Hihi, jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging op vakantie met...FOK!kers?!?
Oja, dat ken ik wel (van horen zeggen dan).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ja
Was Sziget, dus daar gingen sowieso al redelijk wat fokkers naartoe.
Jazekersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat ken ik wel (van horen zeggen dan).
Leuk gehad?
Ik dacht dat jij niet van de hoge temperaturen wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
JazekersMooi weer (graadje of 30), veel bier en muziek.
Maar toch is het ook weer fijn terug te zijn in Amsterdam
Ben ik ook niet. Maar of ik nou hier met een hittegolf zit, of daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van de hoge temperaturen was
Juicyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Maar of ik nou hier met een hittegolf zit, of daar.
Wel heul erg verbrand, m'n mooie witte huid weg (of nou ja, alles onder m'n t-shirt is nog mooi)
Juicyquote:
haha ik ook, we hebben echt zoveel gemeenquote:
Niet naar Hit Rock Bottom op de parade?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
Morgen ben ik toerist in eigen stad, iemand tips?
Oja, niet de Parade of de Wallen
Zo vaak, hèquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:23 schreef eriksd het volgende:
Altijd genieten, toeristen die vechten met de tramdeuren.
Ik moest net ook even wennen in de metro dat de deuren niet automatisch open gaan. Dat gingen ze in Boedapest de afgelopen week namelijk welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:23 schreef eriksd het volgende:
Altijd genieten, toeristen die vechten met de tramdeuren.
Ik vind de Parade te 'hip'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet naar Hit Rock Bottom op de parade?
Waarom niet heerlijk de hele dag met een boek en een beker van de Starbucks in het Vondelpark zitten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind de Parade te 'hip'![]()
Dus nee ik ga niet
Dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom niet heerlijk de hele dag met een boek en een beker van de Starbucks in het Vondelpark zitten?
Wat hip!quote:
Enorrrrmquote:
Was heerlijk zaterdagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind de Parade te 'hip'![]()
Dus nee ik ga niet
Het wordt het Scheepvaartmuseum denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was heerlijk zaterdag![]()
Vanavond misschien weer
Naar Eyequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het wordt het Scheepvaartmuseum denk iken daarna 'hip' doen bij Hanneke's Boom
![]()
En ik wil nog een keer naar Nemomaar dat schijnt echt voor kiddo's te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |