Daar zitten toch ook een paar Frans-fetisjisten. Die hebben het ook altijd over espwaars ipv. beloften.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Reya het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me eerder onwetendheid. Althans, als we het over de clowns op de Nederlandse televisie hebben.
En zometeen tussensprintquote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kan iemand mij bijpraten? Net terug van mijn werk.
Ik zie dat het nog 58 km is en dat er een kopgroep is die 3.28 heeft.
Verder nog iets gebeurt?
Met deze nuttige informatie is mijn dag weer goed, bedankt man.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Traditioneel noemen we alleen grote wereldsteden bij hun Nederlandse naam, verder alles bij de officiële naam. Vandaar Parijs en niet Paris. Zo zeggen we ook Londen en geen London, en Rome en geen Roma, en Barcelona spreken we uit op zijn Nederlands. Maar plaatsen als Portsmouth, Orléans en Jerez de la Frontera spreken we (zo goed mogelijk) uit in de juiste taal.
Alleen zeggen we wel weer New York en al eeuwen geen Nieuw Amsterdam meer.Ook heet Peking nu officieel Beijing, ook in Nederlandse teksten, maar over de steden in India is men het nog niet helemaal eens (Madras/Chennai, Calcutta/Kolkata, etc).
België is natuurlijk lastiger omdat veel plaatsen daar twee officiële namen (hihi ik zei Namen) hebben, daar lijkt het wel wat willekeuriger te zijn...
Ik kijk nog liever RTBF, maar dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook een paar Frans-fetisjisten. Die hebben het ook altijd over espwaars ipv. beloften.
Heel graag gedaan!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met deze nuttige informatie is mijn dag weer goed, bedankt man.
Portsmouth en Orléans ook niet. Daarom zeg ik 'zo goed mogelijk'.quote:Jerez de la Frontera kunnen Nederlanders trouwens niet zo heel goed uitspreken
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu ik 'm nog eens zie, weet ik plots aan wie Farrar me (met zijn nieuwe helmpje) deed denken.
[ afbeelding ]
Mja, ik ken iemand die gewoon Portsmout zegtquote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!
[..]
Portsmouth en Orléans ook niet. Daarom zeg ik 'zo goed mogelijk'.
Laat die mannen maar nog even vooruit blijven dan en in km 5 voor de finish gepakt wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee, het zal wel weer gevaarlijk worden als alles weer bij elkaar is
1e 15quote:Op maandag 2 juli 2012 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Laat die mannen maar nog even vooruit blijven dan en in km 5 voor de finish gepakt worden
Is dit weer zo'n supersprint? Hoeveel mensen kunnen er punten pakken?
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef Zhero het volgende:
Sjittt mijn vriendin is weer terug met vriendin van winkelen, daar gaat mijn rustig middagje tour kijken
Omgekeerde wereld hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef Zhero het volgende:
Sjittt mijn vriendin is weer terug met vriendin van winkelen, daar gaat mijn rustig middagje tour kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |