee, dat scheelt dan weer. Maar toch..quote:
En de band begint te spelen:quote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier net een of andere domme k*t die hier bij gebrek aan beter op onze afdeling is geplant, met 0,0 verstand van computers.. "Outlook doet het niet, en dat heb ik nodig voor dit en dat.." Dus ik leg uit dat ze dat helemaal niet nodig heeft, omdat ze toch zelf wel even logisch kon nadenken? (Ging om het doorgeven van een betaling aan een deurwaarder. Daar had ze standaardbriefjes voor van 3 regels ofzo. Dus ik zeg: nou, dat kun je nu dan toch wel even zelf tikken?)
Denkt die stomme hork dat de pc naast me het wel doet, dus ze wil daar gaan zitten. Trekt de halfgare klusjesman die ze opgetrommeld had bij mij de netwerkkabel eruit, waardoor ik overal opnieuw kan aanmelden. Pc's stonden tijdelijk even anders namelijk. Dus bij mij vliegt alles eruit: telefoon, pc, de diverse programma's etc.
En wat denk je? Uiteindelijk zit die hork nog steeds op haar oude plek, waar outlook net zo goed niet werkt als op de pc naast mij... Kon ik voor Jan Lul lekker alles opnieuw opstarten..![]()
Niet?quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig maak ik de maandag nooit echt héél bewust mee, dat scheelt dan weer.
Wees blij dat ze dan maar halve dagen werktquote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig maak ik de maandag nooit echt héél bewust mee, dat scheelt dan weer. Maar toch..
Ik snap werkelijk niet wat dat mens bij ons op de afdeling te zoeken heeft. En dan werkt het nog maar halve dagen ook..
Therapeutische basis?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig maak ik de maandag nooit echt héél bewust mee, dat scheelt dan weer. Maar toch..
Ik snap werkelijk niet wat dat mens bij ons op de afdeling te zoeken heeft. En dan werkt het nog maar halve dagen ook..
Rest de vraag of ze "te doen" is.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk het laatstequote:Op maandag 2 juli 2012 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Therapeutische basis?
Of om gewoon een pain in the ass te zijn
"Zalig zijn de onwetenden."quote:Op maandag 2 juli 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest de vraag of ze "te doen" is.
Als ze hele dagen had gewerkt had ik tenminste nog het idee dat ze wat doet. Nu komt ze lekker laat aanwaaien, klooit wat aan (als ze überhaupt al wat doet, want meestal zit ze over eten of schoenen te kletsen) en gaat vervolgens om een uur of 2/half 3 alweer naar huis..quote:Op maandag 2 juli 2012 12:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dan maar halve dagen werkt
Ik hoef geen fotosquote:
"Als ik een klote maandag heb, dan de rest ook!"quote:
En daar hebben we een wereld van vol...quote:Op maandag 2 juli 2012 12:28 schreef JK1982 het volgende:
Waar ze al die schoenen van betaalt is me ook een raadsel, met dat halve salaris van d'r..
Maar praatjes voor 4...
An sich is het lijf best aardig, maar ze is een kop groter dan ik. Bovendien 10 jaar ouder ofzo, en behalve dat slanke lijf heeft ze me een pens jongen.. Dat ziet er echt heel raar uit..quote:Op maandag 2 juli 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest de vraag of ze "te doen" is.
Kan van alles zijn, onlangs een leuke meid ontmoet die dat ook heeft, maar vanwege behandeling dik aan de prednison zat en een half jaar terug nog 40 KG meer woog...quote:Op maandag 2 juli 2012 12:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
An sich is het lijf best aardig, maar ze is een kop groter dan ik. Bovendien 10 jaar ouder ofzo, en behalve dat slanke lijft heeft ze me een pens jongen.. Dat ziet er echt heel raar uit..
Ao thanks, but no thanks!
Oh, dat zal best.. Alleen het ziet er zo maf uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, onlangs een leuke meid ontmoet die dat ook heeft, maar vanwege behandeling dik aan de prednison zat en een half jaar terug nog 40 KG meer woog...
Ik heb nu een mental picture in mijn hoofd wat niet al te best isquote:Op maandag 2 juli 2012 12:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, dat zal best.. Alleen het ziet er zo maf uit.
Vooral omdat ze altijd héle korte rokjes draagt
Hier loopt er ook altijd één in iets te korte rokjes rond, plus flink decolleté, tis dan ook een typisch voorbeeld van blond haar dikke tieten, maar ze verkoopt er wel meer door schijnbaar. Tis alleen jammer dat ze een beetje zo'n kampsmaak heeft, dus veel luipaardprint en van die grote oorbellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, dat zal best.. Alleen het ziet er zo maf uit.
Vooral omdat ze altijd héle korte rokjes draagt
IK was al even bang dat ik de enige was met een verknipt beeldquote:Op maandag 2 juli 2012 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental picture in mijn hoofd wat niet al te best is
Samzzquote:
Hoiquote:
Ik weet niet of ik die 3 paar dagen overleef...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die 3 paar dagen overleef...
* sylvesterrr heeft de neiging om z'n ontslagbrief in te leveren.Lol wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die 3 paar dagen overleef...
* sylvesterrr heeft de neiging om z'n ontslagbrief in te leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het echt zo erg
![]()
Aan jezelf denken is wel belangrijker..There is nothing permanent except change.
Ik heb het telkens uitgesteld, in de hoop dat het ooit zou goedkomen...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]Is het echt zo erg
![]()
Aan jezelf denken is wel belangrijker..
Soms heb je een beetje gelukquote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ging naar deAction
om eindelijk een lijst te kopen voor Elizabeth Taylor, zo'n zelfde als waar ik Audrey in heb hangen. En toen ik daar kwam, kon ik de lijst nergens vinden
! Dus ik heb heel hard gezocht, gevraagd en toen bleek dat hij niet leverbaar was. MAAR! Ze hadden er nog eentje achter staan en die mocht ik hebben
!
Dus nu heb ik voor tien euro een aluminium A3 formaat lijst, twee wissellijsten A3, een aluminium A4 lijst en fotopapier, BAM!
Jaquote:
Verstandige keuzequote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het telkens uitgesteld, in de hoop dat het ooit zou goedkomen...
Tijdens/na m'n vakantie ga ik maar eens verder nadenken over m'n toekomst bij dit bedrijf/deze afdeling.
Mooi tochquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nu kan ik beide portretten naast elkaar hangen
.
Sjouw ze jong!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Ik ga lekker hout sjouwen, tot over een uur of twee allen!
Lucky You!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ging naar deAction
om eindelijk een lijst te kopen voor Elizabeth Taylor, zo'n zelfde als waar ik Audrey in heb hangen. En toen ik daar kwam, kon ik de lijst nergens vinden
! Dus ik heb heel hard gezocht, gevraagd en toen bleek dat hij niet leverbaar was. MAAR! Ze hadden er nog eentje achter staan en die mocht ik hebben
!
Dus nu heb ik voor tien euro een aluminium A3 formaat lijst, twee wissellijsten A3, een aluminium A4 lijst en fotopapier, BAM!
Klopt. Ik dig symmetrie, dus de lijsten moeten precies hetzelfde zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Ik ga lekker hout sjouwen, tot over een uur of twee allen!
Toppie!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Stage gehaald
zo dat kwam ik alleen even vertellen
Hmmz.. ik wilde eigenlijk juist het tegenovergestelde gaan doen..quote:Op maandag 2 juli 2012 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Zo, we zullen maar weer eens wat gaan doen.
Geloof me, ik zou ook liever iets anders doenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik wilde eigenlijk juist het tegenovergestelde gaan doen..
Moet nog 2 uur, maar ik heb zó geen zin meer...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Geloof me, ik zou ook liever iets anders doen
Hmm ja, dat heb ik ook, ik moet helaas nog 3 uurquote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet nog 2 uur, maar ik heb zó geen zin meer...
voor mij 6 uur geledenquote:
Nou, ze weten wel goed te mikkenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou had ik vorige week een muggenbult op mijn neus, die is inmiddels weg. Maar nu voel ik de volgende zitten, midden op mijn voorhoofd, ik lijk wel een fucking Hindoe zo, vieze kutmug
Heb je nou een aardige bos hout voor de deur? Of juist niet meer?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ze weten wel goed te mikken
Hout ligt er inmiddels in, nu alleen de zooi nog opruimen maar dat komt later wel
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je nou een aardige bos hout voor de deur? Of juist niet meer?
Ik las voorhuidquote:Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou had ik vorige week een muggenbult op mijn neus, die is inmiddels weg. Maar nu voel ik de volgende zitten, midden op mijn voorhoofd, ik lijk wel een fucking Hindoe zo, vieze kutmug
Jij leest alleen wat je wil lezenquote:
Hoezo?quote:
quote:
Toch niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb nog nooit gedachten gehad over de edele delen van Kper
Nog even en je hebt vakantiequote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Laat mij nog maar een uur in dat warme kantoor zitten hoor.
Nee, doorgaans denk ik niet aan edele delen van mensen die ik ken van een forumquote:
Bij elke nieuwe vrouwelijke user hier denk ik gelijk aan de bijbehorende punani hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, doorgaans denk ik niet aan edele delen van mensen die ik ken van een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe vrouwelijke user hier denk ik gelijk aan de bijbehorende punani hoor.Dat doen de meeste mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe vrouwelijke user hier denk ik gelijk aan de bijbehorende punani hoor.Die was echt makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik kan nu het een en ander gaan vertellen over voorbinddildo's.... Maar ik denk dat ik dat maar niet doequote:
namens de mannen: bedanktquote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan nu het een en ander gaan vertellen over voorbinddildo's.... Maar ik denk dat ik dat maar niet doe
Het lemmet moet in de schede.quote:
Ik ken nog wel een naamgenoot die een tijdje bij Ado gekeept heeft...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan nu het een en ander gaan vertellen over voorbinddildo's.... Maar ik denk dat ik dat maar niet doe
Die hoef ik geloof ik niets meer te vertellen over die dingenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een naamgenoot die een tijdje bij Ado gekeept heeft...
En ook niets over boze exen die het dan gefilmd hebben en op internet zetten...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die hoef ik geloof ik niets meer te vertellen over die dingen
Dat is dan ook niet helemaal mijn area of expertisequote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En ook niets over boze exen die het dan gefilmd hebben en op internet zetten...
Nee, maar als je een keer een keeper ziet waar ze dildo's naar zijn doel gooien dan weet je wie het isquote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet helemaal mijn area of expertise
Enkel jezelfquote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Wielrennen vind ik zo niet interessant. Sport is ook helemaal verpest door de doping ook, wie moet je nu nog geloven?
Duurom!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enkel jezelf
Maar zelfs dat is discutabel voor sommige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |