quote:
Nee , omdat je als een eenzame zonderling klinkt die issues heeft. Daar is psychologische hulp uitermate voor geschikt.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Omdat ik niet poep vriendelijk ben op een forumAlsjeblieft zeg.
Want?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee , omdat je als een eenzame zonderling klinkt die issues heeft. Daar is psychologische hulp uitermate voor geschikt.
Nou, sorry hoor, maar het klinkt toch écht niet gezond als iemand het erover heeft dat 'ie "geen levenslust en dromen" heeft, "geen ambitie" en "als ik mensen zie die ik ken ontwijk ik ze". "Ik ben verbitterd en heb een hekel aan de mensen om me heen". Klinkt totaal niet zorgwekkend hoor, dat is ongetwijfeld heel normaalquote:Op maandag 2 juli 2012 10:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Want?
Je bent geen eenzame zonderling meer als je naar de psycholoog gaat?
Dat je niet meteen van je problemen af bent en dat het proces wat je doormaakt nog jarenlang kan duren, dat snap ik. Ik snap ook dat je het veranderen zelf moet doen: de psycholoog kan je niet met een toverstafje genezen.
Maar het effect van psychische hulp vind ik enorm overrated. In de praktijk komt het vaak voor dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, met gigantische wachtlijsten ertussen.
En eigenlijk is het niks meer dan een hoop gezever. Het is mode geworden om te zeggen dat het goed is om je gevoelens te uiten en te janken. Bij de psycholoog word je gestimuleerd om te veranderen in een sissy-boy die heel erg veel medelijden met zichzelf heeft.
Jij was dat arrogantje dat dacht dat het een eer was om met hem samen te wonen, toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:56 schreef Nobu het volgende:
Naar een psychiater en jezelf compleet plat laten spuiten lijkt me in jouw geval inderdaad beter, ts.
Fixed.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar het klinkt toch écht niet gezond als iemand het erover heeft dat 'ie "geen levenslust en dromen" heeft, "geen ambitie" en "als ik mensen zie die ik ken ontwijk ik ze". "Ik ben verbitterd en heb een hekel aan de mensen om me heen". Klinkt totaal niet zorgwekkend hoor, dat is ongetwijfeld heel normaal![]()
Correct, tuig zoals jij hoort niet in mijn huis.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij was dat arrogantje dat dacht dat het een eer was om met hem samen te wonen, toch?
Denken dat mensen samen met jou in een ruimte willen zijn, om nog maar te zwijgen over samen met jou in een huisquote:Op maandag 2 juli 2012 11:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Correct, tuig zoals jij hoort niet in mijn huis.
Dit soort inspiratieloze persoonlijke aanvallen bevestigen mijn beeld van jou nog maar eens. Ik zou mijn advies maar opvolgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denken dat mensen samen met jou in een ruimte willen zijn, om nog maar te zwijgen over samen met jou in een huis__!
Daarvoor ben je teveel Nobody, ''Nobu''
Het doet me ook echt heel veel welk beeld jij van mij hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 11:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit soort inspiratieloze persoonlijke aanvallen bevestigen mijn beeld van jou nog maar eens. Ik zou mijn advies maar opvolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het doet me ook echt heel veel welk beeld jij van mij hebt
Nee, dat zal wel niet aangezien je zo autistisch als een deurmat bent. Maakt ook niet uit verder. Dat je toekomstige huisgenoten hetzelfde beeld van je hebben maakt wel uit, wat jij daar ook van mag vinden. Misschien moet je eens luisteren naar je psychologen. De reden dat ze op hetzelfde komen is simpelweg omdat ze het bij het rechte eind hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al helemaal een mooie. Die staart je aan en laat je zelf met de oplossing komen. En dan wordt hij nog bedankt ook. Makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:56 schreef Bunnyfluff het volgende:
TS moet maar eventjes een afspraakje maken bij Dr. Rossi.
Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt. Je bent een zielig mannetje. Een mier die het begeeft bij de eerste beste schoenafdruk.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel niet aangezien je zo autistisch als een deurmat bent. Maakt ook niet uit verder. Dat je toekomstige huisgenoten hetzelfde beeld van je hebben maakt wel uit, wat jij daar ook van mag vinden. Misschien moet je eens luisteren naar je psychologen. De reden dat ze op hetzelfde komen is simpelweg omdat ze het bij het rechte eind hebben.
Leer eens lezen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar het klinkt toch écht niet gezond als iemand het erover heeft dat 'ie "geen levenslust en dromen" heeft, "geen ambitie" en "als ik mensen zie die ik ken ontwijk ik ze". "Ik ben verbitterd en heb een hekel aan de mensen om me heen". Klinkt totaal niet zorgwekkend hoor, dat is ongetwijfeld heel normaal
Komt er een oncontroleerbare boosheid bovendrijven, ouwe psychopaat?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt. Je bent een zielig mannetje. Een mier die het begeeft bij de eerste beste schoenafdruk.
Nou nou, laten we het wel een beetje netjes houden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt. Je bent een zielig mannetje. Een mier die het begeeft bij de eerste beste schoenafdruk.
Dit was netjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nou nou, laten we het wel een beetje netjes houden.
Probeer het eens en neem een ritalinnetje.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Moofasah het volgende:
''Heb je een vriendin?'', ''Nee''. ''Wel ooit gehad?'', ''Nee''. ''Waarom niet, ben je homo?'', ''Gaat je geen tering aan''.
Meerdere in DSM-5 beschreven afwijkingen in 1 zin 3 zinnen... hemelliefquote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ahhhh, ja. Nee, zo gaan we altijd met elkaar om op deze wereld.quote:
Niet meer nodig, want ik heb al een kamer gevonden en mag de hospiteeravond aan me voorbij laten gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef Zero17 het volgende:
TS, jij was toch die autist die zat te zeiken over hospiteeravonden en Utrecht?
Aan zulk soort posts te zien, kun jij zo'n gesprekje met een psycholoog best gebruiken.
[..]![]()
!!
Supergaaf voor jou! Gefeliciteerd enzo!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niet meer nodig, want ik heb al een kamer gevonden en mag de hospiteeravond aan me voorbij laten gaan
En het advies om een slot aan de binnenkant te plaatsen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Supergaaf voor jou! Gefeliciteerd enzo!
Wat is je adres? Dan kan ik alvast een steunbetuiging aan je huisgenoten sturen.
Ik hoef de keuken, badkamer en toilet maar met 1 ander iemand te delen. Verder zit er nog een kamer in voor 2 personen maar die hebben daar ook al een keuken, toilet en douche in.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Supergaaf voor jou! Gefeliciteerd enzo!
Wat is je adres? Dan kan ik alvast een steunbetuiging aan je huisgenoten sturen.
Ik geef ook geen neuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die er een neuk om geven wat een ander van hem op internet denkt.
Mensen die hun eigen beperkingen niet erkennen. mensen die niet snappen dat ze die zichzelf hebben opgelegd.
Juist wel!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Opoefiets het volgende:
Ga dan niet op FOK! zitten als je advies wilt.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die er een neuk om geven wat een ander van hem op internet denkt.
Mensen die hun eigen beperkingen niet erkennen. mensen die niet snappen dat ze die zichzelf hebben opgelegd.
Je bent een beetje mensenschuw of niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik hoef de keuken, badkamer en toilet maar met 1 ander iemand te delen. Verder zit er nog een kamer in voor 2 personen maar die hebben daar ook al een keuken, toilet en douche in.
Kortom, weinig te maken met anderen
Over de nuance van het topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |