Dank u, dank u!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Maringo het volgende:
Een hartelijk welkom terug aan PB en Skate. De laatste helpt mij met de stand. Voor de oude rotten: dat deden we ook in mei!
Succes allemaal!
Volgens mij kan je helemaal niet Wordfeuden op je pc.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef leroytje het volgende:
Ik probeer dit spul op mijn pc te installeren, maar het lukt nog niet.
Ellende, met al die stappen
Het schijnt te moeten kunnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je helemaal niet Wordfeuden op je pc.
Moet ik ook nog helpen of mag ik mij focussen op de strijd ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Maringo het volgende:
We gaan weer van start!
Een hartelijk welkom terug aan PB en Skate. De laatste helpt mij met de stand. Voor de oude rotten: dat deden we ook in mei!
Ook een hartelijk welkom aan de nieuwelingen. Dat jullie maar waardige tegenstanders mogen zijn.
Succes allemaal!
Jij mag je focussen op de strijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef crv het volgende:
[..]
Moet ik ook nog helpen of mag ik mij focussen op de strijd ?
quote:Op zondag 1 juli 2012 08:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij mag je focussen op de strijd.Ik begreep dat je het druk had deze maand, dus dan is zo iedereen geholpen.
Ik zal vanmiddag of vanavond de koppen in de sheet aanpassen, als ik op de computer zit.
Maar wel in het voordeel van Peace: #43 OOTW - Peace1111 291 - 499quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef peaceman het volgende:
Maringo is weer ouderwets in vorm. Na zijn opening met Japon kon ik nog enigszins bijblijven. Nu, 3 beurten later en afritten, bezaten (4xww) en mensheid om mijn oren gekregen te hebben is de tussenstand 257 - 90... niet in mijn voordeel
Wel erbij vermelden dat Maringo heel lief was en de A van AFRITTEN tussen twee open TW's legdequote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef peaceman het volgende:
Maringo is weer ouderwets in vorm. Na zijn opening met Japon kon ik nog enigszins bijblijven. Nu, 3 beurten later en afritten, bezaten (4xww) en mensheid om mijn oren gekregen te hebben is de tussenstand 257 - 90... niet in mijn voordeel
klopt... ik kon er helaas niet heel erg van profiteren.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel erbij vermelden dat Maringo heel lief was en de A van AFRITTEN tussen twee open TW's legde
En driemaal gestart.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#7, #24 en #40 uitgenodigd. Maringo, Elzass en OOTW zijn dat.
Ziet er goedquote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef KeetB het volgende:
Pot 110 tegen peace111 gewonnen. Stand 430-377.
Doe voor de eerste keer mee, hoop dat het goed gaat met het doorgeven van de standen.
Veel plezier! Prima zo.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef KeetB het volgende:
Pot 110 tegen peace111 gewonnen. Stand 430-377.
Doe voor de eerste keer mee, hoop dat het goed gaat met het doorgeven van de standen.
Kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga voor de woordscore.![]()
130 voor DRAAIERS tegen Elzass.
#79 ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef OA het volgende:
MPG (79) en Cat-22 (84) uitgenodigd.
#84 reeds begonnen.
Spel 128 is begonnenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Ik heb judith_1973 (#128) en EvertK (#65) uitgenodigd.
Gelijkmaker: NATAFELE ook voor 130 puntenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga voor de woordscore.![]()
130 voor DRAAIERS tegen Elzass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel! Heb het veranderd in de sheet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
Gestart tegen Socks_ , #51
De WF naam van Oognip blijkt Socks_ te zijn ; in onze Google docs staat het dus verkeerd om!
Yup. En blij dat ik gewonnen heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ik
En verloren door Elisabed.quote:
Geweldig potje was dat, lang ging het gelijk en het ene mooie woord na het andere, al leverden ze niet superhoge scores op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En verloren door Elisabed.
Jammer dat ik RUSTTEN nergens meer kwijt kon.
SNELWEG wel, toen was er nog ruimte.
Alhoewel - dan was het verschil wat kleiner geweest.
Hele mooie woorden kwamen voorbij, van ons beiden.
Er ligt HU en dan maakt Elzass er IJSHUT van op TW![]()
Eindstand # 23 Elzass - Elisabed 494 - 380
gestuurd!!quote:
Geaccepteerdquote:
Eindstand: Oognip/Socks_ 289 djeep_64 426.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
De WF naam van Oognip blijkt Socks_ te zijn ; in onze Google docs staat het dus verkeerd om!
Ah, ik had de uitnodiging van Socks_ geweigerd omdat ik die niet herkende... sorry Oognipquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
Erg leuk potje. Spannend tot het einde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef MPG het volgende:
Ik heb #112 tegen Peaceman gewonnen.
Peace1111 - MPGFOK
439 - 462
Go Peace, go.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:28 schreef crv het volgende:
Ik word even compleet van het bord geveegd tegen Peace
en gestartquote:
Dan heb je nog niet tegen mij gespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Oognip het volgende:
#36 is ook weer klaar: OutOfThisWorld - Socks: 416 - 362.
Ik verlies echt alles
Maar samen hebben jullie het laagste totaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:34 schreef judith_73 het volgende:
En weer een update
#128: Judith - Socks = 424 - 221 !!! en ik ben zelf van de minimumscore af !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |