abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113680814
Zijn er wel eens mensen die je niet kent, maar die je om de een of andere reden interessant vindt? Nee, ik bedoel niet iemand waar je seksueel in geïnteresseerd bent maar puur iemand die je altijd wel opvalt als hij/zij er is.

Zelf heb ik dit soms ineens uit het niets.

Zo is er een jongen bij me in de sportschool die me ineens interesseert. Ik zou niet kunnen zeggen waarom, maar ik vind hem in ieder geval heel zeker niet aantrekkelijk of iets dergelijks. Punt is echter dat hij er 2 jaar geleden ook al was, en dat ik er toen nooit over na heb gedacht. Nu opeens uit het niets valt het me dan in.

Ik weet, een beetje vreemd om dit topic van mij te lezen, aangezien ik over het algemeen niets van mensen moet hebben.

Maar goed, wie heeft dit ook wel 's?
pi_113681409
Ja, heb ik ook weleens. Dat noemen ze uitstraling.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113683062
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, heb ik ook weleens. Dat noemen ze uitstraling.
Hmm... Heeft uitstraling dan ook betrekking op iets seksloos?
pi_113684098
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hmm... Heeft uitstraling dan ook betrekking op iets seksloos?
Het is een bepaalde indruk die iemand op anderen maakt, dus ja, dat kan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113684316
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is een bepaalde indruk die iemand op anderen maakt, dus ja, dat kan.
En wat doen de meeste mensen dan. Die zoeken contact met zo iemand, of die laten het voor wat het is?
  maandag 2 juli 2012 @ 21:32:26 #6
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113690860
Ik heb dat zo vaak, maar heb dan ook veel bijzondere mensen om heen.
Daarnaast ben ik nieuwschierig.

Is niks raars aan ofzo.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_113690992
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En wat doen de meeste mensen dan. Die zoeken contact met zo iemand, of die laten het voor wat het is?
boeit dat wat andern doen?
doe wat je zelf goed vind, als je gewoon vriendschappelijk wilt kan je toch gewoon praatje doen?

en in sportschool is dat makkelijk, je pakt apparaat naast hem of je wacht tot hij klaar is bv...
pi_113691155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef spoorrails het volgende:

[..]

boeit dat wat andern doen?
doe wat je zelf goed vind, als je gewoon vriendschappelijk wilt kan je toch gewoon praatje doen?

en in sportschool is dat makkelijk, je pakt apparaat naast hem of je wacht tot hij klaar is bv...
Dat kan ik niet. Weet niet echt hoe ik gesprekken aan moet knopen met mensen. Iedereen die ik spreek komt op mij af.
pi_113691208
Ja, als ik een lelijk persoon zie. Dan ben ik altijd benieuwd naar zijn/haar leven en of diegene gelukkig is.
pi_113691320
quote:
12s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:38 schreef Kola het volgende:
Ja, als ik een lelijk persoon zie. Dan ben ik altijd benieuwd naar zijn/haar leven en of diegene gelukkig is.
Weet niet of dit serieus of sarcastisch bedoeld is, maar in het tweede geval; ik heb alleen gezegd dat ik hem niet aantrekkelijk vind, niet dat hij lelijk is. T'is een dwerg, logisch val ik daar niet op.
pi_113691423
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Weet niet of dit serieus of sarcastisch bedoeld is, maar in het tweede geval; ik heb alleen gezegd dat ik hem niet aantrekkelijk vind, niet dat hij lelijk is. T'is een dwerg, logisch val ik daar niet op.
Hallo meneer-het-gaat-allemaal-om-mij, ik had het over mezelf. OP niet gelezen.
Dat zijn vreemdelingen die mij doen boeien, lelijke mensen.
pi_113691590
quote:
12s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Kola het volgende:

[..]

Hallo meneer-het-gaat-allemaal-om-mij, ik had het over mezelf. OP niet gelezen.
Dat zijn vreemdelingen die mij doen boeien, lelijke mensen.
Excuus :D

Ben gewoon een beetje gewend geraakt aan sarcastische opmerkingen op FOK!
pi_113692282
Wat is dit nou weer voor een verkapt "kijk mij eens homo zijn" topic
pi_113692418
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef hlmllp het volgende:
Er is niets verkapt aan op FOK! dat ik een flikker ben, maar zoals ik al zei val ik niet op de betreffende jongen. Hij is van mijn eigen leeftijd, dus te jong en een dwerg.
pi_113695076
Is er trouwens een mod die zo vriendelijk wil zijn om de TT aan te passen (doe = die)? Snap niet waarom me dit telkens weer gebeurd, spelfouten in de TT :N En nu erger ik me telkens weer aan mezelf als ik hem zie :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:32:20 #16
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113722666
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef hlmllp het volgende:
o|O :W |:( :{w :{w :{w
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:48:40 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113723345
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Moofasah het volgende:
Is er trouwens een mod die zo vriendelijk wil zijn om de TT aan te passen (doe = die)? Snap niet waarom me dit telkens weer gebeurd, spelfouten in de TT :N En nu erger ik me telkens weer aan mezelf als ik hem zie :')
Gebeurt ;)

TT aangepast.
Je moeder is een hamster
pi_113724031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

Gebeurt ;)

TT aangepast.
Dankjewel :P
pi_113725588
Ik zat eens in de trein met een man die wat trillend op het balkon stond. Andere mensen die stonden keken wat afkeurend naar hem en de sfeer was ongemakkelijk. Ik bood hem mijn zitplaats aan en toen kwamen we in gesprek.
Hij bleek de ziekte van Parkinson te hebben en zei dat veel mensen hem vaak als alcoholist zien (wat langer haar, baard gecombineerd met zijn trillende bewegingen). Was een erg leuk gesprek, hij was bezig een fiets te ontwikkelen voor mensen met deze ziekte. Ik ben nog altijd benieuwd of dat gelukt is.
De opmerking dat hij in ieder geval nooit stil achter de geraniums zou zitten, zal ik nooit vergeten :P.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_113727947
Wat een mooi verhaal Lolaatje.
pi_113731360
Ja ik heb het ook weleens :)
Vaak zijn dat mensen waar ik tegenop kijk. Die een bepaalde bijzondere energie uitstralen
pi_113732403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef Catriice het volgende:
Ja ik heb het ook weleens :)
Vaak zijn dat mensen waar ik tegenop kijk. Die een bepaalde bijzondere energie uitstralen
Tegenop kijken is in deze voor mij niet het geval. Letterlijk kijk ik zelfs neer. LOL xD
pi_113733133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Tegenop kijken is in deze voor mij niet het geval. Letterlijk kijk ik zelfs neer. LOL xD
Hahaha. Maaar ook niet bv op zn zelfvertrouwen ofo of hoe hij de wereld in kijkt of zn uitstraling etc??
pi_113733399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Catriice het volgende:

[..]

Hahaha. Maaar ook niet bv op zn zelfvertrouwen ofo of hoe hij de wereld in kijkt of zn uitstraling etc??
Pff, geen idee. Hij verteld wel leuk, misschien is het dat. Dat hij gezellig over komt of iets dergelijks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')