Dat heeft zo een beetje iedereen lijkt me. Is geen grote verassing in ieder gevalquote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
goed voor me tourpoel !!
Heel veel punten voor mij:D
Sagan en Cancellara
Sammie wel dacht ikquote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer ergens gezien? Menchov? Sammie? Fränk?
Ik dacht gisteren dat hij weer beter in vorm zou zijn, het blijft een vreemde vogel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poels niet verrassend. Hele seizoen al mwah mwah
Mwah. Niet mooi maar gewoon slim. Heeft met zijn eindschot weinig belang bij zichzelf op te blazen door mee te doen. Is in dat elitegroepje ook de snelste.quote:
Heeft wel dingen laten zien op de momenten dat je hem niet verwacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poels niet verrassend. Hele seizoen al mwah mwah
Had hij wel gekund denk ik, keurig het bordje van de rest leeggegeten.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Superman Sagan kreeg het totaal niet dichtgereden.
Held.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Jammer dat ie zo patserig over de finish gaat.
Ja dat was echt overduidelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had hij wel gekund denk ik, keurig het bordje van de rest leeggegeten.
Menchov, Leipheimer en Schleck verwacht ik nog wel in de eerste groep, van Sanchez betwijfel ik het gezien zijn vorm.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer ergens gezien? Menchov? Sammie? Fränk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |