Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Morgen even dat prijzengeld binnen halen. 100,- of 200,- rijker sws.
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Dat is cheaten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe beest zou Kandji - Suk met 9 chem wel niet zijn...
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Eerste set 6-1 verloren. Daarna 6-3 6-3 die gast lopen vegen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Iemand die het weet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
nee, dan had ik nu 1 moeten zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Tuurlijk kan dat.quote:
woord/naamgrap1 LOL!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokkoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Ik heb ook een PS3 in Oostenrijk staan
Internet is internetquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokko.
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.
Je gaat toch niet echt je PS3 meenemen? Ga gewoon de hele dag zwemmen en Marokkaanse schoonheden hosselenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
Het blijft natuurlijk wel een beetje raar dat je op vakantie in Marokko gaat PS3'en.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
These are the countries available (officially supported) when signing up for Playstation Network (PSN). The country you choose determines various validation rules for steps in the PSN sign-up process–for example minimum age requirement or valid residental address.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wifi in hotels is meestal niet erg snel.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een vriend heeft verhalen verteld over bepaalde dorpen etcquote:
Had in het vorige topic al uit gelegd waarom die mee gaatquote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een beetje raar dat je op vakantie in Marokko gaat PS3'en.Maar goed, het zou gewoon moet kunnen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt je PS3 meenemen? Ga gewoon de hele dag zwemmen en Marokkaanse schoonheden hosselen
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had in het vorige topic al uit gelegd waarom die mee gaat![]()
In sommige landen (denk aan Maleisië, Tunesië, Kenia) bijvoorbeeld, kan je niet met xbox live connecten.quote:
Nee, ga erheen op vakantie, maar er staat gewoon een PS3quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga op vakantie naar Turkije, lekker hele dag aan het zwembad liggen, eten en drinken.
Ps3 meenemen op vakantie is best triest.
En GJE, heb jij een 2e huis in Oostenrijk?
Staat er standaard al een ps3?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ga erheen op vakantie, maar er staat gewoon een PS3
Jaquote:
Marokko, in godsnaam, waarom daar 3 weken van je leven daar besteden?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een vriend heeft verhalen verteld over bepaalde dorpen etcOm te huilen, zo hebben sommige dorpen pas 15jaar elektriciteit daar voor moesten ze het doen met kaarsen
. Gelukkig ga ik daar niet heen, maar misschien werkt het daar niet. Hij zei wel dat Marokko wel veel is verbeterd en dat ze nog steeds bezig zijn
Nopequote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
chill.. kun je ook kiezen uit xbox of ps3?
Nee, staat er standaard.quote:
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:16 schreef diedjuh het volgende:
Ik vind het juist fijn trouwens om op vakantie ff geen ps3 of mobiel of internet ofzo te hebben, ff lekker rust.
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap jequote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenDan kan je net zo goed thuis blijven.
Ja, vind ik ook, ik heb juist meestal als ik weer terug ben van vakantie weer zin om te spelen, anders wordt het zo saai.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenDan kan je net zo goed thuis blijven.
Dus jij gaat ps3-en als je ouders gaan wandelen?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap je
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, ik heb juist meestal als ik weer terug ben van vakantie weer zin om te spelen, anders wordt het zo saai.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dus jij gaat ps3-en als je ouders gaan wandelen?
Verzin wat anders..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap je
Ja, want overdag gaan we niets anders doen dan wandelenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan ga je toch mee wandelen, lekker door de bergen. De wereld verkennen.
Maar nee, lekker autistisch op je kamertje Fifa doen
In Hong Kong bij de Arcade hallen DDR'enquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verzin wat anders..
Ik bijvoorbeeld lees en puzzel never nooit. Maar zodra ik op vakantie ben doe ik bijna niets anders.
Ik besteed grote delen van mijn dag achter de computer maar zodra ik op vakantie ben heb ik daar echt helemaal geen behoefte aan.
Je kan ook overdag chillen bij het zwembad, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want overdag gaan we niets anders doen dan wandelen
Joh, sarcasm.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan ook overdag chillen bij het zwembad, bijvoorbeeld.
huh? hotel of een huis van kennis ofso?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ga erheen op vakantie, maar er staat gewoon een PS3
Soort vanquote:
Gewoon een villa ofzoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
huh? hotel of een huis van kennis ofso?
Volgens mij gaan ze gewoon naar een parenclub terwijl jij zit te Playstationen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van
Gewoon wandeling van 1-2 uur
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze gewoon naar een parenclub terwijl jij zit te Playstationen.
Vastquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze gewoon naar een parenclub terwijl jij zit te Playstationen.
Bedankt in ieder gevalquote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga op vakantie naar Turkije, lekker hele dag aan het zwembad liggen, eten en drinken.
Ps3 meenemen op vakantie is best triest.
En GJE, heb jij een 2e huis in Oostenrijk?
Lig je in een hotel of niet? en 3 weken tja, ik ga 2 weken. maar wil best wel een weekje langer daar zijn en genieten van de zon, genieten van de drankjes, genieten van de bikinimeisjes, genieten van het Inclusive eten en drinkenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bedankt in ieder geval![]()
Ik hou daar niet zo van de hele dag in het zwembad liggen elke middag 3 weken lang. Dan kan je toch wel eens een middagje PS3'en verder zijn die avonden daar zo![]()
Discotheken daar zo zijn geweldig
![]()
Ben gister in een hotel geweest weer, maar ik prefereer appartmentenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef marcie216 het volgende:
ah, lijkt me echt kut.
Ik ga altijd gewoon naar een hotel. lekker aan zwembad chillen, meedoen met voetballen daar (ja in 50 C*) en wat vrienden leren kennen als er wat nederlanders zijn.
Ik ben alleen op mijn kamer om te slapen, en te douchen/poepen. nooit een tv aan daar..
Ik ga met een paar vrienden op vakantie. Eerst 3 weken in de buurt van Barcelona en daarna Casablanca, Marrakech en nog 2 grote stedenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marokko, in godsnaam, waarom daar 3 weken van je leven daar besteden?
Vroeger altijd met vrienden die ik daar had ontmoet, eerst zwemmen en met een bal gooien, dan binnen in de lobby gaan gamen op mijn gameboy en de zijnequote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef diedjuh het volgende:
Gamen op vakantie op iPod Touch (voor zover je dat gamen kunt noemen, of vroeger psp'en of ds'en of gameboyen. Dit vind ik dan wel weer geoorloofd.
Vorig jaar pokémon op vakantie uitgespeeldquote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef diedjuh het volgende:
Gamen op vakantie op iPod Touch (voor zover je dat gamen kunt noemen) of vroeger psp'en of ds'en of gameboyen. Dit vind ik dan wel weer geoorloofd.
dat is wat anders dan in Turkije. daar in dat hotel had je geen all inclusive, dus betalen voor drankjes etc. geen groot zwembad, niet de hele dag eten, geen strand, geen jeugd etc..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben gister in een hotel geweest weer, maar ik prefereer appartmenten
Dat inderdaad. Alle schroom van je afgooien en chicks hosselen als een melle.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef marcie216 het volgende:
ah, lijkt me echt kut.
Ik ga altijd gewoon naar een hotel. lekker aan zwembad chillen, meedoen met voetballen daar (ja in 50 C*) en wat vrienden leren kennen als er wat nederlanders zijn.
Ik ben alleen op mijn kamer om te slapen, en te douchen/poepen. nooit een tv aan daar..
is dat wat ze zeggen jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vast![]()
M'n ouders lopen elke avond een ronde van 7 kilometer, hier in het dorp
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Alle schroom van je afgooien en chicks hosselen als een melle.
Dat all inclusive is dus helemaal niks voor mijquote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is wat anders dan in Turkije. daar in dat hotel had je geen all inclusive, dus betalen voor drankjes etc. geen groot zwembad, niet de hele dag eten, geen strand, geen jeugd etc..
Ja lekker ontspannen op je bedje daar. En dan is een boek erbij pakken, lekker bruin worden. heb je het te warm spring je het zwembad in, heb je dorst loop je 10 meter en pak je wat drinken. heb je honger loop je 10 meter andere kant op en je hebt keuze uit pizza, broodjes, koekjes, taart, ijsquote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Alle schroom van je afgooien en chicks hosselen als een melle.
/care als een meisje je afwijst, je ziet ze toch nooit meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja lekker ontspannen op je bedje daar. En dan is een boek erbij pakken, lekker bruin worden. heb je het te warm spring je het zwembad in, heb je dorst loop je 10 meter en pak je wat drinken. heb je honger loop je 10 meter andere kant op en je hebt keuze uit pizza, broodjes, koekjes, taart, ijs
Dat zijn die kut russen iddquote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat all inclusive is dus helemaal niks voor mij
Allemaal van die grote tokkies die hele borden vol vreten pakken om het vervolgens te laten staan
Neh, niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zijn die kut russen idd![]()
Daarom gaan we altijd naar Hotels waar geen russen toegelaten worden. All inclusive is gewoon het beste wat er is
zat er al op te wachten,quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
Al heb ik daar natuurlijk nooit last van.
We hebben een huis gehuurd in Casablanca met zwembad en tennisbaanquote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lig je in een hotel of niet? en 3 weken tja, ik ga 2 weken. maar wil best wel een weekje langer daar zijn en genieten van de zon, genieten van de drankjes, genieten van de bikinimeisjes, genieten van het Inclusive eten en drinken
'Do you have kapsalon?'quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
We hebben een huis gehuurd in Casablanca met zwembad en tennisbaan. Maar zoals ik eerder zei: Rond 2uur in de middag is het niet uit te houden daarzo in de zon dan is het ong. 35Graden en super benauwd + Die openbare zwembaden daarzo zijn best duur volgens hem
Vandaar dat we er zelf een hebben. Ik ken geen Arabisch
![]()
Misschien zijn daar wel andere NL'ers
de helft woont waarschijnlijk in Den Haag.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
We hebben een huis gehuurd in Casablanca met zwembad en tennisbaan. Maar zoals ik eerder zei: Rond 2uur in de middag is het niet uit te houden daarzo in de zon dan is het ong. 35Graden en super benauwd + Die openbare zwembaden daarzo zijn best duur volgens hem
![]()
Is kapsalon typisch 'Hollands' dan?quote:
Moet ik dat positief op vatten ??quote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de helft woont waarschijnlijk in Den Haag.
Idd ook. Ging vorig jaar met een vriend en zijn ouders(en mijn ouders) op vakantie, die waren we 2 jaar geleden tegen gekomen op vakantie.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
/care als een meisje je afwijst, je ziet ze toch nooit meer.
Gewoon genieten..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neh, niet voor mij weggelegd.
Net zoals wokken, en lopende buffets en dat soort dingen
Komt op hetzelfde neer allemaal
ja, zullen vast wat nederlandse marokkanen tussenzitten :pquote:
In Turkije is het 50 graden, en ben ik gewoon aan het voetballen?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
![]()
Turksquote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is kapsalon typisch 'Hollands' dan?
Niet liegen, sowieso geen 50 graden en als dat zo is dan ben je gek om te gaan voetballen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In Turkije is het 50 graden, en ben ik gewoon aan het voetballen?
quote:
Ah zemmels 1 pot nat tochquote:
Jij bent de waterjongen zekerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In Turkije is het 50 graden, en ben ik gewoon aan het voetballen?
Vindt jij het trouwens beledigend als je als Japanner of Koreaan wordt gezien ipv Chinees?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen een Turk of Marokkaan zeggen.
Nee, gewoon op het strand of op een grasveldje daar. Altijd Nederlanders vs de rest. Zo leer je ook nog is wat mensen kennen ipv in je kamer te zitten te ps3...quote:
Kom rond 12.00 ofzo?quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
Fucking goddelijk weer vandaag en dan jagen jullie er 10 topics doorheen in 1 fucking dag. Echt niet normaal.
quote:
Oostenrijk is niet echt een strandland volgens mijquote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, gewoon op het strand of op een grasveldje daar. Altijd Nederlanders vs de rest. Zo leer je ook nog is wat mensen kennen ipv in je kamer te zitten te ps3...
Dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
Fucking goddelijk weer vandaag en dan jagen jullie er 10 topics doorheen in 1 fucking dag. Echt niet normaal.
Nee dat is nog steeds tegen een scooter aan fietsenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit.
Op vakantie ps3-en is het trieste wat ik heb gehoord dit jaar hahah
Oostenrijk is gewoon een kut land om op vakantie te gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oostenrijk is niet echt een strandland volgens mij
Grappig. Je hosselstories vertellen en dan precies die ene vertellen waar je er geen regelt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd ook. Ging vorig jaar met een vriend en zijn ouders(en mijn ouders) op vakantie, die waren we 2 jaar geleden tegen gekomen op vakantie.
GJE kent die jongen, dat is die stan. We gingen daar om 5 uur altijd voetballen, organiseerden ze daar. beetje dollen met zijn 2e![]()
Verder tafeltennissen en waren in het zwembad met een bal aan het rossen tegen iedereen aan, kwam hij bij een Meisje. Zij pakt die bal zo. Ik zwem er zo naar toe, ik zo sorry. Zei zo : hee je bent Nederlands, waar kom je vandaan. Ik heel gesprek voeren, ze was niet verkeerd en ze kwam steeds dichterbij. Ging ze de avond weg, net niet kunnen hosselen.
Die stan was ik helemaal vergeten, hij zat te wachten tot ik terug kwam met de bal hahah, ik zo, meisje ontmoet man. Hij doordraaien dat hij er niet bij was enzo
Gouden tijden
Ik heb de halve dag op een boot zitten zuipen. Daarna op een terras zitten zuipen. Daarna een pizza gegeten. Toen was er nog een open lucht disco-achtig ding op Neude (waar geen fuck aan was) en nu ben ik thuis en ben ik kapot. En een kreeft.quote:
Nou vriend, dat weegt niet op tegen alle opmerkingen over scooters en er tegenaan rijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit.
Op vakantie ps3-en is het trieste wat ik heb gehoord dit jaar hahah
00.00 is iets anders dan 12:00 klapmongoolquote:
Dat is niet triest jongeman, je kan er flink aan verdienen. Hoe moet ik anders een All inclusive hotel betalen he? Ik zou zo is hotel postten waar wij heen gaanquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds tegen een scooter aan fietsen
Blijkbaar was dit het hoogtepuntquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig. Je hosselstories vertellen en dan precies die ene vertellen waar je er geen regelt.![]()
12.00, niet 0000 apenzoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oostenrijk is niet echt een strandland volgens mij
Allemaal van die veel te warme landenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oostenrijk is gewoon een kut land om op vakantie te gaan.
Turkije #1
Spanje #2
Egypte #3
Allemaal All inclusive dus om 00:00 met mensen tomatensoep gaan halen
Heftig.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag op een boot zitten zuipen. Daarna op een terras zitten zuipen. Daarna een pizza gegeten. Toen was er nog een open lucht disco-achtig ding op Neude (waar geen fuck aan was) en nu ben ik thuis en ben ik kapot. En een kreeft.
Heb er niet echt een geregeld, ofja 1 niet zo knappen met een beugel(wel heel geil). Maar zei was beauty man. Leek op Victoria Justice vandaarquote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig. Je hosselstories vertellen en dan precies die ene vertellen waar je er geen regelt.![]()
Haha snel op je pik getrapt?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
00.00 is iets anders dan 12:00 klapmongool
Hey rustig neger, rusitgquote:
Dan wil jij niet weten wat voor appartement wij hebben gehuurdquote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is niet triest jongeman, je kan er flink aan verdienen. Hoe moet ik anders een All inclusive hotel betalen he? Ik zou zo is hotel postten waar wij heen gaan
Hahaha, nee hor.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha snel op je pik getrapt?![]()
Sorry he klapmongool
Oke pe0pjen.quote:
Hardcore.quote:
volgens mij ben je echt een bleekscheetquote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allemaal van die veel te warme landen
Ik ben fucking bleek jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt een bleekscheet? ik ben altijd een beetje bruin, dat is leuk voor de meiden
Maar jij bedoeld dus morgenochtend na 12? Sorry ik vind het beetje nutteloos dat je dat nu al zegt.quote:
Jij bent volgens mij echt fucking nep.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt een bleekscheet? ik ben altijd een beetje bruin, dat is leuk voor de meiden
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb er niet echt een geregeld, ofja 1 niet zo knappen met een beugel(wel heel geil). Maar zei was beauty man. Leek op Victoria Justice vandaar
Hoezo ben ik nep?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt fucking nep.
Jij vraagt of iemand een potje komt doen, ik wil wel een potje, maar niet nu. dus rond 12.00 (Uitslaap mogelijkheden). Is dat raar?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar jij bedoeld dus morgenochtend na 12? Sorry ik vind het beetje nutteloos dat je dat nu al zegt.
Hij wilt nu een potje spelen niet morgenmiddag.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij vraagt of iemand een potje komt doen, ik wil wel een potje, maar niet nu. dus rond 12.00 (Uitslaap mogelijkheden). Is dat raar?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb er niet echt een geregeld, ofja 1 niet zo knappen met een beugel(wel heel geil). Maar zei was beauty man. Leek op Victoria Justice vandaar
Oh das kut. Heeft mijn vader ook altijd hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben fucking bleek ja
Sowieso, ik verbrand zowat alleen maar, ik word amper bruin
In Nederland he, in Turkije zijn ze allemaal bruin... dan valt het niet opquote:
Victoria Justice, maar dan met beugel en ze stond op knappen?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan toch prima dat hij zegt 'hmm, ja ik wil morgenmiddag wel.'quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij wilt nu een potje spelen niet morgenmiddag.
Misschien moet je je insmeren en met je PS3 wat vaker buiten gaan zitten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben fucking bleek ja
Sowieso, ik verbrand zowat alleen maar, ik word amper bruin
Mijn godquote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nep?
Dit is het hotel : http://www.adotravel.nl/R(...)WE97ACFUWGDgodZB5iJQ
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij vraagt of iemand een potje komt doen, ik wil wel een potje, maar niet nu. dus rond 12.00 (Uitslaap mogelijkheden). Is dat raar?
Als ik morgenmiddag wil zeg ik het dan wel, klapmongoolquote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij wilt nu een potje spelen niet morgenmiddag.
Nee, Vervelde neus en een beugel. was dat weg was het een Victoriaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Victoria Justice, maar dan met beugel en ze stond op knappen?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien moet je je insmeren en met je PS3 wat vaker buiten gaan zitten.
wat?quote:
Pics!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, Vervelde neus en een beugel. was dat weg was het een Victoria
is 2 jaar geleden? heb ik niet man. had toen nog geen bbquote:
Je hebt niet eens gekeken ofwel?quote:
Dat hotel is insanequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga geen foto maken van mezelf en hier postenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat hotel is insanepoiler]Heb je gewoon opgezocht op internet
Of maak foto van jezelf vanuit dat hotel[/spoiler]
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat hotel is insane
Mijn papa en mama namen mij ook mee naar zulks een hotels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Een bb.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
is 2 jaar geleden? heb ik niet man. had toen nog geen bb
Gewoon bitches hosselen met die smartphoon togquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik ga geen foto maken van mezelf en hier posten?
maar ik ga 27 of 28 juli. waar moet ik een foto van maken, van de tv die daar staat? van een ligbedje? noem maar iets op
Ja met touch en qwerty. Bold 9900. Fijn dingquote:
Daar wil je toch niet zitten.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet zitten.Vakantie, is voor mij ook lekker door een italiaans/spaans stadje lopen. Lekker eten. enz. Niet 3 weken lopen bakken in een fucking pretpark met alleen maar buitenlanders.
Gewoon van je zelf maar dan je hoofd wissen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik ga geen foto maken van mezelf en hier posten?
maar ik ga 27 of 28 juli. waar moet ik een foto van maken, van de tv die daar staat? van een ligbedje? noem maar iets op
precies inzoomen op tv. uhh noem dan iets op? foto van een kaartje dat je aan de deur hangt als je afwezig bent, of iets? noem dan ietsquote:Op zondag 1 juli 2012 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TV en Bedje, ik ben er ook geweest!!!!
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet zitten.Vakantie, is voor mij ook lekker door een italiaans/spaans stadje lopen. Lekker eten. enz. Niet 3 weken lopen bakken in een fucking pretpark met alleen maar buitenlanders.
Dat kan van elk hotelquote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
precies inzoomen op tv. uhh noem dan iets op? foto van een kaartje dat je aan de deur hangt als je afwezig bent, of iets? noem dan iets
ik ga 2 weken. en Er zijn veel Nederlanders in dit soort hotels.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je naar Barca gaat zie ik jou misschienquote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar een lastminuteje boeken met wat maatjes denk ik. Of volgend jaar. Weekje barça ofzo.
Of naar Lowlands.
Nee anderequote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gewoon van je zelf maar dan je hoofd wissen.
Dat zwembad is wel tof, maar die Turkse all-in resorts zijn echt drama. Al dat Russische nieuwe geld dat daar zit..paupertjesquote:Op zondag 1 juli 2012 00:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nep?
Dit is het hotel : http://www.adotravel.nl/R(...)WE97ACFUWGDgodZB5iJQ
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ga 2 weken. en Er zijn veel Nederlanders in dit soort hotels.
over 2 jaar gaan we 3,5 week naar Thailand
/care als ze je niet gelovenquote:
Ach ik ga nu al 3 jaar op rij naar Turkije. Stone Palace was wel baas met die show's!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zwembad is wel tof, maar die Turkse all-in resorts zijn echt drama. Al dat Russische nieuwe geld dat daar zit..paupertjes
Heb je ook iets van Turkije zelf gezien??quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach ik ga nu al 3 jaar op rij naar Turkije. Stone Palace was wel baas met die show's!
Lekker Bang Cockquote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ga 2 weken. en Er zijn veel Nederlanders in dit soort hotels.
over 2 jaar gaan we 3,5 week naar Thailand
Het all in resort met xxxxxl zwembadquote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Turkije zelf gezien??
Ach, vorig jaar gedaan met 2 vrienden van me. Hele week 'gratis' bier en shotjes gedronken en een neger geworden. Toptijd gehad. Uiteraard ook nog wel een excursie of 2 gedaan en het nachtleven bekeken, maar toch: Als thuisbasis is zo'n hotel echt niet verkeerd. Heb er nog contact met een leuk meisje aan overgehouden ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zwembad is wel tof, maar die Turkse all-in resorts zijn echt drama. Al dat Russische nieuwe geld dat daar zit..paupertjes
of je schrijft gewoon iets met fok op een briefje als je het zo graag wilt bewijzenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
precies inzoomen op tv. uhh noem dan iets op? foto van een kaartje dat je aan de deur hangt als je afwezig bent, of iets? noem dan iets
ook naar Lowlands denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar een lastminuteje boeken met wat maatjes denk ik. Of volgend jaar. Weekje barça ofzo.
Of naar Lowlands.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Turkije zelf gezien??
Ga naar de toetjes!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het buffet!
Been there!!!
Wat is quatten?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]![]()
2 jaar geleden gaan quatten(?) door turkse dingen. Een boottrip gemaakt en dat was het wel.
Verder ben ik in Side, belek en Lara (dit jaar) geweest
Dat is wel tof!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]![]()
2 jaar geleden gaan quatten(?) door turkse dingen. Een boottrip gemaakt en dat was het wel.
Verder ben ik in Side, belek en Lara (dit jaar) geweest
Zon hotel is wel prima, maar dan ga ik liever naar iets met iets meer laagbouw en wat iets meer verspreid is. Op Kreta heb je daar prima voorbeelden van. Turkse kust zijn echt van die flats met massa volk etc erin. Het kan ook op een andere manier en dan toch all in.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar gedaan met 2 vrienden van me. Hele week 'gratis' bier en shotjes gedronken en een neger geworden. Toptijd gehad. Uiteraard ook nog wel een excursie of 2 gedaan en het nachtleven bekeken, maar toch: Als thuisbasis is zo'n hotel echt niet verkeerd. Heb er nog contact met een leuk meisje aan overgehouden ook.
Lang geleden dat ik er ben geweest, maar in die tijd was het echt 80% Russen wat daar zat en dat is echt een asociaal paupervolk.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar gedaan met 2 vrienden van me. Hele week 'gratis' bier en shotjes gedronken en een neger geworden. Toptijd gehad. Uiteraard ook nog wel een excursie of 2 gedaan en het nachtleven bekeken, maar toch: Als thuisbasis is zo'n hotel echt niet verkeerd. Heb er nog contact met een leuk meisje aan overgehouden ook.
Op een Quad rijden denk ikquote:
Familie vs familie, allemaal drukken en duwen om een broodje.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Willen bewijzen dat je met je aso-ouders die bij elk buffet vooraan willen staan mee mag naar een hotel in Turkije._
Ik heb veel trieste dingen gelezen, maar als ik dit lees denk ik dat Balkenende zich omdraait in z'n graf. Geen idee waarom en dood is hij ook niet, maar toch.
Spuug verzamelen en deze naar de grond duwen door middel van mondlucht.quote:
Stoere taal over mijn ouders zeg...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Willen bewijzen dat je met je aso-ouders die bij elk buffet vooraan willen staan mee mag naar een hotel in Turkije._
Ik heb veel trieste dingen gelezen, maar als ik dit lees denk ik dat Balkenende zich omdraait in z'n graf. Geen idee waarom en dood is hij ook niet, maar toch.
Je moeder wil overal vooraan staan en eet dan alles op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stoere taal over mijn ouders zeg...
Mijn ouders zijn alle behalve asociaal hoor
Mijn moeder eet alles op wat eetbaar is
Ze at gisterenavond ook bijna iets van mij op ....quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wie las er nog meer toefjes?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spuug verzamelen en deze naar de grond duwen door middel van mondlucht.
Als je serieus in zo'n hotel bent geweest weet je dat het anders is. er is een rij, maar iedereen wacht gewoon op zijn beurt. Behalve die russenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moeder wil overal vooraan staan en eet dan alles op.
Ik, toen ik ging googlen op Royal Holiday Palace Hotel Toetjes typte ik eerst zelfs toefjes inquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
schuldig.[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik keek ook nog ff 2 keer goed jaquote:
Jij blijft hier hong kong promoten. Baas !quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
Dit is trouwens ook fucking vet. Vloer is gewoon van glas. en je gaat fucking hoog
[ afbeelding ]
Dit lijkt me dus echt engquote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
Dit is trouwens ook fucking vet. Vloer is gewoon van glas. en je gaat fucking hoog
[ afbeelding ]
Zit er ook een schijt of kotsluik in?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik dus nooit in.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er dus meerdere malen geweest en je ziet altijd van die stereotype Tokkies die denken dat ze op een cultuurvakantie zijn. Overal vooraanstaan, lekker lallend het bedje in en morgenochtend weer het Noord-Hollands dagblad lezen onder het genot van een broodje met zelf meegenomen pindakaas. 's Middags lekker even met het animatieteam waterpoloën en wuiven naar het meisje in het krappe slipje aan de overkant. Even een potje kaarten (er staan tieten op de kaarten, dat is humor) met netgemaakte andere Haagse matjes, aan de overkant van het hotel rasechte Döner halen en weer slapen. Dan vliegen ze terug met Martinair en vertellen ze iedereen wat voor prachtig land Turkije is.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je serieus in zo'n hotel bent geweest weet je dat het anders is. er is een rij, maar iedereen wacht gewoon op zijn beurt. Behalve die russen
haha het gaat nog hoger dan dat plaatjequote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daar ga ik dus nooit in.Hoogtevrees, niet zo erg. Maar dit is gewoon ziek
Precies gewoonquote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er dus meerdere malen geweest en je ziet altijd van die stereotype Tokkies die denken dat ze op een cultuurvakantie zijn. Overal vooraanstaan, lekker lallend het bedje in en morgenochtend weer het Noord-Hollands dagblad lezen onder het genot van een broodje met zelf meegenomen pindakaas. 's Middags lekker even met het animatieteam waterpoloën en wuiven naar het meisje in het krappe slipje aan de overkant. Even een potje kaarten (er staan tieten op de kaarten, dat is humor) met netgemaakte andere Haagse matjes, aan de overkant van het hotel rasechte Döner halen en weer slapen. Dan vliegen ze terug met Martinair en vertellen ze iedereen wat voor prachtig land Turkije is.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er dus meerdere malen geweest en je ziet altijd van die stereotype Tokkies die denken dat ze op een cultuurvakantie zijn. Overal vooraanstaan, lekker lallend het bedje in en morgenochtend weer het Noord-Hollands dagblad lezen onder het genot van een broodje met zelf meegenomen pindakaas. 's Middags lekker even met het animatieteam waterpoloën en wuiven naar het meisje in het krappe slipje aan de overkant. Even een potje kaarten (er staan tieten op de kaarten, dat is humor) met netgemaakte andere Haagse matjes, aan de overkant van het hotel rasechte Döner halen en weer slapen. Dan vliegen ze terug met Martinair en vertellen ze iedereen wat voor prachtig land Turkije is.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook iemand die nam zijn Curry mee hahahaa. Nee zo zijn wij echt niet hoor? We komen uit brabant, niet uit Den haag. Gewoon genieten van de vakantie, op je bedje liggen onder het genot van een drankje van de zon genieten?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weer eens prachrig verwoord Lindgren. Mijn complimenten. Het verhaal las lekker weg.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff, in Marokko moet ik over het Rifgebergte, blijkbaar hebben ze daar geen vangrails of tunnels om door de bergen heen te gaanquote:Op zondag 1 juli 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha het gaat nog hoger dan dat plaatjeBoven de bergen. Als je naar de vloer kijkt zie je kleine stipjes dan zijn die hikers
Er is geen probleem, je bent vrij om te doen en laten wat je wil. Maar als je hier erover gaat posten mogen wij ook reageren en ik vind het een nogal stomme manier van je vakantie door brengen. Je kunt best gewoon aan het strand willen liggen onder het genot van een drankje maar moet dat dan zo massaal en zo ja hoe zeg je dat idioot?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zag eerst ook iemand die nam zijn Curry mee hahahaa. Nee zo zijn wij echt niet hoor? We komen uit brabant, niet uit Den haag. Gewoon genieten van de vakantie, op je bedje liggen onder het genot van een drankje van de zon genieten?
Wat is het probleem?
Hoe bedoel je massaal?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er is geen probleem, je bent vrij om te doen en laten wat je wil. Maar als je hier erover gaat posten mogen wij ook reageren en ik vind het een nogal stomme manier van je vakantie door brengen. Je kunt best gewoon aan het strand willen liggen onder het genot van een drankje maar moet dat dan zo massaal en zo ja hoe zeg je dat idioot?
Kijk dat hotel van je. 20 verdiepingen hoog en met 1000 man aan het buffet zitten te vreten. Dat noem ik massaalquote:
Dat is wel erg ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan ik nog begrijpen ook, als je daar 3 weken bent heb je misschien toch wel een keer zin in een oude vertrouwde burgerquote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.![]()
Er zijn mensen die naar China gaan en dan na 11 uur vliegen Mac gaan eten![]()
Zou ik ook doen, ik hoef geen hond aan een stokkie hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.![]()
Er zijn mensen die naar China gaan en dan na 11 uur vliegen Mac gaan eten![]()
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, ik hoef geen hond aan een stokkie hoor
Ooh zo.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk dat hotel van je. 20 verdiepingen hoog en met 1000 man aan het buffet zitten te vreten. Dat noem ik massaal
Been there done that negeren en doorlopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Hoezoquote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Je hebt daar zoveel lekkere eten. Mac kan je hier ook eten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ik nog begrijpen ook, als je daar 3 weken bent heb je misschien toch wel een keer zin in een oude vertrouwde burger
Ooit chinees eten gehad?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een restaurant met zon hotel buffet vergelijken?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ja ik ben 15 jaar, dus de accomodatie en de annomatie zijn voor mij ook wel belangrijk. er worden dan leuke dingen georganiseerd zoals Voetbaltoernooi. tafeltennistoernooi en andere grappig spellen in het water.
Dit heb je niet als je een appartement neemt oid.
En als je in een restaurant gaat eten zit je toch ook met 100+ man te eten? vind je dat ook niks?
En kennis van de vriend van je opa's vader ja. Je weet niets van China.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo
Kennis van me komt regelmatig in China, als ik mag geloven wat hij zegt dat daar gegeten wordt, word je er bang van
Ben ook iets ouder. Party'squote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ja ik ben 15 jaar, dus de accomodatie en de annomatie zijn voor mij ook wel belangrijk. er worden dan leuke dingen georganiseerd zoals Voetbaltoernooi. tafeltennistoernooi en andere grappig spellen in het water.
Dit heb je niet als je een appartement neemt oid.
En als je in een restaurant gaat eten zit je toch ook met 100+ man te eten? vind je dat ook niks?
Hond eten ze niet. Alleen bij de hele kleine dorpen. Hoewel ik denk dat het ook niet meer gebeurd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, maar ja het voordeel van de mac is gewoon dat het snel is, dat je altijd wel iets redelijks krijgt en dat je weet wat je krijgt. Ook op vakantie heb je daar iets aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt daar zoveel lekkere eten. Mac kan je hier ook eten.
Jij wel, want jij bent slimquote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En kennis van de vriend van je opa's vader ja. Je weet niets van China.
Je moet gaan duiken in Egypte. Zo mooi hequote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef marcie216 het volgende:
Als je in China bent, na zo'n lange reis zou ik toch wat chinees eten gaan eten.
Ik verheug me ook wel om naar Thailand te gaan. Mijn ouders zijn daar 4 jaar geleden geweest, dat hadden ze gewonnen in een Casino. Ze willen nog een keer terug omdat ze nog lang niet alles hadden gezien.
we gaan dan ook Snorkelen dat lijkt me wel baas
Dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is niet slim, maar hij is wel slimmer dan jou.
jijquote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
met logisch nadenken kom je al een eindquote:
In afgelopen hotel waar ik was, waren meerdere kamers om te eten. Dus het leek net of je gewoon bij een plaatselijk restaurantje zat te eten. al is er veel meer keus in Turkijequote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een restaurant met zon hotel buffet vergelijken?
Dan ga ik nog liever naar de KFC. Want daar is die kip zoveel lekkerder ;Pquote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, maar ja het voordeel van de mac is gewoon dat het snel is, dat je altijd wel iets redelijks krijgt en dat je weet wat je krijgt. Ook op vakantie heb je daar iets aan.
typefout jwzquote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
annomatie is dan wel weer geniaal bedacht
mijn UIquote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ga niet off-topic aub.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet toch iets over FUT zeggen.
In de halve finale van het bronze toernooi ben ik uitgeschakeld door iemand met een Whitecaps FC team. Ik kwam 3-0 achter en ik kwam heel knap terug tot 3-3 maar in de verlenging lukte niks meer. Uitgerekend Tan maakte de winnende goal
In Thailand lijkt het me ook wel mooi, bij het koraal enzo en die visjesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je moet gaan duiken in Egypte. Zo mooi he
Ja maar dat kan je thuis ook dus waarom zou je dat daar doen?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever naar de KFC. Want daar is die kip zoveel lekkerder ;P
Duiken beter dan snorkelenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In Thailand lijkt het me ook wel mooi, bij het koraal enzo en die visjes
we zien het daar wel, lijkt me wel een mooi landquote:
Nee, dat wilde ik niet zeggen. Ik ben alleen slim genoeg om niet te zeggen: "Ik hoef geen hond op een stokkie."quote:
Niet alleen in Nederland dus. GJE, lees dit nou eens goed en haal de boodschap eruit die ik ermee bedoel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Als het aan GJE ligt heb je in Nederland 6 hokjes. Je hoort standaard bij een van deze hokjes. Geen uitzonderingen. Iedereen hoort in dat hokje en je kunt daar niet uit.
Waar ga je heen? Het normale noorden?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haha, thanks man!Vertrek pas om 5uur
![]()
Hond eten was toch ook overdrevenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef marcie216 het volgende:
is dat hond eten niet een beetje hetzelfde als dat buitenlanders altijd denken dat iedere Nederlander op klompen loopt?
En neem je je PS3 mee?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haha, thanks man!Vertrek pas om 5uur in de ochtend:'(
Ja, exact! Dat is precies wat ik bedoel. Het zijn allemaal dom geplaatste stereotypen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef marcie216 het volgende:
is dat hond eten niet een beetje hetzelfde als dat buitenlanders altijd denken dat iedere Nederlander op klompen loopt?
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hond eten was toch ook overdreven
Ja, alleen in China eten ze wel bijvoorbeeld honden en katten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef marcie216 het volgende:
Ach als je nooit in een land komt weet je het ook niet. Maar oordeel dan ook nietquote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, exact! Dat is precies wat ik bedoel. Het zijn allemaal dom geplaatste stereotypen.
In Nederland lopen ook mensen op klompen, lang niet allemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, alleen in China eten ze wel bijvoorbeeld honden en katten.
Maar beetje een gevalletje 'in een hokje plaatsen' want ze eten niet alleen hond daar..
In Turkije zijn ook gewoon nette nederlanders te vinden hoor, waar je dan langs ligtquote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Steden bezoeken vind ik echt 10x leuker dan de hele dag naast de Russen en de Sjonnies lantefanteren bij het zwembad.
3Weken naar Barcelona en daarna naar Marokkoquote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Het normale noorden?
Wel fucking veel.quote:
Nice! Lekker lang ook, veel plezierquote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
3Weken naar Barcelona en daarna naar Marokko
Doe hem gewoon op USquote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Werkt niet in Marokko
Achja dan maar feestjes organiseren
Ja, maar niet alleen wat betreft landen. Probeer eens iets te bekijken zonder er direct een mening over te hebben. En altijd denken dat die mening juist is.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach als je nooit in een land komt weet je het ook niet. Maar oordeel dan ook niet(dat is je les die je GJE mee wilt geven toch?)
Je kan daar overal een snelle hap halenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je thuis ook dus waarom zou je dat daar doen?Er zitten gewoon wel wat voordelen aan fast food waar je ook in het buitenland veel aan hebt. Juist daar misschien wel meer, als je kei lang hebt gevlogen heb je geen zin om een goed restaurant uit te zoeken en lang te zitten wil je gewoon ff snel wat naar binnen werken. KFC/Mac / King de burger zijn dan prima keuzes imo.
Kan NL niet dan? + geen zin om alles te uitvogelen, Marokko is drama op het internet gebied. Daar hebben ze nog internet cafés bijna niemand heeft daar een PC of laptopquote:
heb ik ook als het over PSV gaat, maar dat komt door liefde voor mijn clubquote:Op zondag 1 juli 2012 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen wat betreft landen. Probeer eens iets te bekijken zonder er direct een mening over te hebben. En altijd denken dat die mening juist is.
Een vriend van mij ook, die zei dat het gewoon goed te eten was?quote:
Zal kijken of het budget het toe laatquote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens in Praag geweest? Mooie stad. Met mijn vriendin heen geweest vorig jaar, echt een aanrader.
Internet cafesquote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan NL niet dan? + geen zin om alles te uitvogelen, Marokko is drama op het internet gebied. Daar hebben ze nog internet cafés bijna niemand heeft daar een PC of laptop
Ja dat is in de meeste steden zo, maar dan nog weet je niet zeker dat je iets goeds krijgt of iets lekkers. Je bent toch in een 'vrieemd' land en als je dan iets bekends ziet ga je daar toch snel naartoe. Ik kan het wel begrijpen in ieder gevalquote:Op zondag 1 juli 2012 01:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan daar overal een snelle hap halenEcht om iedere hoek staat een tentje. Bijvoorbeeld een supermarkt die 24/7 open is waar je je eigen avondeten op kunt warmen.
Zouden ze hier ook moeten hebben.
Smaakt net als Peking eend alleen dan droger.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, die zei dat het gewoon goed te eten was?
Top stad, deze herfstvakantie heen geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens in Praag geweest? Mooie stad. Met mijn vriendin heen geweest vorig jaar, echt een aanrader.
ik weet niet waar Peking eend naar smaakt?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Smaakt net als Peking eend alleen dan droger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |