ja, was ze maar met andere dingen zo alert.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Lutte het volgende:
Pisc is daar zo alert op, echt ongelooflijk tof
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..quote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik heb maar geopend, ik dacht dat je misschien vast/mobiel zat
[ afbeelding ]
Bos, wat een leuke foto's. Je neefje is echt cute en dan zo'n leuke kleine meid!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..![]()
![]()
Oh gelukkig maar, ik denk misschien zit hij net op een toffe TT te broeden, kaap ik hemquote:Op zondag 1 juli 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh,nee,ik had gewoon niet door dat ik de lapo had..![]()
![]()
Heb je suggesties hea?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, was ze maar met andere dingen zo alert.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, over PostAnaal, zo goed bruikbaar in deze SC
[ afbeelding ]
Heb een lijstje puike opties en ga zo eens een ronde bellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dame Vaduzna, heb je nog een leuk onderwerp voor het maandagmorgencolumnmoment?
Ik las verkeerd, maar ik snap nu dat je het gewone maandagochtendaldimoment isquote:Op maandag 2 juli 2012 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond die fiets er zo fijn uitzien, benieuwd of ik er ook een leuk verhaal van kan maken. Zo even Aldi en hem dan terugbellen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ineens denken aan die post van Muis, toen oh-oh schreef over de communicatie met Zooplus
Ik schrijf een mailtje naar de rijksoverheid over een campagne, met de vraag of de campagne nog lopend is.
Ik krijg een antwoord met 'die en die campagnes lopen nu, wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. met vr. groet'![]()
Misschien kan ik het nog een keer vragenquote:
Jip en Jannekestylequote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ik het nog een keer vragen
Ai! En net tijdens inspannende arbeid zekerquote:
Ja, mis die motor nu even. Compenseer ik wel weer, maar toch!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai! En net tijdens inspannende arbeid zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |