VCS hebben veel meer wit.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die Saxo-shirtjes veel lijken op die van Vacansoleil, dat blauw en gele iig.
twitter:laurenstendam twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:02:30Tony Hawk back in business! - http://t.co/2VDx1j0e reageer retweet
Laatste 10 minuten wordt deze ook wel volgespamd gok ik...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Zhero het volgende:
Toch nog topic volgekregen met doodsaaie etappe
Dat zegt wat over de echt spannende etappes straks.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Zhero het volgende:
Toch nog topic volgekregen met doodsaaie etappe
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Mani89 het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:02:30Tony Hawk back in business! - http://t.co/2VDx1j0e reageer retweet
hmm?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom niet? in 1992 was hij 18...nu is hij 38.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
"Stuart O'Grady gaat naar z'n 6e Olympische Spelen"
He? Dat kan toch nooit?
Waarom niet? Periode van 20 jaarquote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
"Stuart O'Grady gaat naar z'n 6e Olympische Spelen"
He? Dat kan toch nooit?
Ik vind eerder de truitjes van Orica-GreenEdge op die van Vacansoleil lijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die Saxo-shirtjes veel lijken op die van Vacansoleil, dat blauw en gele iig.
Is vandaag exact dezelfde aankomst? Zo te zien valt het best mee...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:49 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/video/389976-2001-sprintzege-zabel-in-seraing.html
Aankomst vEan 11 jaar geleden
Goed bezigquote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef Drebbelman het volgende:
Meh, net de dag dat dat ik pas laat in de rit de mogelijkheid om live te kijken zit meteen mijn adoptierenner Edet in de ontsnapping.
Hup Edet
Aankomststrook is hetzelfde, maar de kilometers ervoor zijn zwaarder, ze komen van een andere kant.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:57 schreef KatyM het volgende:
[..]
Is vandaag exact dezelfde aankomst? Zo te zien valt het best mee...
Lijkt mij belangrijkst nu of hij überhaupt weer opstapt.quote:
Dan zie je het beter....quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom staan die mensen dan ook midden op de weg?
Fotograaf op de baanquote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zat even niet op te letten. Valpartij veroorzaakt door iemand in het publiek?
Gast met een fototoestel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zat even niet op te letten. Valpartij veroorzaakt door iemand in het publiek?
Man met fototoestel stond als enige twee stappen op de weg en stond rustig een fotootje te schieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjonge die fotograaf mogen ze van mij een nachtje in de gevangenis stoppen
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..quote:
Idd, al was t al maar voor de sfeer binnen de ploeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
hopen dat het met Sanchez een beetje niet erg is, althans, niks gebroken dan
Kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Felagund het volgende:
Julien Simon bij de 2e valpartij betrokken.
Helaas zitten de gevangenissen in Belgie al vol...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjonge die fotograaf mogen ze van mij een nachtje in de gevangenis stoppen
Ik geloof niet dat dit een professionele fotograaf was....quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..
Waarschijnlijk gewoon,een fan met een fototoestel...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..
Het zal gelukkig niet zijn sleutelbeen zijn zo te zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd, al was t al maar voor de sfeer binnen de ploeg.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef Maver24 het volgende:
waarom kijken ze naar achter, valpartij weer ?
quote:
quote:
En het is enorm onoverzichtelijk inderdaad.quote:
Belangrijker, waar zit Gesink?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef marcodej het volgende:
Waar zit Cancellara, jongens? WAAR ZIT CANCELLARA?!?
Onderin beeld!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef marcodej het volgende:
Waar zit Cancellara, jongens? WAAR ZIT CANCELLARA?!?
Hij weet van alles wel een olifant te makenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef danos het volgende:
Echt die Herbert met zijn kale stuk waar het op de kant zou gaan, eerst was dit 7km volgens Herbert, net 4km volgens Herbert, volgens mij was het in werklijkheid net 1km...
Inderdaad, sjongejongequote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef danos het volgende:
Echt die Herbert met zijn kale stuk waar het op de kant zou gaan, eerst was dit 7km volgens Herbert, net 4km volgens Herbert, volgens mij was het in werklijkheid net 1km...
Om dit niet mee te krijgen is er Sporza.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef danos het volgende:
Maar het ging wel een beetje op zijn kant.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Hij weet van alles wel een olifant te maken
Radioshack heeft alleen een extra rood streepje gekregen toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel even wennen om Radioshack in de Saxo kleuren te zien, en Saxo in het blauw geel
RadioShack rijdt gewoon in Leopard kleuren hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wel even wennen om Radioshack in de Saxo kleuren te zien, en Saxo in het blauw geel
Door die valpartij vooral...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar het ging wel een beetje op zijn kant.
Zonder was het ook echt wel op de kant gegaan hoor.quote:
Eigenlijk is het nog relatief goed gegaan. Geen ernstige vallen en geen kopmannen gevallen buiten Simon misschien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel grappig, die peloton-logica. "Oei, er viel iemand, het is gevaarlijk, laten we dan maar meer risico's gaan nemen!"'
Dat krijg je ook als er 50 bij de eerste 10 van het peloton willen zitten natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel grappig, die peloton-logica. "Oei, er viel iemand, het is gevaarlijk, laten we dan maar meer risico's gaan nemen!"'
Jurgen van den Broeck?quote:
Lijkt me op deze aankomst geen kanshebber. Greipel overigens ook niet.quote:
Daar gaat het waarschijnlijk niet om, het is denk ik om hem voorin te houden zodat hij geen tijd verliest.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me op deze aankomst geen kanshebber. Greipel overigens ook niet.
Dat verbaasde mij eig wel een beetje...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wiggins kan het in zijn eentje doen bij UK Postal, dat was bij Armstrong nooit het geval.
Afleidingsmanouvre, ze rijden voor Froome uiteraard.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wiggins kan het in zijn eentje doen bij UK Postal, dat was bij Armstrong nooit het geval.
Beetje anticlimax na de hele dag daarover gehoord te hebbenquote:
Hm. Dat zou kunnen ja.quote:
Rijden volgens mij niet voor ritwinst, eerder om mee vooraan te zitten als het breekt.quote:
antwoord:quote:Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Greipel, je moet nog meedoen voor de overwinning man. Ga eens weg daar op kop.
quote:
quote:
Hagen is ook goed op dit soort aankomsten.quote:
Klopt, maar dit is anders dan in een massa.quote:
quote:
Dat heeft zo een beetje iedereen lijkt me. Is geen grote verassing in ieder gevalquote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
goed voor me tourpoel !!
Heel veel punten voor mij:D
Sagan en Cancellara
Sammie wel dacht ikquote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer ergens gezien? Menchov? Sammie? Fränk?
Ik dacht gisteren dat hij weer beter in vorm zou zijn, het blijft een vreemde vogel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poels niet verrassend. Hele seizoen al mwah mwah
Mwah. Niet mooi maar gewoon slim. Heeft met zijn eindschot weinig belang bij zichzelf op te blazen door mee te doen. Is in dat elitegroepje ook de snelste.quote:
Heeft wel dingen laten zien op de momenten dat je hem niet verwacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poels niet verrassend. Hele seizoen al mwah mwah
Had hij wel gekund denk ik, keurig het bordje van de rest leeggegeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Superman Sagan kreeg het totaal niet dichtgereden.
Held.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Jammer dat ie zo patserig over de finish gaat.
Ja dat was echt overduidelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had hij wel gekund denk ik, keurig het bordje van de rest leeggegeten.
Menchov, Leipheimer en Schleck verwacht ik nog wel in de eerste groep, van Sanchez betwijfel ik het gezien zijn vorm.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer ergens gezien? Menchov? Sammie? Fränk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |