quote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel! Heb het veranderd in de sheet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
Gestart tegen Socks_ , #51
De WF naam van Oognip blijkt Socks_ te zijn ; in onze Google docs staat het dus verkeerd om!
Yup. En blij dat ik gewonnen heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ik
En verloren door Elisabed.quote:
Geweldig potje was dat, lang ging het gelijk en het ene mooie woord na het andere, al leverden ze niet superhoge scores op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En verloren door Elisabed.
Jammer dat ik RUSTTEN nergens meer kwijt kon.
SNELWEG wel, toen was er nog ruimte.
Alhoewel - dan was het verschil wat kleiner geweest.
Hele mooie woorden kwamen voorbij, van ons beiden.
Er ligt HU en dan maakt Elzass er IJSHUT van op TW![]()
Eindstand # 23 Elzass - Elisabed 494 - 380
gestuurd!!quote:
Geaccepteerdquote:
Eindstand: Oognip/Socks_ 289 djeep_64 426.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
De WF naam van Oognip blijkt Socks_ te zijn ; in onze Google docs staat het dus verkeerd om!
Ah, ik had de uitnodiging van Socks_ geweigerd omdat ik die niet herkende... sorry Oognipquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |