Ik denk het wel. Hij is niet meer zo slecht in klimmen als toen. Als hij niets tegen komt, zal hij gewoon de bus op kunnen zoeken en bijhouden.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Zou die dan wel de tour uitrijden?
Ik vind hem vreselijk schrijven. Hij kijkt niet naar de renner, maar doet alsof hij de renner is en schrijft dan wat fictie. En dan elke week hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik vind Zonneveld, in tegenstelling tot veel andere mensen, helemaal niet vervelend schrijven, maar vorig jaar bij Mart aan tafel kon ik me wel flink storen aan hem. Te betweterig.
Wagendorp had wel wat langer mogen blijven dan. Hele vriendelijke vent ook in het echt, bij Bikemotion paar jaar geleden lekker half uurtje lopen lullen over wielrennen en schrijven.
Gilbertquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Mollema!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen een dagje voor Freire.....of toch Sagan?
Rijdt jammer genoeg de Tour nietquote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
Doet niet mee, komt morgen alleen in de avondetappe langs.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:52 schreef reddevil1408 het volgende:
Terpstra is idd wel goed in regen geloof ik
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.quote:
Gewoon Sagan.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Poels, Gilbert, Valverde, Evans, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |