Ik wacht op jojoortjequote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Doe dat maar in bad met je duikeendje.
Geen voetbal in de SC.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef sig000 het volgende:
Feijenoord heb ik zwak voor omdat ze als 1e de Europacup wisten te winnen en Willem II omdat ze zo kansloos zijn.
Wauw.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soundboard daarvan op mijn iPad he, luister ik soms wel eens naar.
Je bent cool:quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soundboard daarvan op mijn iPad he, luister ik soms wel eens naar.
Dat gaat niet over voetbal wanneer je ff goed leest.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Geen voetbal in de SC.
zo doe je dat Smoof
Pas maar op straks maakt FMH Mandella weer een kloon account aan om te stellen dat 9gag verschrikkelijk is om vervolgens zelf een plaatje ervan te delen.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe jij gifjes, ik wallpapers. Goede deal
[ afbeelding ]
Is die foto gesigneerd op de achtergrond? Soms worden die dingen geld waard als de persoon in kwestie doorbreekt.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe jij gifjes, ik wallpapers. Goede deal
[ afbeelding ]
Welke achtergrond?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is die foto gesigneerd op de achtergrond? Soms worden die dingen geld waard als de persoon in kwestie doorbreekt.
Drink eens water, want je bent echt altijd droog.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is die foto gesigneerd op de achtergrond? Soms worden die dingen geld waard als de persoon in kwestie doorbreekt.
Dit soort plaatjes verklaren berichten als altijd wel.quote:
quote:Motorrijder overlijdt na botsing met motor
AMSTERDAM - Een 44-jarige motorrijder is zaterdagavond overleden aan de gevolgen van een aanrijding op de verbindingsweg tussen de A1 en de A10, de ringweg rond Amsterdam.
Foto: NU.nl/Gino Press
Dat meldde de politie.
De man was in aanraking gekomen met een andere motor en onderuitgegaan. Hij overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
Achter op de tweede motor zat een zwangere vrouw. Zij is ter observatie naar het ziekenhuis gebracht.
De verbindingsweg was door het ongeval ruim 2 uur afgesloten.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes verklaren berichten als altijd wel.
[..]
Dat komt door hun leeftijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier kan ik de hele dag naar kijken
[ afbeelding ]
Ze is wel lekkerquote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding is in mode nog ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Was een baasje.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer ook het filmpje stopt daar.
Ze verdient een ijsbeen.quote:
Geen idee, ik was ff 15min weg.. hopelijk is Shook ones nog niet geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geo wat is dit ik wacht half uur op Fresku gaat hij een ander nummer draaien
538?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik was ff 15min weg.. hopelijk is Shook ones nog niet geweest.
Jojoortjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik dacht Imbicilioquote:Op zondag 1 juli 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Als eens vaker gepost op FOK!, dit paard heet Ebecilio.![]()
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kom op een of andere manier alleen maar paarden tegen.![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt het geen eens zo erg te vinden.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kom op een of andere manier alleen maar paarden tegen.![]()
[ afbeelding ]
Hallelujaquote:
Seizoen 3 is misschien 1 van de beste seizoenen van een serie.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De gag reel van dat filmpje is hilarisch
Dat meisjequote:Op zondag 1 juli 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 3 is misschien 1 van de beste seizoenen van een serie.
[ afbeelding ]
Ahw wat lieevquote:Op zondag 1 juli 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Now I have to make it wet again''quote:Op zondag 1 juli 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
Beste gag reel moment van Community:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |