SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, ik was net bezig op de iPadquote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef Pien85 het volgende:
Lieve Auto, wil je de meet van gisteren uit de OP halen? Thnx
[/geslijm]
waarvan?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Spanje, Spanje![]()
zo dan kunnen ze die steun gelijk terug betalen
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarvan?die 10 euro die mensen nu extra uit geven in de kroeg?
niet in een bodemloze putquote:Op zondag 1 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een begin, en alle kleine beetjes helpen.
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet in een bodemloze put
een miljoen is al een druppel op een gloeiende plaat
het is als een zwerver 5 cent geven en zeggen alle beetjes helpen
ja goed, maar dat was niet wat je zei netquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen gaan inzien dat het anders moet. Niet meer geld uitgeven dan je hebt
Klopt, en in Spanje is het nog altijd minder erg dan in Griekenlandquote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed, maar dat was niet wat je zei net
'n avond heerquote:
Narraquote:
HJ heeft een leuk verslag geschreven!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nou auto, ga je gang!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben echt compleet gebroken hahaha... donderdag peppers zaterdag TT assen en vandaag heel de dag over de Floriade gebanjerd....
Wie geeft mij een voetmassagehoe was de meet trouwens?
Nee...quote:
Oefenenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
Al doende leert menquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee...
1) Voordat ik daar ben, is het kei laat
2) Ik ben niet zo goed in het geven van massages
quote:
Ja? Ik weet het niet...quote:
Je wilt gewoon niet, geef het maar toequote:
Daar zou ik op dit moment helemaal geen problemen mee hebben... Mijn voeten doen zooooo enorm pijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook echt geen voeten meer over
eerder stompjes
ik heb zo veel gedanst dit weekend!
mijn lief geeft heerlijke voet massages (lenen narra?) maar die is uiteraard weer eens de hort op
oeps....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Oh ik heb nog een puntje 3!
Ik ben op dit moment géén gezellig gezelschap. Serieus. Sommige mensen krijgen mij zooo snel op de kast hè![]()
![]()
x 1000
Nee, jij bent het niet. Haha.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben op dit moment géén gezellig gezelschap. Serieus. Sommige mensen krijgen mij zooo snel op de kast hè![]()
![]()
x 1000
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
![]()
x 1000
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik eropquote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]wat is er gebeurd??
Jezelf niet zo op de kast laten jagen joh, zulke mensen niet dat geluk gunnen
Seconded. Ik ben ook wel benieuwd wie je zo snel opgejaagd krijgt.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]wat is er gebeurd??
Jezelf niet zo op de kast laten jagen joh, zulke mensen niet dat geluk gunnen
Draai diegene zijn nek om.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik erop
mij maar lekker maken he.....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja verslag was leuk om te lezen!
ik krijg altijd eerst een scrub, en dan een massage met speciaal voeten zachtmaak spullie
echt zo nice
die gaan allebei mee op vakantie
komt wel goed schatjequote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe meer ik dat probeer te blokken, des te eerder zit ik erop
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.quote:
Te veel moeite.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mijzelf weer aankleden en daarheen gaan.
Leuk dat je het vraagtquote:
Weet je nog wat je gezegd hebt dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenje mag het best zeggen als ik je iets misdaan heb hoor
Wanneer hoor je de uitslag?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
4,025 voor mijn MC vragen dus moet 1,5 van de 3 halen van de open vragen. En daar ben ik toch een beetje huiverig voor
Naja, ik moet voor iedereen, behalve mijn ouders, de deur uit en mijzelf aankledenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok nu begin ik mijzelf echt zorgen te makenje mag het best zeggen als ik je iets misdaan heb hoor
Ik denk eind deze weekquote:
nee... maar dat is mannen eigen he... wij weten het nooit as we iets in de ogen van een vrouw verkeerd hebben gedaan... kunnen wij ook niets aan doenquote:
Altijd een goed excuusquote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... maar dat is mannen eigen he... wij weten het nooit as we iets in de ogen van een vrouw verkeerd hebben gedaan... kunnen wij ook niets aan doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |