quote:Op zondag 1 juli 2012 01:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Heb je een hint? Komt me verdomd bekend voor...
Wilde gok...
Fear and Loathing In Las Vegas ?
quote:
quote:[Stepping into water]: GODDAMN, it's cold!
: It'll warm up once you're in it.
: FUCK YOU! You come out here!
Wel leuk om naar te kijken want Guy Pearce doet het wel aardig. Maar over het algemeen gewoon een matige film en je mist er niks aan als je hem niet kijkt.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag 'm langskomen op een torrentsite, is het de moeite waard? Of weer een standaard Luc Besson-dingetje?
Heb jij even mazzel dat ze ook allemaal in American Reunion zittenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
Gewoon american pie
Jason biggs
Sean william scott
Chris klein
Mena suvari
Tara reid
Eugene levy
Verrek! Sterker nog, ik heb zelf bijna dezelfde ab!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar die afstandsbediening ziet er té modern uit vond ik...
Ook een Sony?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verrek! Sterker nog, ik heb zelf bijna dezelfde ab!
quote:The film was originally scheduled for release on July 13, 2012, but was moved up to June 29, the original intended release date of G.I. Joe: Retaliation, which had been pushed back to March 29, 2013 for re-shoots.
quote:The "white trash girls names" scene was done in a few takes without having any cue cards for, who wrote down a wide number of female names that sound "white trash".
quote:First live-action project directed by de vent die bijna in een van de 9/11 vliegtuigen zat, met een hoofdrol voor de man die had kunnen zitten in flight United 93
Wiequote:Trade Mark
Often plays characters who are deeply troubled or have suffered an emotional trauma
quote:Was named "Stonette of the Year" by High Times magazine in 2010 (for her performance in Adventureland (2009)).
Ja diequote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
hoe heet ze ook alweer... die uit twilight
sam +1quote:Op zondag 1 juli 2012 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
kirsten stewart of kristen... ik haal dat altijd in de war met dunst
Die vage poster inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:08 schreef Sands het volgende:
Is dat van die cover met een gezicht op de hand?
The Jerk?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Titel heeft de film te danken aan wat de hoofdrolspeler een groot deel van de film doet.
Die kunnen ookquote:Op zondag 1 juli 2012 16:04 schreef Borizzz het volgende:
En dan
Funny Girl
How To Steal A Million
The Letter
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:07 schreef Borizzz het volgende:
En dan is de regel zeker dat ik een nieuwe vraag stel?
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:07 schreef Borizzz het volgende:
En dan is de regel zeker dat ik een nieuwe vraag stel?
Bruce Lee? Nee, dat is hem niet...quote:
Stand juli 2012:quote:
quote:
quote:
Stand juli 2012:quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
is dat ryan reynolds?
amityville horror?
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft een cameo in Harold & Kumor go to white castle, maar volgens mij had ie daar geen baard...
quote:
jij wordt wel wat minder scherp!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
half nelson?
(is dat echt Gosling? Lijkt sprekend op Reynolds, of ik wordt blind)
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
half nelson?
(is dat echt Gosling? Lijkt sprekend op Reynolds, of ik wordt blind)
da's wel duidelijk, maar met alleen die gif komen we er blijkbaar niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]![]()
Jaja het is hem echt en de film die je ziet is een romantisch drama uit 2004 maar die film zoek ik dus uiteindelijk niet.
Robby87 +1quote:
Ze zijn nog niet klaarquote:
film?quote:Someone at the house party jumps on a trampoline, wearing a Ronald Reagan mask. This is taken from a photo of Hunter S. Thompson doing the same.
quote:
quote:The DJ who appears in the upstairs project window and scratches with Cut Killer's "Nique la Police" is actually Cut Killer himself.
Crap.... Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn (Al had ik ook beter naar de titel van het liedje kunnen kijken... zucht)quote:
louis gossep jr?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Die kale, crap! Hoe heet ie ook alweer?
Check.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Borizzz de vraag "moet" bold zijn om het wat duidelijker te maken... verder zou ik niet weten uit welke film die school komt
Die ken je wel, die film.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Borizzz de vraag "moet" bold zijn om het wat duidelijker te maken... verder zou ik niet weten uit welke film die school komt
Dan denk ik aan die film met die Rodney ehh... met die uitpuilende ogen?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
Vertelt zowel vader als zoon dat het nooit wat me ze zal worden
Dit is weer een andere uiterstequote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Borizzz het volgende:
De film is heel bekend ja.
Fijn dat deze tenminste moeilijker gevonden wordt.
film?quote:James Stewart's father was so offended by the film, which he deemed "a dirty picture", that he took out an ad in his local newspaper telling people not to see it.
tuurlijk jij weerquote:
jepquote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Borizzz het volgende:
Pff.
En deze telling loopt steeds per maand?
liever een vraag, van na '80quote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer trivia geven wat met zijn vader te maken heeft.
quote:
Sorry, ik vond Stalone films (op de rambo's na) vroeger nog best vermakelijk...quote:
quote:Bears such a strong resemblance to writer-director John Waters that as a joke, Waters sent out cards with a photo ofmade up to look like Waters.
quote:Was a New York City Fireman from 1980 to 1984, with Engine Company #55 in the Little Italy section of NY.
ehh... ja...quote:
adams family values?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Borizzz het volgende:
In welke film wordt Christina Ricci verliefd op een spook?
Trivia van welke filmquote:Jack Nicholson wrote some of his own lines for the monologue Bobby says to his father.
Maar die is het niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef Borizzz het volgende:
Sjeez. Deze zou ik moeten weten ook.
Maar alleen The Shining komt boven drijven.
quote:The traffic jam on the freeway was shot on a new and unopened section of Interstate 5 near Bakersfield, Ca.
quote:The song played by Dupea on the piano in the back of the truck driving down the road is Chopin's "Fantaisie" in F.
BBS?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal wel een van die films zijn die in die bbs collectie zitten...
Drive He Said?
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal wel een van die films zijn die in die bbs collectie zitten...
Drive He Said?
Dit jaquote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
BBS?
Nee, die is het niet. Bekender.
BBS was de productie maatschappij voor al die jaren 70 films als the last picture show en drive he said.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
BBS?
Nee, die is het niet. Bekender.
Ah zo!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
BBS was de productie maatschappij voor al die jaren 70 films als the last picture show en drive he said.
A Safe Place?
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
BBS was de productie maatschappij voor al die jaren 70 films als the last picture show en drive he said.
A Safe Place?
Alweer wat gil zegtquote:Op maandag 2 juli 2012 00:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah zo!
Nee, bekender. Ongeveer zo bekend als The Last Picture Show.
Hmm er was er nog een met Jack van hun, maar daar weet ik de titel ook niet meer van. En als die het ook niet is dan weet ik het sowieso nietquote:Op maandag 2 juli 2012 00:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah zo!
Nee, bekender. Ongeveer zo bekend als The Last Picture Show.
Jack is een wat onconformistische adolescent die tijdelijk als bouwvakker werkt, wat hem uiteraard niet bevalt. Tijdens de film heeft hij een dom vriendinnetje, maar flirt ondertussen met een andere vrouw.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm er was er nog een met Jack van hun, maar daar weet ik de titel ook niet meer van. En als die het ook niet is dan weet ik het sowieso niet
quote:
Wie ?quote:Was given voice training by a 90-year-old couple who also trained Frank Sinatra.
Is a skilled pianist
quote:Was supposed to board the first plane which crashed into the Twin Towers on September 11th, but he missed his flight.
Frequently makes the foil of the main character an animal, usually the family pet.
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:14 schreef DragonFodder het volgende:
Hij zit in een film met 2 bemanningen van een bekend ruimteschip
-???
Hij zit in een film de hele tijd in een bus
- Speed
Hij "leent" zijn vaders ferrari in een film
- Ferris Buellers day off
Hij maakt onderdeel uit van de crew van Helen Hunt in een film
-Twister
3/4quote:
Een star trek? waarom weet ik dat niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
3/4
1: hij is kapitein van een nieuwe versie van het ruimteschip uit eerdere films
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Een star trek? waarom weet ik dat niet?
Nou je het zeg...hij zit iig in Young Guns II.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef RanTheMan het volgende:
nou de western zal wel Young Guns zijn dan
Dan is het de vraag of de star trek shizzle goed isquote:Op maandag 2 juli 2012 10:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou je het zeg...hij zit iig in Young Guns II.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:46 schreef hornage het volgende:
Die eerste doet me denken aan Original Sin, die tweede alleen....![]()
quote:
Deze vraag heb je ook al goed en die van DF heb ik net gecontoleerd en die heb je ook goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef JayHovah het volgende:
Wat zullen we doen? Wachtten op de uitslag van DF of zal ik gewoon verder gaan?
Prima!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Deze vraag heb je ook al goed en die van DF heb ik net gecontoleerd en die heb je ook goed.
Gewoon nieuwe vraag stellen dus
das goed, proceed!quote:
te kortquote:Op maandag 2 juli 2012 12:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
Johnny Depp - Sleepy Hollow - Christopher Walken - The Deer Hunter - Meryl
Netjes!quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef Asap het volgende:
JD - Sleepy Hollow - Christopher Walken - Pulp Fiction - Bruce Willis - Death Becomes Her
MS
Je was nog een puntje van me tegoed hiervoorquote:
ik had hem het punt al gegevenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
Zoolander? Iets met Ferell in ieder geval,
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
3 legend of bagger vance?ouder
2 Book of eli?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef RanTheMan het volgende:
2 in to the wild?wel zelfde jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
34B volgens de 1e hit van googlequote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef RanTheMan het volgende:
na 10x control plussen voor details kan t zijn dat 2 een vrouw is met een bescheiden cupmaat?
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef wyccie het volgende:
1. Gone with the Wind
2. Australia
3. Finding Neverland
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:06 schreef wyccie het volgende:
1. Room with a View?kijk eens goed wat
2. Rabbit-Proof Fence?
3. Sherlock Homes?
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
1 who's afraid of virginia woolf?dat is zwart/wit...
2 Desperado?dat is meer dan 10 jaar ouder dan into the wild waarvan ik al zei dat die in hetzelfde jaar uitkwam als de gezochte film
3 Een James Bond?en als je goed kijkt naar de man in zwart weet je vast ook wel welke
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik had een flauw vermoeden voor een James Bond, maar ik weer niet welke.
1. Rosemary's Baby?
quote:
quote:
Jullie wel, maar ik nog niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
we waren er al uit dat het niet book of eli is
quote:
Dan zou ik daar niet zo zuinigjes positief zijn geweest hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoofdrolspeelster van 2 is erg bekend en valt bij een deel van de mannelijke fmt-ers altijd wel in de smaak.
millafan+1quote:
wat is er zo mis mee dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dat is er eentje waarbij ik het niet snap.
Er is niets mis met haar, maar meer met mij, denk ik. Neus, ogen en mond apart zijn zeker niet lelijk te noemen, maar alles bij elkaar heeft iets nors, vind ik.quote:
Niet uit een Mummy-film, het is meer een monnik. Maar hij zit toevalligerwijs wel in de Mortal Kombat filmquote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is niets mis met haar, maar meer met mij, denk ik. Neus, ogen en mond apart zijn zeker niet lelijk te noemen, maar alles bij elkaar heeft iets nors, vind ik.
Het zijn de ogen, niet-wakkere ogen. Zo Russisch? Lastig uit te leggen.![]()
On topic: komt het uit een Mummy-film? Of moeten we het in de Mortal kombat-hoek zoeken? In dat geval haak ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |