Fijn gevoel is dat jij beter schijnt te weten dan ikzelf wat ik veronderstel. Nooit weg dergelijke zieners en meedenkers. Dáár heeft NL pas wat aan. Toppie hoor. Zet je alvast ook de flappendrukkerij aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar Dr.Nikita veronderstelt dat iedere Nederlander 2 keer per jaar of meer op vakantie kan en dat het daarom wel los loopt met evt armoede in Nederland, en dat is absoluut niet waar.
Goed gezien. In NL is armoede maar zéér relatief met de nadruk op zéér. Zelfs een illegaal heeft meer rechten én inkomsten in NL dan in de meeste EU landen de eigen bewoners.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Volgens mij verwijst DrNikita in die context niet naar uitkeringsgerechtigden maar naar NL'ers in het algemeen.
En het is maar net wat je vakantie vindt.
Een weekendje kamperen in Zeeland met Hemelvaart is óók vakantie.
Dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd. No big deal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat jij beter schijnt te weten dan ikzelf wat ik veronderstel. Nooit weg dergelijke zieners en meedenkers. Dáár heeft NL pas wat aan. Toppie hoor. Zet je alvast ook de flappendrukkerij aan?
Het hangt ervan af naar welke peiling je kijkt, in die van de Hond loopt de SP al uit op de VVD. Welke van de twee peilingen voorspelde de laatste keren preciezer de uitslag?quote:De SP loopt steeds verder in op de VVD
Ik hecht er nog niet zoveel waarde aan, op 10 weken voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
@Kandijfijn
[..]
Het hangt ervan af naar welke peiling je kijkt, in die van de Hond loopt de SP al uit op de VVD. Welke van de twee peilingen voorspelde de laatste keren preciezer de uitslag?
De sterke schouders krijgen het zwaar te verduren met alles wat er op gelegd wordt. Zelfs een sterke schouder verzwakt dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard wil de burger links beleid. De rekening komt nu, dan moet die opeens door de andere, sterkere schouders betaald worden
Dat is toch altijd en niet per se links? De rekening afschuiven is voor de korte termijn een prettige optie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard wil de burger links beleid. De rekening komt nu, dan moet die opeens door de andere, sterkere schouders betaald worden
En als er dan nog meer bedrijven en banen weggaan in ons land worden wij allemaal lekker veel armer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
het is wel een signaal dat de burgers een linkser beleid willen. Dat is hoopgevend. Of dat dan straks de SP zo groot wordt of dat de PvdA wat groter wordt en de SP kleiner maakt mij niet zoveel uit als ik eerlijk ben. Zolang er dadelijk maar een regering komt die gedomineerd wordt door linkse politici.
Dat is allemaal zo'n onzin. Alsof de PvdA en de SP zoveel plannen voorstaan waar de (grote) ondernemingen veel last van ondervinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:07 schreef paulgo het volgende:
[..]
En als er dan nog meer bedrijven en banen weggaan in ons land worden wij allemaal lekker veel armer.
Dus volgens SP en PVDA zijn de Chinese arbeidsomstandigheden geen probleem?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is allemaal zo'n onzin. Alsof de PvdA en de SP zoveel plannen voorstaan waar de (grote) ondernemingen veel last van ondervinden.
Overigens verdwijnen die banen toch wel als het ergens anders een dubbeltje goedkoper kan,
Wat een vreemde conclusie trek je daaruit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef paulgo het volgende:
[..]
Dus volgens SP en PVDA zijn de Chinese arbeidsomstandigheden geen probleem?
Lees nog eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus in alle vergelijkbare landen hoger. Kan hier ook best 3 % omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |