ja want stedentripjes zijn ook echt weggelegd voor mij, ik ben toch zeker geen hippiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar Lloret, stomme pauper
Gastquote:
quote:
En dan geeft ie dat als antwoordquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want stedentripjes zijn ook echt weggelegd voor mij, ik ben toch zeker geen hippie
quote:
Die is een beetje afgerond. Ik vind hem mooier als hij was forser en hoekiger is. Musclecars moeten niet al te golvend en aerodynamisch zijnquote:
ga werken met je bloedkopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]__!
[..]
En dan geeft ie dat als antwoord![]()
Waarschijnlijk krijg je nu een reactie met zo doe ik altijd tegen de vrouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GastDie respectloze reacties van jou ook altijd.... Ik moet dan meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Geen 22".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Chargertje, beetje cruisen door California. Primaaaaa.
Jammer dat het een automaat was.
Zal je dadelijk eens wat bloed op je kop gevenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is een beetje afgerond. Ik vind hem mooier als hij was forser en hoekiger is. Musclecars moeten niet al te golvend en aerodynamisch zijn
Huurauto's met 22'.quote:
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GastDie respectloze reacties van jou ook altijd.... Ik moet dan meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Geen 28" Lexani's hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Huurauto's met 22'.Uberhaupt 22'.
Gewoon 19'.
Een kleine piemel hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen 28" Lexani's hebben![]()
[ afbeelding ]
Toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen 28" Lexani's hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Moet toch wel een keer lukken danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.
Naar "vastigheid" op zoek zijn op je 21ste.quote:
BWOAH! Zo ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik ben niet op zoek ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Moet toch wel een keer lukken dan
Ze zoeken jouquote:
e-heldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die respectloze reacties heb ik alleen bij overduidelijke sletten, niet bij vrouwen in het algemeen.
Geen vastigheid kunnen vinden op je 21stequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Naar "vastigheid" op zoek zijn op je 21ste.
Chlamydiaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen vastigheid kunnen vinden op je 21ste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |