![157kui8.jpg]()
Veertig fragmenten uit veertig liedjes, van veertig bands/artiesten, en aan jou de taak om de platen te raden!
Wat is de bedoeling?
- Je downloadt het WeTransfer bestand met de fragmenten erin.
Raad de Plaat 17- Je luistert naar de fragmenten en raadt welke nummers het zijn.
- Stuur per PM naar mij alle liedjes die je hebt herkend, doe dat uiterlijk zaterdag 14 juli 2012 om 11u59 ’s ochtends. Die middag volgt de einduitslag.
De regels:
- Per goede artiest krijg je 1 punt. Als er meer artiesten meedoen met een track, wil ik die ook weten.
- Per goede titel krijg je 1 punt, ik wil de juiste titel, single of albumtrack
- Maak van je inzending een lijst van 1 tot 40, wat je niet weet kun je open laten
- Je mag je lijst meerdere keren insturen
- Sluiting: zaterdag 14 juli 12:00 ‘s middags
- Plaats geen antwoorden in dit topic of in andere topics
- Plaats ook geen hints over bepaalde nummers of artiesten, ook niet stiekem
- Stuur je lijst met antwoorden naar mij via PM!
Wat heb ik nodig?
- Een beetje muziekkennis en een programma dat mp3 bestanden afspeelt.
Tot slot nog enkele opmerkingen:
- Wees niet getreurd als je ze niet allemaal weet, maar ik weet zeker dat er een paar inkoppertjes tussen zitten.

.
- De nummers zijn door mij gekozen, variërend van eigen collectie/favorieten tot onlangs eens langs horen komen en onthouden.
- Het is toegestaan om samen te werken met een ander lid van dit forum, maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
- Geen google, youtube, shazam en soundhound. Vooral soundhound is supergay.
- Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft niet écht verboden, maar er is wel een grens die jullie best zelf kunnen bepalen denk ik (alles afspeuren naar die ene titel is natuurlijk flauw....).
- Ik probeer dagelijks of om de dag een tussenstand te plaatsen
Test je eigen muziekkennis en muziekherkenning , daar is het topic voor, niet wie de beste software heeft.
Veel luister- en herkenningplezier en succes!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kadafi op 01-07-2012 21:44:31 ]
The distance between insanity and genius is measured only by success.