Zijn wel felblauw en felgroen dus zullen ook wel opvallen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja ook wel, maar die vallen toch niet zo op?
Ik zag er gister eentje in de winkel ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Oh dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!
daar gaat je salarisquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Als je tijdens een pauze gaat kun je voornamelijk niet de grote dingen kopen, dat scheelt weer met aankopenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Ja wat is groot, geen idee, ik zag het buiten op een reclamebord staan en binnen liep ik langs en zag ik het in een ooghoek.quote:
yes, maar blijkbaar al uitverkocht want van dr site afgehaald, wel nog in google cachequote:
Lolquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort in de winkel. Maar 60 cent ofzo.
IK moet zeggen dat het wel wat helpt. Verwacht geen wonderen, maar het helpt wel een beetje
Ach, je kan het altijd proberen. En ik heb soms een puistje en dan plak ik zo'n ding erop.quote:
Plak dan je hele gezicht onder.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, je kan het altijd proberen. En ik heb soms een puistje en dan plak ik zo'n ding erop.
Het helpt wel een beetje. Die dingen zuigen zich vol met troep.
Die moet ik hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
IK moet zeggen dat het wel wat helpt. Verwacht geen wonderen, maar het helpt wel een beetje
In de zin van: "Goh, ik moet het echt hebben. Handig." of in de zin van: "bahaha wat een rommel" .?quote:
Ik heb overal al van die kleine putjes op mijn wangen zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef mazaru het volgende:
Oh puistjes! Wat haatte ik die dingen! Nu heb ik ze niet meer, maar heb ik rimpels![]()
Dat is zonde, dan heb te veel lopen knijpen en krabbelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb overal al van die kleine putjes op mijn wangen zitten
En dat is nou juist iets wat ik niet veel doe en juist zoveel mogelijk probeer te beperken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zonde, dan heb te veel lopen knijpen en krabbelen.
gebeurd ook zonder knijpen en krabben wel...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
juist door t laten zitten, worden de gaten groter.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moet ik hebben voor mijn puberdochter,ik word helemaal gek van het gezeur dat ze puisten heeft...(je vol plamuren maakt het alleen maar erger maar ja anders gaat ze de deur niet uit want weet je niet hoe errruuuggg ik er uit zie!!)quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |