ik heb gister nicklas verslagen met dik 2000 punten op een driftbaanquote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
Jullie hebben geluk dat ik Forza niet heb.
nou ik hoor andrs van hele veel vrouwen dat ik egt goed kan rijden hor xD ha ha do jou ketsj my dreftquote:Op maandag 2 juli 2012 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een brommobiel nog niet eens veilig de straat over krijgen.
Hoeveel events heb je al afgerond? Ben gister weer verder gegaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had seizoen 10 binnen een week klaar, daarna nooit meer season gereden. Je begint weer bij seizoen 1 met iets andere races, maar het concept blijft exact hetzelfde. Ik ben de events gaan afwerken, want wat je in Season Play speelt heeft vaak niks te maken met het afwerken van de events.
doe ff normal man :squote:Op maandag 2 juli 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
Clean lap over de nurburgring eerste in rivals waddap
Poe,heb alle Asian events nu gedaan en een groot deel European..zit op 31,5% geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoeveel events heb je al afgerond? Ben gister weer verder gegaan.
Heb pas 10 a 15 vinkjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Poe,heb alle Asian events nu gedaan en een groot deel European..zit op 31,5% geloof ik
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb rundervinken in de koelkast liggen voor vanavond
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de seriequote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Pixell het volgende:
Walking dead episode 2 gespeeld, op zich wel vet gedaan, al mag er van mij af en toe iets meer tempo in het spel
Waar verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
Zucht...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen aanmelden samen met de vrouw voor open water duik cursus.
Mensen hier met padi? tauch? (it's in the name)
Ik snap nie?quote:
Maar niemand luistert toch naar hem XDquote:Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga mijn padi halen in oktober en kk heeft een half topic volgeblaat dat padi minderwaardig is.
Deze man begrijpt het!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar niemand luistert toch naar hem XD
Het maakt niet eens uit via wat je het doet. Gaat erom dat je straks onderwater sex kan hebben
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poulequote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer doen we een meet want ik krijg nog een biertje van Nick omdat ik de EK poule heb gewonnen
Nooit. Ik ga het in mijn arm krassen net zoals de post van Rossquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poule
post van ross?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga het in mijn arm krassen net zoals de post van Ross
Is dat zo ja? Mkay dan krijg jij een biertjequote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer doen we een meet want ik krijg nog een biertje van Nick omdat ik de EK poule heb gewonnen
Hmm? Wat wil je nu eigenlijk precies zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als jij vergeten bent dat je nog een biertje van nick krijgt voor het winnen van de EK poule
doe eerst een poging tot het begrijpen van de zin, als stef het snap moet jij dat ook kunnen jochiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Mkay dan krijg jij een biertje
[..]
Hmm? Wat wil je nu eigenlijk precies zeggen?
quote:
Wel alleen het laatste gedeeltequote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds 3e met mijn bazenvoorspelling
Ha-ha en die knullies hier denken dat ze verstand van voetbal hebbenVanaf nu af aan heeft alleen Stef recht om te zeuren over voetbal
aaah oke, ja zou ik ook doen als ik jou was, zeker voor volgend voetbal seizoenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Wel alleen het laatste gedeelte
Ja wel begrepen, deed er alleen iets langer over. maar dat krijg je met vmbo hequote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe eerst een poging tot het begrijpen van de zin, als stef het snap moet jij dat ook kunnen jochie
de zin is ook geschreven door een vmbo'er, of heb je kb of lager gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wel begrepen, deed er alleen iets langer over. maar dat krijg je met vmbo he
Sowieso slaat die post van Rossdale nergens op, lekker laten zeverenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Wel alleen het laatste gedeelte
Lager man.. Helemaal onderaanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de zin is ook geschreven door een vmbo'er, of heb je kb of lager gedaan?
Zo pas wat zijn als Tamara had gewonnen dan stonden we allemaal voor lulquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso slaat die post van Rossdale nergens op, lekker laten zeveren
Dan had Ross idd gelijk, nu is het gewoon gezeverquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo pas wat zijn als Tamara had gewonnen dan stonden we allemaal voor lul
http://www.staatsbosbeheer.nl/ ? Nee. Boswachter was ook iets te hoog gegrepenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.staatsbosbeheer.nl/ ? Nee. Boswachter was ook iets te hoog gegrepen
Denk het niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef Bozz187 het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/FH/Features.aspx
wordt deze ook gehaalt btw?
quote:
dat was bij mich en mij op school het laagste niveau, voor die mensen die net slim genoeg zijn om te ademenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had Ross idd gelijk, nu is het gewoon gezeverGelukkig begint de competitie weer bijna
[..]
http://www.staatsbosbeheer.nl/ ? Nee. Boswachter was ook iets te hoog gegrepen
quote:
Toch goed gekomen dus?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat was bij mich en mij op school het laagste niveau, voor die mensen die net slim genoeg zijn om te ademen
ja heel geswellig, had wel last van me benen achteraf hiahiahaohaohaiahaiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat de laatste tour gezellig is geweest Bozz?
quote:Those of you who have been waiting for 2x XP in Gears of War 3, your wait is over! Along with custom red, white and blue skins in honor of July 4th, we'll also have a special "Top Wingman" playlist and 2x XP in Versus, Beast and Horde. Click like if you're going to play during the event!
Waarom klik ik Stoma?quote:
mw2 meet bij stoma zijn fuifje. Komen er ook 16 jarige meisjes voor KKquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:50 schreef KoningStoma het volgende:
die muziek gewoon aan zetten bij mijn volgende fuif haha iedereen lkkr feesten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aan
Hij weet niet eens wat ie met die oudere vrouwen moet doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mw2 meet bij stoma zijn fuifje. Komen er ook 16 jarige meisjes voor KK?
Koffie en plakje cake aanbieden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat ie met die oudere vrouwen moet doen...
Nick zit nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso slaat die post van Rossdale nergens op, lekker laten zeveren
valt weinig te ontkennenquote:
Je geeft eindelijk toe dat je geen verstand hebt van voetbal en dat het onzinnig is om er over te bitchen?quote:
quote:Netherlands striker Klaas-Jan Huntelaar finished as UEFA EURO 2012's top scorer overall thanks to his 12 qualifying goals, a combined tally two more than Portugal's Cristiano Ronaldo and Germany striker Miroslav Klose, whose team-mate Gomez managed nine goals in qualifying and the final tournament.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |