Fotograaf op de baanquote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zat even niet op te letten. Valpartij veroorzaakt door iemand in het publiek?
Gast met een fototoestel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zat even niet op te letten. Valpartij veroorzaakt door iemand in het publiek?
Man met fototoestel stond als enige twee stappen op de weg en stond rustig een fotootje te schieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjonge die fotograaf mogen ze van mij een nachtje in de gevangenis stoppen
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..quote:
Idd, al was t al maar voor de sfeer binnen de ploeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
hopen dat het met Sanchez een beetje niet erg is, althans, niks gebroken dan
Kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Felagund het volgende:
Julien Simon bij de 2e valpartij betrokken.
Helaas zitten de gevangenissen in Belgie al vol...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjonge die fotograaf mogen ze van mij een nachtje in de gevangenis stoppen
Ik geloof niet dat dit een professionele fotograaf was....quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..
Waarschijnlijk gewoon,een fan met een fototoestel...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand die zo met zn beroepseed omgaat mag je geen fotograaf noemen..
Het zal gelukkig niet zijn sleutelbeen zijn zo te zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd, al was t al maar voor de sfeer binnen de ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |