ja, was ze maar met andere dingen zo alert.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Lutte het volgende:
Pisc is daar zo alert op, echt ongelooflijk tof
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..quote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik heb maar geopend, ik dacht dat je misschien vast/mobiel zat
[ afbeelding ]
Bos, wat een leuke foto's. Je neefje is echt cute en dan zo'n leuke kleine meid!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..![]()
![]()
Oh gelukkig maar, ik denk misschien zit hij net op een toffe TT te broeden, kaap ik hemquote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..![]()
![]()
Heb je suggesties hea?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, was ze maar met andere dingen zo alert.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, over PostAnaal, zo goed bruikbaar in deze SC
[ afbeelding ]
Heb een lijstje puike opties en ga zo eens een ronde bellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dame Vaduzna, heb je nog een leuk onderwerp voor het maandagmorgencolumnmoment?
Ik las verkeerd, maar ik snap nu dat je het gewone maandagochtendaldimoment isquote:Op maandag 2 juli 2012 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond die fiets er zo fijn uitzien, benieuwd of ik er ook een leuk verhaal van kan maken. Zo even Aldi en hem dan terugbellen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ineens denken aan die post van Muis, toen oh-oh schreef over de communicatie met Zooplus
Ik schrijf een mailtje naar de rijksoverheid over een campagne, met de vraag of de campagne nog lopend is.
Ik krijg een antwoord met 'die en die campagnes lopen nu, wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. met vr. groet'![]()
Misschien kan ik het nog een keer vragenquote:
Jip en Jannekestylequote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ik het nog een keer vragen
Ai! En net tijdens inspannende arbeid zekerquote:
Ja, mis die motor nu even. Compenseer ik wel weer, maar toch!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai! En net tijdens inspannende arbeid zeker
Veel niet kloppende, diverse namen, usernames, ranzige woorden, echt geniaalquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
Pisces! Was vandaag wat op aan het ruimen en organiseren, kwam ik nog allemaal leuke kantoordingetjes tegenDatumstempel en zo
Heerlijk opgeruimd nu! Drie bakjes voor punaises/duimspijkers/paperclips, map voor 'serieuze' papieren, notitieblokje opgehangen
Ja met zo'n rollertje dus hij kan nog mee tot aan 2015!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Datumstempel
![]()
En duimspijkers, wtf![]()
Lut de Bouwer!
NIET! Mijn hart maakt nu echt een sprongetjequote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja met zo'n rollertje dus hij kan nog mee tot aan 2015!
Jup, van 2004 tot 2015quote:Op maandag 2 juli 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NIET! Mijn hart maakt nu echt een sprongetje
Bijbaan in de zomer als secretaressequote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, van 2004 tot 2015Heb 'm met kerst 2003 gekregen tegelijk met een nietmachine en pennenbakje, het zat er vroeg in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
WTF, heb jij een sniffer geprogrammeerd om op jouw naam het net te crawlen? Snelle reactie!quote:
Nee, ik komt echt precies de minuut voorbij toen je posttequote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, heb jij een sniffer geprogrammeerd om op jouw naam het net te crawlen? Snelle reactie!![]()
Nu geven ze je pakketje een kusje voor ze er op springen en een week laten liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Lutte het volgende:
RTL TT 104: PostNL moet beter met post omgaan
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu geven ze je pakketje een kusje voor ze er op springen en een week laten liggen.
Trage slakken zijn het... ik wacht al dagen op mijn mozaiktafeltje.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu geven ze je pakketje een kusje voor ze er op springen en een week laten liggen.
Da's balen Ynske.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:49 schreef Ynske het volgende:
Hoffer
k ga Turks, Hebreeuws, Zweeds, Frans, Italiaans en Chinees leren
ben afgewezen omdat ik geen turks als 3e taal heb
Huh wtf? Heb je dan Turks nodig om de functie waarvoor je solliciteerde naar behoren uit te voeren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:49 schreef Ynske het volgende:
Hoffer
nee niet echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Huh wtf? Heb je dan Turks nodig om de functie waarvoor je solliciteerde naar behoren uit te voeren?
Nahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee niet echt
tis voor de nederlandse afdeling, met ondersteuning bij engels
maar die ander is dan ook nog inzetbaar op wat turks
Doe me die link.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's balen Ynske.
Om in aanmerking te komen voor deze baan dient u een lesbische joodse negerin met een bochel en een hazenlip te zijn.
Ja, een soepele zwiepelsessie!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Zwiepten de legs weer soepel uit bed?
quote:
quote:Songtekst: Ivo de Wijs - "Discriminatie"
Keizer Nero
In het circus
De Romeinen gaan te keer
De arena
Veertig leeuwen
Lopen hongerig heen en weer
En de deuren zwaaien open
Het publiek dat tiert en brult
Want wie komt daar aangelopen
Een debiele homofiele joodse neger met 'n bult
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden
Ontevreden, ontevreden zonder duidelijke reden
Want de koffie werd weer duurder
En de tram wil maar niet komen
En die vlek in dat colbert
Is blijven zitten na het stomen
En die vis zit vol met graat
Wat een viezigheid op straat
Die verwilderende zeden
Ontevreden, ontevreden
En wie krijgt er dan de schuld
Die debiele homofiele joodse neger met 'n bult
Ook Attilla met z'n Hunnen
Heel die goddeloze stam
Wilde bende
Woeste horde
Die uit Oekraine kwam
Vuur en vlam en rode luchten
Over tomeloos tumult
Wie moest rennen wie moest vluchten
Heeft zich eentje bij het scheren in z'n onderkin gesneden
Heeft een tweede een verkoudheid
Of een beetje dikke voeten
Heeft een derde debiteuren
Die nog veel betalen moeten
Hebben ze een open wond
Een onzindelijke hond
Zijn ze bijna overreden
Ontevreden, ontevreden
En wie krijgt er dan de schuld
Ku Klux Klan
De Filistijnen
Adolf Hitler
't Kapitaal
Enoch Powell
Georgie Wallace
Steeds hetzellufde verhaal
Want wie werd er weer verdreven
Met geweer en katapult
Eeuwig vrezend voor z'n leven
Die debiele homofiele, precies
Ontevreden, ontevreden zonder duidelijke reden
Misschien denkt u bij uw eigen
Nou, zo'n liedje moest nie magge
Want zo'n arme joodse neger
Nou daar kan ik niet om lachen
Dat soort dingen nou hoor nee
Aan het eind klap ik niet mee
En uw duim gaat naar beneden
Ontevreden, ontevreden
Nou, dan geven wij de schuld
Aan die debiele homofiele joodse neger met die dikke stapel
Telegrafen onder z'n jasje...
Ohh wow.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, een soepele zwiepelsessie!
M'n nieuwe H&M (basic) truitje zit heerlijk. Nieuw stof, dat glijdt altijd zo lekker
Haaa, wat leuk Bosquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:48 schreef Bos81 het volgende:
OMG:
Ik ben lid van PSV XL. (dan krijg je korting en alles via PSV). Ligt er net op de deurmat een pakketje met daarin een PSV-kook/bbqdshort in PSV-thuishirt look en een ovenwant in knal "PSV"rood
Ja een keuken schort, de c wil hier wel eens haperenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haaa, wat leuk Bos, ik zie je al kokkerellen met dat ding, je bedoelt een schort toch, of short(s)?
Wat leuk joh, past ook perfect bij De Kok! Zonder cquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja een keuken schort, de c wil hier wel eens haperen![]()
![]()
Ik zal straks even een fotootje schieten..
Dmitri Kokhlovquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk joh, past ook perfect bij De Kok! Zonder c
*knikt bij beide punten*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou zeker enorm leergierig zijn.En hou dat beeld zeker vast, ik ben ook van veel markten thuis.
Nee, al 15 jaar niet meer.quote:
Bij je voornaam dacht ik al: kan niet missen! (zat op de fiets, stuur even goed vasthouden enzo)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe thnx. Bart zei het na het gesprek nog. Het voelt altijd stom though, zeker omdat je zelf de radio uit moet. Billy zat te blaffen en Piet zat om eten te schreeuwen
Reactie op mn verzoekje was wel heel leuk ook vond ik!
Ik werd bijna een beetje emo van de foto en het berichtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah Yns wat achterlijk....
Sonic is net verhuisd naar zijn tuin!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja. Je mag de pic wel ff hierzetten voor Baaf en P en S als je wil
Muis zet haar stekels op.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja. Je mag de pic wel ff hierzetten voor Baaf en P en S als je wil
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Leuk issie he?
Nou, ik heb een wandelafspraak.
Doei maar weer
Als het goed is, komt de hele show online te staan...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik vanavond nog even terugluisteren naar dat radiofragment, nee zeker?
Die van overdag sowieso meen ik, die van snachts niet (altijd). Zo is mijn nachtmomentje met Lex (die er niet meer zit) niet op de site komen te staanquote:
Ik heb volgende week met de bewoners een BBQ bij de begeleiding, zal ik hem dan om doen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week met de bewoners een BBQ bij de begeleiding, zal ik hem dan om doen?
Je post helemaal anders, je hebt steedsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
De honden lopen zich elke keer echt stuk.
Zaterdag en gisteren ook al. Totaal niet gezond.
Vriendin met wie ik was heeft twee oudere labmixen, die lagen in een modderpoel
Goddelijkquote:
I thought soquote:
Dat ziet er meer zo uitquote:
Ja hij is wat wazig, klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lijkt wel of ik een -2 bril op heb BosjeLeuk om die foto te zien!
Heb je een vast stekkie?
Ja zie je!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik vind je een beetje eng met al die "" smileys
je bent net Patrick Bateman.
Leuk! Ik vind werkplekken altijd tof om te zien, net zoiets als de inhoud van de tas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hij is wat wazig, klopt.
Ik heb niet een werkplek die voor mij alleen is. Maar 3 van de 4 dagen zit ik op de plek links van deze en de andere dag zit ik meestal wel daar..
Het is echt verschrikkelijk, maar het programma is dan ook kut en je krijgt een paar lesjes, meer nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het verhaal is zo leuk dat het niet meer boeit of die animatie verder netjes in elkaar zit
Ik snap hem niet, Vaduschkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net alsof je een peuk rookt. Gelukkig weten we wel beter.
Niet bijster soepel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhh zo.Gut wat simpel, ik zat ingewikkeld te denken
Hoest met de flessen, Vaduz?
Achquote:
Wel fijn voor Sonic , maar je zult hem wel missen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah Yns wat achterlijk....
Sonic is net verhuisd naar zijn tuin!
Miljaar wat een stomme redenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:49 schreef Ynske het volgende:
Hoffer
Als er geen foto's komen ga ik der opzoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Tis bij jou in de buurt eerder, Monfort!
Beter kan ze een beetje foto's maken
Ik deed net een tukkie
Dag Sonicquote:
ben vandaag voor t eerst gegaan, maar ga dat idd vaker doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk YnskeDoe je dat vaker?
Mooie kleur kop heeft hij!
Ach wat een leukerd en wat goed van jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Ynske het volgende:
ben vanmiddag bij die dierenopvang geweest
Meet Sjeng
Sjeng was mijn wandelmaatje van vandaag.
[ afbeelding ]
een 12 jarige kruising herder die denkt dat hij 3 is en lekker mee geweest is een stuk t bos in
Animal's Faithquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat een leukerd en wat goed van jeen Sjeng
.
Welke dierenopvang is dat?
Er is al een foto!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Als er geen foto's komen ga ik der opzoeken![]()
Geniet maar lekker van je vakantie
ja echt eenquote:
kerkradequote:Waar zitten die? Nooit van gehoord!
Ik denk dat een wandelende tak aan komt wandelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef indaha het volgende:
Het zou me niets verbazen als binnenkort het volgende behoeftige diertje weer voor de deur staat bij je , alleen afwachten welk soort beestje het wordt .
Wat heb je nog niet gehad , behalve katten want die worden het niet
Haha ja! Ik ben ook benieuwd, wat gaat het wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef indaha het volgende:
Het zou me niets verbazen als binnenkort het volgende behoeftige diertje weer voor de deur staat bij je , alleen afwachten welk soort beestje het wordt .
Schattigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
"Kijk nu eens wat er moederziel alleen voor m'n deur zat"
[ afbeelding ]
Wat leuk, zowel voor jou als de hondenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben vandaag voor t eerst gegaan, maar ga dat idd vaker doen
ze hebben daar verschillende honden waarmee je een stuk mag gaan wandelen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
"Kijk nu eens wat er moederziel alleen voor m'n deur zat"
[ afbeelding ]
I hope not! Buitenhok is weg nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef indaha het volgende:
Een suikerklontje toevallig?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh Baaf die mag wel blijven, kan ik hem aaien en voeren vanaf mn balkon
Haha, die las ik eerst net even andersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik eerst ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, die las ik eerst net even anders
Ga je Baaf voeren vanaf je balkon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Voor Zwab word je hospita!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ach Baaf zou ik ook wel opvangen als het moest!
Ja en jou ookquote:
Da's leuk om met een klein groepje te doen, heb je tenminste niet zo'n invasie van bejaarden die op het laatste moment nog even je boot vol zetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
OH-OH
http://www.noordhollandsd(...)er-naar-de-zeehonden
Hejje de zaadjes al plant?
Jahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's leuk om met een klein groepje te doen, heb je tenminste niet zo'n invasie van bejaarden die op het laatste moment nog even je boot vol zet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef oh-oh het volgende:
En bedankt, nu droom ik weer over de lelijkste vrouw van de wereld vannacht
Ow, lieve Sonic! Je gaat hem missen. Maar voor hem fijn!quote:
Leuk ende stoer Bos!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
Eindopdracht keuzevak animeren, maak een filmpje van 30 seconden
Ach nee, natuurlijk.quote:
Goed! Doe ik dat ook!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja. En naar andere mensen ook als je wil, en als die willen. Ik heb nog geen tijd gehad, vanaf donderdag wil ik aan mijn boekje gaan werken!
Moarn!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Wat een lulhannesen bij PostNL
Ik verwachtte een pakje uit Belgie, dat kwam maar niet dus ik op track & trace kijken: pakje teruggestuurd naar afzender. Ik contact opnemen met BE, die gingen er achteraan. PostNL zegt dat het pakje is teruggestuurd wegens incorrect adres: adres klopte gewoon. Vervolgens zegt PostNL dat ze het pakket hebben aangeboden en dat ik niet binnen de termijn mijn pakje heb opgehaaldaanbieden is nooit gebeurd, ook geen briefje ofzo.
Geef dan gewoon toe dat je iets fout hebt gedaan
Dus geen reanimatie!quote:
Oh fijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker weer![]()
Heb zelf vaak dat als ik iets bestel (niet via postnl overigens) dat ik dan de melding krijg dat de postcode incorrect is, en dat hij er daarom langer over doet.
Ik kijken op de site waar ik besteld heb bij m'n gegevens, postcode klopt, op de track and trace, postcode klopt, op de sticker op het pakket zelf, ook! Wat ze nou steeds niet snappen, geen idee
Die van jou is heul niet verlaagd, dat lijkt maar zo omdat je zo dik bent.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die van jou is heul niet verlaagd, dat lijkt maar zo omdat je zo dik bent.
quote:
God, tell me about itquote:
Ik lag om 2 uur nog met oordoppies muziek te luisteren, en na een natte lap op de rug sliep ik rond half 3. Damn half 4quote:
Planning is 13 Aug.quote:
Ik heb van ellende maar een oxa genomenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lag om 2 uur nog met oordoppies muziek te luisteren, en na een natte lap op de rug sliep ik rond half 3. Damn half 4
Hoest gegaan in Woerden?
Ik kom nooit in overstadquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, ken jij een winkel bij overstad met allemaal shirtjes met printjes enzo? Ik zag laatst een shirt met een Nintendo controller en allerlei andere dingen, moest meteen aan jou denken
Welke muziek?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lag om 2 uur nog met oordoppies muziek te luisteren.
Na 2 jaar hoef je me vrijwel niks meer uit te leggen wat betreft de medische termen in de orthopedie en dan met name als aandachtsgebied enkelquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je klinkt al als een halve nurse Qwea, met je termen.
Oh random mp3's! Gister uit alle mappen (genres) wat geplukt.quote:
Nou ja je bent toch van de printjes enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom nooit in overstadEnkel maar in het centrum. En daar hebben ze ze ook
Afschuwelijk
Noem eens wat, ik wil je kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh random mp3's! Gister uit alle mappen (genres) wat geplukt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na 2 jaar hoef je me vrijwel niks meer uit te leggen wat betreft de medische termen in de orthopedie en dan met name als aandachtsgebied enkel
Ik weet ook al precies tussen welke wervels ik mijn ruggenprik moet en hoeveel propofol ik moet zodat die naald er prima in gaat
Madonna, Loreen (ESF), System F, Jay Z, David Guetta (Siaaaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Noem eens wat, ik wil je kunnen plaatsen.
Nice. Dan koel je ook niet snel af hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Madonna, Loreen (ESF), System F, Jay Z, David Guetta (Siaaa).
Drukke(re) muziek maakt me moequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nice. Dan koel je ook niet snel af hoor.
Dat moet je jezelf echt nooit aandoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drukke(re) muziek maakt me moeIk had ook nog de verzamelaar van Whitney, Bryan Adams en Phil voor Qwea, maar dat hoef ik dan niet.
Vind je ze alle drie niks, Duz?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat moet je jezelf echt nooit aandoen.
Dan druk je het nog zacht uit.quote:
Primadonna Girl en Lies. (en Bubblegum Bitch en en, topplaat)quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die ken ik niet, welke raad je me aan om te luisteren?
In, nog wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan druk je het nog zacht uit.
Ben momenteel helemaal in Marina and the Diamonds.
Make love, not tetris!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee, ik besteed mijn pauzes goed hoor.
Multitasken is moeilijk. (voor een man)quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren natuurlijk.
Ik ben van alle genres, bijna! Alleen niet Nederlandstalig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Heerlijk geslapen. Kut dat je weer onder het mes moet Q, of ben je er blij mee?
Jullie muziekkeuze deel ik duidelijk niet.
blijquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Heerlijk geslapen. Kut dat je weer onder het mes moet Q, of ben je er blij mee?
Jullie muziekkeuze deel ik duidelijk niet.
Maartenskliniek Woerden (Die hebben een afdeling in het Zuwe hofpoort in Woerden)quote:
Aightquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maartenskliniek Woerden (Die hebben een afdeling in het Zuwe hofpoort in Woerden)
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aightis een beetje ver weg, maar als je me tegen die tijd je adres en kamernummer doet stuur ik je wat zand
Shoerme @ El hospital!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |