SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, ik was net bezig op de iPadquote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef Pien85 het volgende:
Lieve Auto, wil je de meet van gisteren uit de OP halen? Thnx
[/geslijm]
waarvan?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Spanje, Spanje![]()
zo dan kunnen ze die steun gelijk terug betalen
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarvan?die 10 euro die mensen nu extra uit geven in de kroeg?
niet in een bodemloze putquote:Op zondag 1 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet in een bodemloze put
een miljoen is al een druppel op een gloeiende plaat
het is als een zwerver 5 cent geven en zeggen alle beetjes helpen
ja goed, maar dat was niet wat je zei netquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebt
Klopt, en in Spanje is het nog altijd minder erg dan in Griekenlandquote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed, maar dat was niet wat je zei net
'n avond heerquote:
Narraquote:
HJ heeft een leuk verslag geschreven!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nou auto, ga je gang!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nee...quote:
Oefenenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
Al doende leert menquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
quote:
Ja? Ik weet het niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |