Zal je dadelijk eens wat bloed op je kop gevenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is een beetje afgerond. Ik vind hem mooier als hij was forser en hoekiger is. Musclecars moeten niet al te golvend en aerodynamisch zijn
Huurauto's met 22'.quote:
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GastDie respectloze reacties van jou ook altijd.... Ik moet dan meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Geen 28" Lexani's hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Huurauto's met 22'.Uberhaupt 22'.
Gewoon 19'.
Een kleine piemel hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen 28" Lexani's hebben![]()
[ afbeelding ]
Toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen 28" Lexani's hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Moet toch wel een keer lukken danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.
Naar "vastigheid" op zoek zijn op je 21ste.quote:
BWOAH! Zo ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik ben niet op zoek ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Moet toch wel een keer lukken dan
Ze zoeken jouquote:
e-heldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.
Geen vastigheid kunnen vinden op je 21stequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Naar "vastigheid" op zoek zijn op je 21ste.
Chlamydiaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen vastigheid kunnen vinden op je 21ste
Oh nee hoor, ik heb een paar maanden terug nog een klap op m'n bek gekregen omdat ik iemand een hoer noemde.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BWOAH! Zo ja!Hier, nog een S281SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Crabs, alles.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met een schimmelinfectie kom je nergens.
Ook al betaal je er voor, ze willen uiteraard nog steeds gewoon prostituee genoemd worden Maurice. Ook dames van lichte zeden dien je met respect te behandelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb een paar maanden terug nog een klap op m'n bek gekregen omdat ik iemand een hoer noemde.
Paar jaar terug hier massale bof uitbraak.quote:
Hadden wij vorig jaar trouwens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Paar jaar terug hier massale bof uitbraak.
Het ging niet over die meid die mij een klap gaf zelf, het probleem was dat de meid waar ik het over had een vriendin van haar was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook al betaal je er voor, ze willen uiteraard nog steeds gewoon prostituee genoemd worden Maurice. Ook dames van lichte zeden dien je met respect te behandelen.
En dat terwijl er voornamelijk mannelijke studenten wonen. Dus of iedereen roert in hetzelfde potje, of een bovengemiddelde hoeveelheid heaumau's in Delftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Paar jaar terug hier massale bof uitbraak.
In hetzelfde potje roerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl er voornamelijk mannelijke studenten wonen. Dus of iedereen roert in hetzelfde potje, of een bovengemiddelde hoeveelheid heaumau's in Delft
Volgens mij is dat heel Nederland over gegaan binnen het studentencircuit althans.quote:
hetzelfde potjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl er voornamelijk mannelijke studenten wonen. Dus of iedereen roert in hetzelfde potje, of een bovengemiddelde hoeveelheid heaumau's in Delft
Studentencircuitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel Nederland over gegaan binnen het studentencircuit althans.
Nee joh, dan rol je wel in een Eldorado Biarritzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de eckte rijke tatta:
[ afbeelding ]
"In 2010 en 2011 heeft de GGD Hollands Midden meerdere meldingen gekregen van de bof. In Leiden ging het hierbij veelal om studenten."quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neger please.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de eckte rijke tatta:
[ afbeelding ]
quote:
Burgers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef badboynova het volgende:
het probleem ligt gewoon aan studenten
Anaalridders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"In 2010 en 2011 heeft de GGD Hollands Midden meerdere meldingen gekregen van de bof. In Leiden ging het hierbij veelal om studenten."
Ik denk dat het probleem daar meer ligt.
Leiden is geen Delftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"In 2010 en 2011 heeft de GGD Hollands Midden meerdere meldingen gekregen van de bof. In Leiden ging het hierbij veelal om studenten."
Ik denk dat het probleem daar meer ligt.
Bij studenten meteen aan mannelijke studenten denken. Homo.quote:
Denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij studenten meteen aan mannelijke studenten denken. Homo.
Studenten en studentes toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met Tilt-functiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Muntenteller.
http://vanvoordeel.nl/aan(...)ect=1&utm_source=m4n
Wat een lelijk apparaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maybach is failliet, zelfs met de magistrale Exelero
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maybach is failliet, zelfs met de magistrale Exelero
[ afbeelding ]
"Studenten" is mannelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtstreeks uit de suburbs van Boxtel
Nigga is you serious?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo beginnen?
[ afbeelding ]
TilburgTuning, jeweetz
Duckfacequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, gaan we zo beginnen?
[ afbeelding ]
TilburgTuning, jeweetz
Yes, serious.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nigga is you serious?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
Al die Duitsers en Amerikanen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef dreamzk het volgende:
Zei er iemand V12 italiaans bloed?
[ afbeelding ]
Bitch please.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt een mooie vakantie.
Nice. Ik ben vorig jaar in Berlijn geweest en was erg tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt een mooie vakantie.
Yep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef dreamzk het volgende:
Zei er iemand V12 italiaans bloed?
[ afbeelding ]
Mijn 0 pk AT-4 rekent zo af met die 810 pk van jou.quote:
Hitmarker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn 0 pk AT-4 rekent zo af met die 810 pk van jou.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn 0 pk AT-4 rekent zo af met die 810 pk van jou.
[ afbeelding ]
Beetje roadtrippen met m'n matties, gaat echt nooit goedkomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nice. Ik ben vorig jaar in Berlijn geweest en was erg tof
Dan moet je het wel in de kont nemen als je datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Justin bieber als je net wakker bent
quote:
Overtreffen die vakantie:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje roadtrippen met m'n matties, gaat echt nooit goedkomen.Ik heb de eerste chauffeursshift naar Berlijn al geclaimd, zodat ik me daarna nergens meer druk om hoef te maken.
Niet voor 200 E exclusief eten en drank.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Overtreffen die vakantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True words G, maar ik ga ook 7 weken ipv 1 weekjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet voor 200 E exclusief eten en drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |