quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Submerging
[ afbeelding ]
Oftewel: Onderwater gaan (maar het dus nog niet volledig zijn ! )
Submerged
[ afbeelding ]
Zwevend onderwater, zoals een vliegtuig in de lucht zweeft (Flying).
Kortom, ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.quote:To go under or as if under water.
Maar het object is niet aan het zinken. Het is gezonken. Een UFO vliegt nog steeds.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:21 schreef Gray het volgende:
[..]
To go underwater a la to go through air, bedoel je. Vliegen is gelijk aan duiken, zoals zweven gelijk is aan zinken.
Heh, semantiek.
Dat heb je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Kortom, ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.
In dit specifieke geval is het al gezonken, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar het object is niet aan het zinken. Het is gezonken. Een UFO vliegt nog steeds.
Het ene is actief, het andere passief. Zou het nog actief onder water reizen, dan zou het zijn als volgt (wanneer je zinken als werkwoord gebruikt):quote:Ongeïdentificeerd vliegend object
Ongeïdentificeerd gezonken object
Exact hetzelfde in het Nederlands.
Welles.quote:[..]
Dat heb je niet.
Of onder water gelopen door vloed, dan issie niet gezonkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar het object is niet aan het zinken. Het is gezonken. Een UFO vliegt nog steeds.
Inderdaad, pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef Tism het volgende:
Is het inmiddels al duidelijk wat het nou is?..
Pics genoegquote:
Een gezonken vliegtuig is in wezen nog steeds een vliegtuig. Een boot die door de lucht wordt vervoerd is natuurlijk nog steeds een boot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ongeïdentificeerd vliegend object
Ongeïdentificeerd gezonken object
Exact hetzelfde in het Nederlands.
[..]
Dat heb je niet.
Maar een gezonken vliegtuig vliegt niet en is dus niet flying. Waar het object 'oorspronkelijk' voor bedoeld was (vliegtuig - vliegen) kun je helemaal niet weten, omdat het nu eenmaal ongeïdentificeerd is. Je kunt enkel de toestand van het object kennen (in de lucht, onder water).quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een gezonken vliegtuig is in wezen nog steeds een vliegtuig. Een boot die door de lucht wordt vervoerd is natuurlijk nog steeds een boot.
Die term slaat ook op objecten die gezonken zijn. En ja, je herhaalt precies mijn punt. Het is niet zinkend, want het 'reist niet actief onder water'. Het ligt passief op de bodem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:56 schreef Gray het volgende:
[..]
In dit specifieke geval is het al gezonken, ja.
[..]
Het ene is actief, het andere passief. Zou het nog actief onder water reizen, dan zou het zijn als volgt (wanneer je zinken als werkwoord gebruikt):
Ongeïdentificeerd vliegend object
Ongeïdentificeerd zinkend object
[..]
Welles.![]()
![]()
Een watersteen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:38 schreef Beathoven het volgende:
het gaat wel voornamelijk over de term zelf hier.
het kan toch gewoon een underwater structure heten..
Ik denk dat zulke objecten in de meeste gevallen gevonden worden als ze al gezonken zijn. Zo lang duurt dat zinken niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 06:07 schreef Gray het volgende:
[..]
In dit specifieke geval is het al gezonken, ja.
Iets wat niet drijft kan ook niet zinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke objecten in de meeste gevallen gevonden worden als ze al gezonken zijn. Zo lang duurt dat zinken niet.
Echt wel. Als een baksteen. (& Die kan zelfs vliegen).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:42 schreef KroodjeBip het volgende:
Iets wat niet drijft kan ook niet zinken
Huh?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke objecten in de meeste gevallen gevonden worden als ze al gezonken zijn. Zo lang duurt dat zinken niet.
Dat bedoel ik ook. Onder water= submerged. Periode van 'onder water gaan' = submerging. En dat is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Huh?
USO's verwijzen naar de waarnemingen van ongeïdentificeerde objecten die in het water reizen, daarin of uit duiken. Als UFO's, maar dan niet vliegend. In dit specifieke geval is het gezonken. Veel UFO-waarnemingen worden schijnbaar gedaan in de buurt van grote watermassa's als meren en zeeën.
Oh, op die manier. Waterufo.net noemt het ook zo, dus dan moet het wel waar zijn. Persoonlijk vind ik het niet zo'n sterke term om eerder genoemde redenen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Onder water= submerged. Periode van 'onder water gaan' = submerging. En dat is zo gebeurd.
Wat zit er in dan volgens jou ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Beathoven het volgende:
Laten we t over de inhoud hebben...
Gekke naam trouwens Uso
Geen idee, ik laat t onderzoek maar aan de experts over. Jaartje of 10 geduld nodig misschien.quote:
Dus over de inhoud valt niet te praten (?)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef Beathoven het volgende:
Geen idee, ik laat t onderzoek maar aan de experts over. Jaartje of 10 geduld nodig misschien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |