abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113684174
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef rosepetals het volgende:

[..]

En je wil niet zoiets als een vaste relatie?

Nouja nogmaals, er is niet perse iets mis met je omdat je niet veel verschillende sociale contacten wil. Dus daarvoor zou je niet naar de psycholoog moeten gaan, of het moet om een bepaalde reden gaan. Bijvoorbeeld angst voor afwijzing, verlating. En je zit ermee.
Neuh, een relatie is niets voor mij. Kan me daarbij eerlijk gezegd sowieso niet voorstellen dat iemand het volhoudt met mij :') LOL.
pi_113684209
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zie ik niet zo. Als je toch gewoon goed je werk doet is het toch goed. Waarom zou het je dan verdere problemen geven?

En al die dingen die jij verder verteld getuigen er gewoon van dat je stiekem toch wel behoefte hebt aan anderen.
Ik wel, en jij net zo goed. Nee het is niet goed om alleen maar goed werk te doen. Als je op jezelf bent op je werk, dan gaan mensen je raar vinden. Als je pech hebt word je dan na je proeftijd met een smoes de deur uitgestuurd. Je hebt dan vast wel een lullig foutje gemaakt of ze zeggen gewoon dat je niet in het team past.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:25:57 #203
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684220
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Neuh, een relatie is niets voor mij. Kan me daarbij eerlijk gezegd sowieso niet voorstellen dat iemand het volhoudt met mij :') LOL.
Ben je ook bang dat iemand het niet vol kan houden met je dan?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113684275
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Ben je ook bang dat iemand het niet vol kan houden met je dan?
Tja, daar heb ik niet eens veel over nagedacht. Ik zie sowieso nooit iets aantrekkelijks om me heen. Dus aangezien ik de omgeving al afwijs doet het er ook helemaal niet toe wat zij eventueel van mij vinden.
pi_113684281
Moet jij niet weer is een relatie rose?
Rustig aan.
pi_113684364
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Moet jij niet weer is een relatie rose?
Dacht dat ze met sinepedraap was...
  maandag 2 juli 2012 @ 19:32:29 #207
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684492
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Tja, daar heb ik niet eens veel over nagedacht. Ik zie sowieso nooit iets aantrekkelijks om me heen. Dus aangezien ik de omgeving al afwijs doet het er ook helemaal niet toe wat zij eventueel van mij vinden.
Misschien moet je erover nadenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113684573
Voor mij is het op zekers zelfbescherming dat ik het niet kan dat stukje hoop houden wat niks opleverd is ook weer zoiets namelijk :i
Rustig aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:37:47 #209
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684714
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Voor mij is het op zekers zelfbescherming dat ik het niet kan dat stukje hoop houden wat niks opleverd is ook weer zoiets namelijk :i
Dat je wat niet kan precies?
pi_113684756
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Dat je wat niet kan precies?
Ik kan genoeg denk ik, het overkomt me niet ;) Doe wellicht onbewust iets fout ofzo, ik weet het echt niet.
Rustig aan.
pi_113684817
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Misschien moet je erover nadenken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, tja... Maar moet ik dan niet ook aantrekking ervaren tot anderen?

Kan me zo wel een jongen bedenken die ik heel knap vind, maar die is ook onbereikbaar. Maakt verder ook niet uit want ik ken hem niet. Maar over het algemeen kan ik dus niet bepaald ''wow'' zeggen van mensen om me heen. Dus dat ik nu sta te trappelen om seks met ze te hebben of een relatie kan ik ook niet zeggen.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:40:52 #212
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684847
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan genoeg denk ik, het overkomt me niet ;) Doe wellicht onbewust iets fout ofzo, ik weet het echt niet.
Hoop is wel goed, daardoor weet je wel dat je het echt wil, toch? Maar hoop kan nog weleens makkelijk omslaan in wanhoop.

Je bent ook erg jong, je hebt alle tijd he :)
pi_113684857
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In dis kantrie, furst joe ket dee monniez, den joe ket dee pouwa, den joe ket dee wimmin.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:43:01 #214
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113684934
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hmm, tja... Maar moet ik dan niet ook aantrekking ervaren tot anderen?

Kan me zo wel een jongen bedenken die ik heel knap vind, maar die is ook onbereikbaar. Maakt verder ook niet uit want ik ken hem niet. Maar over het algemeen kan ik dus niet bepaald ''wow'' zeggen van mensen om me heen. Dus dat ik nu sta te trappelen om seks met ze te hebben of een relatie kan ik ook niet zeggen.
Misschien kan je zelf gewoon erg goed stil gaan staan bij alles wat je voelt, en dingen die je wilt. Mensen doen niks zonder reden.

En dat is waar een psycholoog handig voor is, die kan samen met je op zoek gaan en met andere ogen naar de zaken kijken, plus dat de kennis die zo'n man/vrouw heeft makkelijker tot antwoorden doet komen.
pi_113685145
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:41 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

In dis kantrie, furst joe ket dee monniez, den joe ket dee pouwa, den joe ket dee wimmin.
:P
Rustig aan.
pi_113685155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf gewoon erg goed stil gaan staan bij alles wat je voelt, en dingen die je wilt. Mensen doen niks zonder reden.

En dat is waar een psycholoog handig voor is, die kan samen met je op zoek gaan en met andere ogen naar de zaken kijken, plus dat de kennis die zo'n man/vrouw heeft makkelijker tot antwoorden doet komen.
Nouja, ik denk dat het deels ook komt doordat ik op m'n eigen geslacht val. Dan vergelijk je je eigen uiterlijk ook met dat van die betreffende man. En als ik dan tot de conclusie kom dat ik mezelf mooier vind (en dat terwijl ik mezelf niet eens mooi vind) ben ik al snel afgeknapt. De meeste mannen hebben gewoon een waardeloos postuur.

Maar ik ben verder ook niet ongelukkig ervoer. Dus in die zin ervaar ik het ook niet als een probleem.

Daarbij komt ook nog eens dat ik al erg oud ben om nog eens te beginnen aan dat hele gedoe. Ik voel een soort barrière en ik vind het niet goed van mezelf om dat soort dingen te praktiseren.
pi_113685235
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Hoop is wel goed, daardoor weet je wel dat je het echt wil, toch? Maar hoop kan nog weleens makkelijk omslaan in wanhoop.

Je bent ook erg jong, je hebt alle tijd he :)
Nou... Ik weet het niet...
Ik verwacht eerlijk gezegd dat 3/5 vrouwen waarmee ik zou daten afvalt wat betrefd relatie...
Maar 9/10 van de vrouwen wilt niet eens daten...
En 99/100 vrouwen komt niet in aanmerking voor een date vanuit mijn kant.

Schiet niet op ehh 3/5000 vrouwen zou ik reen relatie mee kunnen krijgen (Na korte rekensom)
Rustig aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:49:51 #218
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113685260
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat het deels ook komt doordat ik op m'n eigen geslacht val. Dan vergelijk je je eigen uiterlijk ook met dat van die betreffende man. En als ik dan tot de conclusie kom dat ik mezelf mooier vind (en dat terwijl ik mezelf niet eens mooi vind) ben ik al snel afgeknapt. De meeste mannen hebben gewoon een waardeloos postuur.

Maar ik ben verder ook niet ongelukkig ervoer. Dus in die zin ervaar ik het ook niet als een probleem.

Daarbij komt ook nog eens dat ik al erg oud ben om nog eens te beginnen aan dat hele gedoe. Ik voel een soort barrière en ik vind het niet goed van mezelf om dat soort dingen te praktiseren.
Ja als er geen probleem is, moet je het niet maken. Je moet natuurlijk pas iets ermee doen wanneer je dat zelf wil.

quote:
Sorry, maar heb je het hier over een mogelijke relatie of over het volgen van therapie?
pi_113685282
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Daar overschat je de psycholoog. Een psycholoog doet geen diepgravend onderzoek. Een psycholoog zal zeggen: Hoi Moofasah, hoe gaat het? Vertel. Nou, het doet er niet toe wat mensen van mij vinden. Is dat zo? Waarom denk je dat? Nou, ik sta niet te trappelen om seks of een relatie. Hoezo niet? Is dat zo? Waarom denk je dat? Kun je daar ook op een andere manier naar kijken? Ok, ik zie dat de tijd om is, kun je volgende week weer komen? Ok, doei.

Ad infinitum. En daar betaal je voor.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:52:19 #220
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113685377
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Daar overschat je de psycholoog. Een psycholoog doet geen diepgravend onderzoek. Een psycholoog zal zeggen: Hoi Moofasah, hoe gaat het? Vertel. Nou, het doet er niet toe wat mensen van mij vinden. Is dat zo? Waarom denk je dat? Nou, ik sta niet te trappelen om seks of een relatie. Hoezo niet? Is dat zo? Waarom denk je dat? Kun je daar ook op een andere manier naar kijken? Ok, ik zie dat de tijd om is, kun je volgende week weer komen? Ok, doei.

Ligt er ook aan wat voor een soort therapeut je hebt. Een psychotherapeut gaat wel dieper hoor.

En ik heb zelf in therapie gezeten en was erg tevreden over zijn werk :)
pi_113685399
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Je hebt al heel wat psychologen afgewerkt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_113685421
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt al heel wat psychologen afgewerkt?
Tis een konijn he... :)
Rustig aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:54:52 #223
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113685487
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd dat 3/5 vrouwen waarmee ik zou daten afvalt wat betrefd relatie...

Schiet niet op ehh 3/5000 vrouwen zou ik reen relatie mee kunnen krijgen (Na korte rekensom)
Waarom wil je zo graag een relatie nu dan?
Ik wou dat ik je een soort van advies kon geven, maar sorry, vrouwen versieren heb ik niet zoveel verstand van :')
Bij mij kwamen relaties altijd uit de o zo gevreesde friendzone voort.
pi_113685675
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag een relatie nu dan?
Ik wou dat ik je een soort van advies kon geven, maar sorry, vrouwen versieren heb ik niet zoveel verstand van :')
Bij mij kwamen relaties altijd uit de o zo gevreesde friendzone voort.
Tis niet zozeer dat ik hem nu wil hebben eigenlijk, maar tis meer dat de mogelijkheid ertoe nooit geweest is waardoor er een soort ''het zal mij nooit overkomen'' idee heerst in mijn hoofd.
Ik snap het hele gebeuren dus gewoon niet wat dat betrefd.
Rustig aan.
pi_113685729
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo komen 99 van de 100 vrouwen niet in aanmerking voor een date bij jou?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')