Allemaal uit eigen zakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Overtreffen die vakantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja tochhhhhhquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan moet je het wel in de kont nemen als je datvindt.
Of ik mijn trip zelf betaal bedoel je?quote:
We gaan 10 of 12 dagen ofzo, dus reken maar op een goeie 1200.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
True words G, maar ik ga ook 7 weken ipv 1 weekjeHoeveel doe jij inclusief drank en eten dan?
Ja, maar denk het niet toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Of ik mijn trip zelf betaal bedoel je?
Dan ben ik goedkoper uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We gaan 10 of 12 dagen ofzo, dus reken maar op een goeie 1200.
Helaas wel, ben sinds begin vorig jaar volledig cut off van mijn ouders dus heb alle bij elkaar gespaard. Beetje mn billetjes gespreid op het cs voor wat extra geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar denk het niet toch?Ziet er heel gaaf uit.
Ja, omdat die shit in Azië allemaal geen ene kut kost. En het maakt me echt niet uit hoeveel ik betaal op een vakantie, als het maar een vette vakantie is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan ben ik goedkoper uitVoor 7 weken hebben we in totaal 2800 incl vliegtickets. Maakt 400e per week. Dus volgend jaar weet je waar je naartoe moet?
Je hebt toch zomervakantie ohnie dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, omdat die shit in Azië allemaal geen ene kut kost. En het maakt me echt niet uit hoeveel ik betaal op een vakantie, als het maar een vette vakantie is.
+ ik heb helemaal geen tijd voor snoepreisjes van 7 weken. Ik heb het echt veel te druk daarvoor volgend jaar.
Jep, maar alsnog te onregelmatig druk, waardoor ik zeker geen 7 weken aan een stuk vrij heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je hebt toch zomervakantie ohnie dan?
Gevalletje BSEquote:
Nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Overtreffen die vakantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je een jaar als corpslullo ging rondbrallen en daardoor heerlijk een jaartje studievertraging ging opdoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, omdat die shit in Azië allemaal geen ene kut kost. En het maakt me echt niet uit hoeveel ik betaal op een vakantie, als het maar een vette vakantie is.
+ ik heb helemaal geen tijd voor snoepreisjes van 7 weken. Ik heb het echt veel te druk daarvoor volgend jaar.
Duiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDit wordt die van mij zo ongeveer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar voornamelijk:
[ afbeelding ]
PADI.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Heb vorig jaar in Egypte een intro-duik gedaan. Het leek me niet echt veel bijzonderder dan snorkelen, maar damn ik was meteen verkocht. Dit jaar wil ik samen met mijn vriendin onze PADI (duikbrevet voor in open water) gaan halen.
Wordt awesome
2 sters duiker hier.quote:
Klopt, en dus heb ik het te druk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een jaar als corpslullo ging rondbrallen en daardoor heerlijk een jaartje studievertraging ging opdoen.
Jaja, als je een ster ziet duik je er maar al te graag op afquote:
Ik had 'm al wel verwacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, als je een ster ziet duik je er maar al te graag op af
[Nickolous-modus]Met een muntje in de aanslag![/Nickolous-modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |