Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Morgen even dat prijzengeld binnen halen. 100,- of 200,- rijker sws.
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Dat is cheaten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe beest zou Kandji - Suk met 9 chem wel niet zijn...
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
Finale![]()
Eerste set 6-1 verloren. Daarna 6-3 6-3 die gast lopen vegen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Iemand die het weet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om in Marokko te PS3'en?? Blijf daar 3 weken, maar er is mij verteld dat het in de middag buiten niet is vol te houden en dat iedereen dan binnen zit. Dus dan kan ik net zo goed de PS3 aan zettenMaar is het dan mogelijk om online te kunnen spelen ??
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
nee, dan had ik nu 1 moeten zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Tuurlijk kan dat.quote:
woord/naamgrap1 LOL!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Over 4 jaar word je de nieuwe Nadal.En dan zeggen wij allemaal dat we je hebben gekend.
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokkoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Ik heb ook een PS3 in Oostenrijk staan
Internet is internetquote:Op zondag 1 juli 2012 00:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oostenrijk is met alle respect wel wat anders dan Marokko.
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Als ze wifi hebben zou het moeten kunnen.
Je gaat toch niet echt je PS3 meenemen? Ga gewoon de hele dag zwemmen en Marokkaanse schoonheden hosselenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
Het blijft natuurlijk wel een beetje raar dat je op vakantie in Marokko gaat PS3'en.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
wifi heb ik, maar ik had ergens gelezen. (Tijdje terug) Dat je alleen online kon PS3'en in bepaalde landen
These are the countries available (officially supported) when signing up for Playstation Network (PSN). The country you choose determines various validation rules for steps in the PSN sign-up process–for example minimum age requirement or valid residental address.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wifi in hotels is meestal niet erg snel.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een vriend heeft verhalen verteld over bepaalde dorpen etcquote:
Had in het vorige topic al uit gelegd waarom die mee gaatquote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een beetje raar dat je op vakantie in Marokko gaat PS3'en.Maar goed, het zou gewoon moet kunnen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt je PS3 meenemen? Ga gewoon de hele dag zwemmen en Marokkaanse schoonheden hosselen
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had in het vorige topic al uit gelegd waarom die mee gaat![]()
In sommige landen (denk aan Maleisië, Tunesië, Kenia) bijvoorbeeld, kan je niet met xbox live connecten.quote:
Nee, ga erheen op vakantie, maar er staat gewoon een PS3quote:Op zondag 1 juli 2012 00:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga op vakantie naar Turkije, lekker hele dag aan het zwembad liggen, eten en drinken.
Ps3 meenemen op vakantie is best triest.
En GJE, heb jij een 2e huis in Oostenrijk?
Staat er standaard al een ps3?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ga erheen op vakantie, maar er staat gewoon een PS3
Jaquote:
Marokko, in godsnaam, waarom daar 3 weken van je leven daar besteden?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een vriend heeft verhalen verteld over bepaalde dorpen etcOm te huilen, zo hebben sommige dorpen pas 15jaar elektriciteit daar voor moesten ze het doen met kaarsen
. Gelukkig ga ik daar niet heen, maar misschien werkt het daar niet. Hij zei wel dat Marokko wel veel is verbeterd en dat ze nog steeds bezig zijn
Nopequote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
chill.. kun je ook kiezen uit xbox of ps3?
Nee, staat er standaard.quote:
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:16 schreef diedjuh het volgende:
Ik vind het juist fijn trouwens om op vakantie ff geen ps3 of mobiel of internet ofzo te hebben, ff lekker rust.
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap jequote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenDan kan je net zo goed thuis blijven.
Ja, vind ik ook, ik heb juist meestal als ik weer terug ben van vakantie weer zin om te spelen, anders wordt het zo saai.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja s'avonds voor het slapen gaan ff spelen kan nog wel. Maar overdag in een huis/hotel zitten gamenDan kan je net zo goed thuis blijven.
Dus jij gaat ps3-en als je ouders gaan wandelen?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap je
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, ik heb juist meestal als ik weer terug ben van vakantie weer zin om te spelen, anders wordt het zo saai.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dus jij gaat ps3-en als je ouders gaan wandelen?
Verzin wat anders..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja, mijn ouders houden veel van wandelen enzo, door de bergen. Ik vind dat niks, kan ik tenminste FIFA spelen snap je
Ja, want overdag gaan we niets anders doen dan wandelenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dan ga je toch mee wandelen, lekker door de bergen. De wereld verkennen.
Maar nee, lekker autistisch op je kamertje Fifa doen
In Hong Kong bij de Arcade hallen DDR'enquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verzin wat anders..
Ik bijvoorbeeld lees en puzzel never nooit. Maar zodra ik op vakantie ben doe ik bijna niets anders.
Ik besteed grote delen van mijn dag achter de computer maar zodra ik op vakantie ben heb ik daar echt helemaal geen behoefte aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |