Hmm... Heeft uitstraling dan ook betrekking op iets seksloos?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, heb ik ook weleens. Dat noemen ze uitstraling.
Het is een bepaalde indruk die iemand op anderen maakt, dus ja, dat kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hmm... Heeft uitstraling dan ook betrekking op iets seksloos?
En wat doen de meeste mensen dan. Die zoeken contact met zo iemand, of die laten het voor wat het is?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is een bepaalde indruk die iemand op anderen maakt, dus ja, dat kan.
boeit dat wat andern doen?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wat doen de meeste mensen dan. Die zoeken contact met zo iemand, of die laten het voor wat het is?
Dat kan ik niet. Weet niet echt hoe ik gesprekken aan moet knopen met mensen. Iedereen die ik spreek komt op mij af.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef spoorrails het volgende:
[..]
boeit dat wat andern doen?
doe wat je zelf goed vind, als je gewoon vriendschappelijk wilt kan je toch gewoon praatje doen?
en in sportschool is dat makkelijk, je pakt apparaat naast hem of je wacht tot hij klaar is bv...
Weet niet of dit serieus of sarcastisch bedoeld is, maar in het tweede geval; ik heb alleen gezegd dat ik hem niet aantrekkelijk vind, niet dat hij lelijk is. T'is een dwerg, logisch val ik daar niet op.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:38 schreef Kola het volgende:
Ja, als ik een lelijk persoon zie. Dan ben ik altijd benieuwd naar zijn/haar leven en of diegene gelukkig is.
Hallo meneer-het-gaat-allemaal-om-mij, ik had het over mezelf. OP niet gelezen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet niet of dit serieus of sarcastisch bedoeld is, maar in het tweede geval; ik heb alleen gezegd dat ik hem niet aantrekkelijk vind, niet dat hij lelijk is. T'is een dwerg, logisch val ik daar niet op.
Excuusquote:Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Hallo meneer-het-gaat-allemaal-om-mij, ik had het over mezelf. OP niet gelezen.
Dat zijn vreemdelingen die mij doen boeien, lelijke mensen.
Er is niets verkapt aan op FOK! dat ik een flikker ben, maar zoals ik al zei val ik niet op de betreffende jongen. Hij is van mijn eigen leeftijd, dus te jong en een dwerg.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef hlmllp het volgende:
Wat is dit nou weer voor een verkapt "kijk mij eens homo zijn" topic
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef hlmllp het volgende:
Wat is dit nou weer voor een verkapt "kijk mij eens homo zijn" topic
Gebeurtquote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Moofasah het volgende:
Is er trouwens een mod die zo vriendelijk wil zijn om de TT aan te passen (doe = die)? Snap niet waarom me dit telkens weer gebeurd, spelfouten in de TTEn nu erger ik me telkens weer aan mezelf als ik hem zie
Tegenop kijken is in deze voor mij niet het geval. Letterlijk kijk ik zelfs neer. LOL xDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef Catriice het volgende:
Ja ik heb het ook weleens
Vaak zijn dat mensen waar ik tegenop kijk. Die een bepaalde bijzondere energie uitstralen
Hahaha. Maaar ook niet bv op zn zelfvertrouwen ofo of hoe hij de wereld in kijkt of zn uitstraling etc??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tegenop kijken is in deze voor mij niet het geval. Letterlijk kijk ik zelfs neer. LOL xD
Pff, geen idee. Hij verteld wel leuk, misschien is het dat. Dat hij gezellig over komt of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Catriice het volgende:
[..]
Hahaha. Maaar ook niet bv op zn zelfvertrouwen ofo of hoe hij de wereld in kijkt of zn uitstraling etc??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |