SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Gears, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Eerst ME3 uitspelen en dan of Forza of Gears. Ligt er een beetje aan hoe aardig Mister tegen me is de komende tijd
Gears en Forza!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Eerst ME3 uitspelen en dan of Forza of Gears. Ligt er een beetje aan hoe aardig Mister tegen me is de komende tijd
Wat moet ik regelen? Een meet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Regel die shit, jij bent voorzitter toch?
MW3 toch ook niet? Maar toch speel ik 'm af en toe, kan ik met Forza ook doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
mister je speelt Forza 4 toch niet meer?
Zeg dat dan. Doe maar volgende week, ik moet vanavond, donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond zuipen namelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Niet zo moeilijk te begrijpen toch? Uni.
Godver, zemmelpot!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Doe maar volgende week, ik moet vanavond, donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond zuipen namelijk
Zij kunnen toch niet tippen aan mijn bazenskills in Forzaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Godver, zemmelpot!
Maar inderdaad even wachten tot Zjozzie en Ross 'm hebben.
En maar zeiken over mensen met een lage opleiding,en ondertussen het niveau begrijpend lezen groep 7 / 8 niet halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Niet zo moeilijk te begrijpen toch? Uni.
Heb je nou nog steeds niet door dat het een troll was?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En maar zeiken over mensen met een lage opleiding,en ondertussen het niveau begrijpend lezen groep 7 / 8 niet halen
Jij hebt het nu iig zeker niet doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat het een troll was?
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En maar zeiken over mensen met een lage opleiding,en ondertussen het niveau begrijpend lezen groep 7 / 8 niet halen
Ik versta toch iets anders onder happen, maarjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt het nu iig zeker niet door![]()
Lekker happen
Nog tentamens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik versta toch iets anders onder happen, maarja
Gaat in Juli worden danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef PierreTT het volgende:
Nick, joekelmans, kom binnenkort eens een bakkie doen in Tilburg
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik versta toch iets anders onder happen, maarja
Ok. Ik ben na vandaag klaar, 2 maanden vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgende week maandag en dinsdag
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok. Ik ben na vandaag klaar, 2 maanden vakantie
Dat zeker niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zij kunnen toch niet tippen aan mijn bazenskills in Forza
hakkie takkie weg zakkie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb al heel de dag jeuk aan m'n zak, iemand een oplossing?En tijgerbalsem heb ik al geprobeerd, dus doe geen moeite.
Ongebluste kalk, kokend loodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb al heel de dag jeuk aan m'n zak, iemand een oplossing?En tijgerbalsem heb ik al geprobeerd, dus doe geen moeite.
Kokend lood werkt niet. Heb ik ook al geprobeerd. Ik had nog wat over van het wassen van mijn gespierde torso.quote:
Vraag aan Niels of hij nog wat chemicaliën weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kokend lood werkt niet. Heb ik ook al geprobeerd. Ik had nog wat over van het wassen van mijn gespierde torso.
plutonium gebruiken zal je nog alleen kunnen redden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
Hete kolen over wrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kokend lood werkt niet. Heb ik ook al geprobeerd. Ik had nog wat over van het wassen van mijn gespierde torso.
quote:
Ja wat is het nou?quote:
En nuquote:
En je zei dat je ging zuipen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er gewoon donderdag, en ik wil best ook vrijdag racen met degenen die er dan bij kunnen zijn
Was aan het wachten op een reactie van jou jaquote:
en andersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik smijt mijn auto gewoon voor de jouwe en ik ga flink in de ankers in elke bocht. Puur om die opmerkingen die je met Forza 3 maaktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zij kunnen toch niet tippen aan mijn bazenskills in Forza
Die A7 is afschuwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Duitse auto's zijn dan ook het mooist
[ afbeelding ]
Strak hoor. Mercedes vind ik dan weer helemaal niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De achterkant is not done.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik smijt mijn auto gewoon voor de jouwe en ik ga flink in de ankers in elke bocht. Puur om die opmerkingen die je met Forza 3 maakte
Shit has not been forgiven brohime!
Nee man, dan trasht team bozzdale iedereen van de weg.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Strak hoor. Mercedes vind ik dan weer helemaal niks
Onzin, dat is al enkele jaren een stuk minder. Elke klapjosti rijdt tegenwoordig in een Audi. Ik begin BMW's steeds meer te waarderen. Mercedesen blijven gewoon auto's voor rijke boeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
M5 F10. Jammer dat bmw zo'n pauperimago gekregen heeft.
Wat wil je met zo'n Guido-bumper en dito velgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt toch een stuk of 20 mercedessen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, dat is al enkele jaren een stuk minder. Elke klapjosti rijdt tegenwoordig in een Audi. Ik begin BMW's steeds meer te waarderen. Mercedesen blijven gewoon auto's voor rijke boeren.
Ja, wat wil je als je kwart van het bedrijf bezit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt toch een stuk of 20 mercedessen?
Inclusief de X6, wat een gedrochtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die M6 is ook nice, behalve de achterkant. Maarja, de achterkant van 6-series zijn nooit mooi geweest.
Mijn mustang een beetje vergelijken met een mercedes. Heaumausuele medemenschquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt toch een stuk of 20 mercedessen?
Precies, lekker kneuren in een 850CSiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik begin BMW's steeds meer te waarderen.
En dan de X6 afkraken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, lekker kneuren in een 850CSi
[ afbeelding ]
De 8-serie is tenminste een icoon, de X6 zal dat nooit gaan wordenquote:
Geen respect hebben voor engineering.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
american is the way to go.
duitse meuk
Geen probleem, haAT-4.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De 8-serie is tenminste een icoon, de X6 zal dat nooit gaan worden
Sowieso.quote:
nee geen respect voor moffenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor engineering.
quote:
Een Cutlass 442quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
american is the way to go.
duitse meuk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef PierreTT het volgende:
Of, indien ooit betaalbaar, een 3.0 CSL![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral hier, in dat badpak.Wel een beetje een pauperremix wel.
![]()
nee lloret 2010quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah gossie, Tweede Wereldoorlog meegemaakt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik hebben, ooit
Een rode versie rijdt hier op het industrieterrein rond en ik ben er heulemaal flieft op
Ach man, Duitsers zijn echt met gemak de allerbeste engineers wat betreft landvoertuigen. Gelukkig zijn Nederlanders de beste engineers van watervoertuigen.quote:
ja want stedentripjes zijn ook echt weggelegd voor mij, ik ben toch zeker geen hippiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar Lloret, stomme pauper
Gastquote:
quote:
En dan geeft ie dat als antwoordquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want stedentripjes zijn ook echt weggelegd voor mij, ik ben toch zeker geen hippie
quote:
Die is een beetje afgerond. Ik vind hem mooier als hij was forser en hoekiger is. Musclecars moeten niet al te golvend en aerodynamisch zijnquote:
ga werken met je bloedkopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]__!
[..]
En dan geeft ie dat als antwoord![]()
Waarschijnlijk krijg je nu een reactie met zo doe ik altijd tegen de vrouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GastDie respectloze reacties van jou ook altijd.... Ik moet dan meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Geen 22".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Chargertje, beetje cruisen door California. Primaaaaa.
Jammer dat het een automaat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |