abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113677158
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Over de nuance van het topic.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die er een neuk om geven wat een ander van hem op internet denkt.

Mensen die hun eigen beperkingen niet erkennen. mensen die niet snappen dat ze die zichzelf hebben opgelegd.
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2012 @ 16:51:08 #182
145146 Andyy
pi_113677754
Moet je er wel naar 1 gaan die een NIP registratie heeft ipv alle fakers.
pi_113680439
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Je bent een beetje mensenschuw of niet? :')
Nogal... Kan het ook niet helpen.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:59:33 #184
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113680573
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nogal... Kan het ook niet helpen.
Waarom ben je dat dan, wat wil je vermijden?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113680888
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Waarom ben je dat dan, wat wil je vermijden?
Het gesprek. Ik vind het vermoeiend om me door al die niet-lopende gesprekken te moeten wringen. Er gebeurd nooit iets in m'n leven dus ik heb ook niets om over te vertellen. Maar als mensen dan met je gaan praten voel ik dat er dan een bepaalde verwachting ligt over wat je beleefd in je leven.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:09:24 #186
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113680916
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het gesprek. Ik vind het vermoeiend om me door al die niet-lopende gesprekken te moeten wringen. Er gebeurd nooit iets in m'n leven dus ik heb ook niets om over te vertellen. Maar als mensen dan met je gaan praten voel ik dat er dan een bepaalde verwachting ligt over wat je beleefd in je leven.
Schaam jij je daarover dan? Als je wel iets had om over te vertellen zou je het wel willen?
pi_113681051
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:09 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Schaam jij je daarover dan? Als je wel iets had om over te vertellen zou je het wel willen?
Neuh ook niet. Als het moeite kost om met mensen te communiceren is het dus ook niet prettig. Dus waarom zou ik het dan doen als het niet moet.

In veel gevallen moet het inderdaad wel, maar in de gevallen waarin dat niet zo is ga ik het zeker niet zelf opzoeken.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:14:48 #188
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113681074
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Neuh ook niet. Als het moeite kost om met mensen te communiceren is het dus ook niet prettig. Dus waarom zou ik het dan doen als het niet moet.

In veel gevallen moet het inderdaad wel, maar in de gevallen waarin dat niet zo is ga ik het zeker niet zelf opzoeken.
Nouja, als jij het geen probleem vind is het geen probleem. Niet iedereen is even sociaal van nature.
pi_113681955
Ik herken me wel in Moofasah en ik moet je waarschuwen: dat gaat fout. Nu je nog een student bent kun je lekker zelfstandig zijn. Na je studententijd wordt het van levensbelang wie je kent en moet je wel met anderen samenwerken of je word buitenspel gezet in de maatschappij. Dat is trouwens nu al het geval: terwijl anderen via via aan leuk meisjes komen die jij stiekem toch wel wil, en elkaar de leukere bijbaantjes toebedelen en op besloten feestjes komen die je anders alleen maar in vieze filmpjes ziet, zit jij verbitterd je de jeugd te vergooien.

Een psycholoog is inderdaad niet de oplossing. Het is jammer dat daar zo'n rel om moet bestaan. Beter is het zoeken naar een altertief. Wat? Geen idee.
pi_113682356
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ik herken me wel in Moofasah en ik moet je waarschuwen: dat gaat fout. Nu je nog een student bent kun je lekker zelfstandig zijn. Na je studententijd wordt het van levensbelang wie je kent en moet je wel met anderen samenwerken of je word buitenspel gezet in de maatschappij. Dat is trouwens nu al het geval: terwijl anderen via via aan leuk meisjes komen die jij stiekem toch wel wil, en elkaar de leukere bijbaantjes toebedelen en op besloten feestjes komen die je anders alleen maar in vieze filmpjes ziet, zit jij verbitterd je de jeugd te vergooien.

Een psycholoog is inderdaad niet de oplossing. Het is jammer dat daar zo'n rel om moet bestaan. Beter is het zoeken naar een altertief. Wat? Geen idee.
Bestaan die echt? :o
Rustig aan.
pi_113682400
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bestaan die echt? :o
Ssssst! :X
pi_113682442
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Ssssst! :X
:X
Rustig aan.
pi_113683191
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef EenKoudKonijn het volgende:

Zie ik niet zo. Als je toch gewoon goed je werk doet is het toch goed. Waarom zou het je dan verdere problemen geven?

En al die dingen die jij verder verteld getuigen er gewoon van dat je stiekem toch wel behoefte hebt aan anderen.
pi_113683365
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zie ik niet zo. Als je toch gewoon goed je werk doet is het toch goed. Waarom zou het je dan verdere problemen geven?

En al die dingen die jij verder verteld getuigen er gewoon van dat je stiekem toch wel behoefte hebt aan anderen.

zoals dit topic
  maandag 2 juli 2012 @ 19:09:58 #195
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113683403
quote:

[..]

Heb jij helemaal geen behoefte aan andere mensen dan?
pi_113683471
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
TS kan beter eens naar een psycholoog gaan i.p.v. dit topic te openen.
Hey dat wou ik posten
pi_113683662
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Heb jij helemaal geen behoefte aan andere mensen dan?
Hmm, niet echt. Alleen af en toe mensen die m'n aandacht trekken. Maar om nu te zeggen dat ik ook echt met ze wil optrekken, mwuah.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:19:56 #198
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113683935
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:15 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hmm, niet echt. Alleen af en toe mensen die m'n aandacht trekken. Maar om nu te zeggen dat ik ook echt met ze wil optrekken, mwuah.
Maar heb je geen beste vrienden bijv, of familieleden die belangrijk voor je zijn?
pi_113684041
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:19 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Maar heb je geen beste vrienden bijv, of familieleden die belangrijk voor je zijn?
Jawel, dat wel eigenlijk.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:23:12 #200
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684100
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jawel, dat wel eigenlijk.
En je wil niet zoiets als een vaste relatie?

Nouja nogmaals, er is niet perse iets mis met je omdat je niet veel verschillende sociale contacten wil. Dus daarvoor zou je niet naar de psycholoog moeten gaan, of het moet om een bepaalde reden gaan. Bijvoorbeeld angst voor afwijzing, verlating. En je zit ermee.
pi_113684174
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef rosepetals het volgende:

[..]

En je wil niet zoiets als een vaste relatie?

Nouja nogmaals, er is niet perse iets mis met je omdat je niet veel verschillende sociale contacten wil. Dus daarvoor zou je niet naar de psycholoog moeten gaan, of het moet om een bepaalde reden gaan. Bijvoorbeeld angst voor afwijzing, verlating. En je zit ermee.
Neuh, een relatie is niets voor mij. Kan me daarbij eerlijk gezegd sowieso niet voorstellen dat iemand het volhoudt met mij :') LOL.
pi_113684209
quote:

[..]

Ik wel, en jij net zo goed. Nee het is niet goed om alleen maar goed werk te doen. Als je op jezelf bent op je werk, dan gaan mensen je raar vinden. Als je pech hebt word je dan na je proeftijd met een smoes de deur uitgestuurd. Je hebt dan vast wel een lullig foutje gemaakt of ze zeggen gewoon dat je niet in het team past.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:25:57 #203
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684220
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Neuh, een relatie is niets voor mij. Kan me daarbij eerlijk gezegd sowieso niet voorstellen dat iemand het volhoudt met mij :') LOL.
Ben je ook bang dat iemand het niet vol kan houden met je dan?
pi_113684275
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ben je ook bang dat iemand het niet vol kan houden met je dan?
Tja, daar heb ik niet eens veel over nagedacht. Ik zie sowieso nooit iets aantrekkelijks om me heen. Dus aangezien ik de omgeving al afwijs doet het er ook helemaal niet toe wat zij eventueel van mij vinden.
pi_113684281
Moet jij niet weer is een relatie rose?
Rustig aan.
pi_113684364
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Moet jij niet weer is een relatie rose?
Dacht dat ze met sinepedraap was...
  maandag 2 juli 2012 @ 19:32:29 #207
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684492
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Tja, daar heb ik niet eens veel over nagedacht. Ik zie sowieso nooit iets aantrekkelijks om me heen. Dus aangezien ik de omgeving al afwijs doet het er ook helemaal niet toe wat zij eventueel van mij vinden.
Misschien moet je erover nadenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113684573
Voor mij is het op zekers zelfbescherming dat ik het niet kan dat stukje hoop houden wat niks opleverd is ook weer zoiets namelijk :i
Rustig aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:37:47 #209
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684714
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Voor mij is het op zekers zelfbescherming dat ik het niet kan dat stukje hoop houden wat niks opleverd is ook weer zoiets namelijk :i
Dat je wat niet kan precies?
pi_113684756
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dat je wat niet kan precies?
Ik kan genoeg denk ik, het overkomt me niet ;) Doe wellicht onbewust iets fout ofzo, ik weet het echt niet.
Rustig aan.
pi_113684817
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Misschien moet je erover nadenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, tja... Maar moet ik dan niet ook aantrekking ervaren tot anderen?

Kan me zo wel een jongen bedenken die ik heel knap vind, maar die is ook onbereikbaar. Maakt verder ook niet uit want ik ken hem niet. Maar over het algemeen kan ik dus niet bepaald ''wow'' zeggen van mensen om me heen. Dus dat ik nu sta te trappelen om seks met ze te hebben of een relatie kan ik ook niet zeggen.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:40:52 #212
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684847
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan genoeg denk ik, het overkomt me niet ;) Doe wellicht onbewust iets fout ofzo, ik weet het echt niet.
Hoop is wel goed, daardoor weet je wel dat je het echt wil, toch? Maar hoop kan nog weleens makkelijk omslaan in wanhoop.

Je bent ook erg jong, je hebt alle tijd he :)
pi_113684857
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In dis kantrie, furst joe ket dee monniez, den joe ket dee pouwa, den joe ket dee wimmin.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:43:01 #214
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684934
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hmm, tja... Maar moet ik dan niet ook aantrekking ervaren tot anderen?

Kan me zo wel een jongen bedenken die ik heel knap vind, maar die is ook onbereikbaar. Maakt verder ook niet uit want ik ken hem niet. Maar over het algemeen kan ik dus niet bepaald ''wow'' zeggen van mensen om me heen. Dus dat ik nu sta te trappelen om seks met ze te hebben of een relatie kan ik ook niet zeggen.
Misschien kan je zelf gewoon erg goed stil gaan staan bij alles wat je voelt, en dingen die je wilt. Mensen doen niks zonder reden.

En dat is waar een psycholoog handig voor is, die kan samen met je op zoek gaan en met andere ogen naar de zaken kijken, plus dat de kennis die zo'n man/vrouw heeft makkelijker tot antwoorden doet komen.
pi_113685145
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:41 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

In dis kantrie, furst joe ket dee monniez, den joe ket dee pouwa, den joe ket dee wimmin.
:P
Rustig aan.
pi_113685155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf gewoon erg goed stil gaan staan bij alles wat je voelt, en dingen die je wilt. Mensen doen niks zonder reden.

En dat is waar een psycholoog handig voor is, die kan samen met je op zoek gaan en met andere ogen naar de zaken kijken, plus dat de kennis die zo'n man/vrouw heeft makkelijker tot antwoorden doet komen.
Nouja, ik denk dat het deels ook komt doordat ik op m'n eigen geslacht val. Dan vergelijk je je eigen uiterlijk ook met dat van die betreffende man. En als ik dan tot de conclusie kom dat ik mezelf mooier vind (en dat terwijl ik mezelf niet eens mooi vind) ben ik al snel afgeknapt. De meeste mannen hebben gewoon een waardeloos postuur.

Maar ik ben verder ook niet ongelukkig ervoer. Dus in die zin ervaar ik het ook niet als een probleem.

Daarbij komt ook nog eens dat ik al erg oud ben om nog eens te beginnen aan dat hele gedoe. Ik voel een soort barrière en ik vind het niet goed van mezelf om dat soort dingen te praktiseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')