Daar zal hij zelf ook rekening mee hebben gehouden. Ze zijn echt niet achtelijk bij Lotto. Greipel sprint morgen gewoon mee om de zege.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Gillingham het volgende:
Ik zie Greipel niet direct minder kans maken morgen als gevolg van zijn inspanning van vandaag.
Bookies zijn ook niet achterlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daar zal hij zelf ook rekening mee hebben gehouden. Ze zijn echt niet achtelijk bij Lotto. Greipel sprint morgen gewoon mee om de zege.
Het belooft een mooie sprint te worden met bijna alle toppers aanwezig.
Naam die nog niet is genoemd: Petacchi. Heeft zijn beste jaren wel gehad inmiddels, ik verwacht er niet superveel meer van. Top tien, meer niet. Of gaat hij weer verrassen zoals twee jaar geleden?
En dat weten ze dus niet...quote:
Volgens Danny Nelissen is er wel iets gebroken maar heeft Martin wel besloten om te starten.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:21 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat weten ze dus niet...
Als ie niet teveel last heeft zal ie het wel gaan proberen
Zijn scafoïd is gebroken.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:16 schreef Guard het volgende:
Benieuwd wat er dan gebroken is en of ie er veel last van heeft...
Wil natuurlijk niet de spelen in gevaar brengen, dus zal misschien nog doorgaan tot de 1e TT, en daarna afstappen, als het niet eerder is.
quote:The conditions for the second road stage of the 99th Tour de France are mild with temperatures in the low 20s (Celsius). The wind is already relatively strong and it's expected to get stronger for what is the final day the 2012 race is contested in Belgium.
waar kan je via internet een stream kijken?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:04 schreef Reya het volgende:
Als het goed is, is de uitzending dan net begonnen.
ze beginnen pas met uitzenden om 14.10quote:Op maandag 2 juli 2012 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar kan je via internet een stream kijken?
Bij de NOS kan ik dat zien, maar in de giro kon je via de site van gazetti alle beelden zien, ook als er in NL/BE nog niets werd uitgezonden...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
ze beginnen pas met uitzenden om 14.10
De Fransen beginnen zelf ook niet voor 14.10quote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij de NOS kan ik dat zien, maar in de giro kon je via de site van gazetti alle beelden zien, ook als er in NL/BE nog niets werd uitgezonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |