Kloptquote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga voor de woordscore.![]()
130 voor DRAAIERS tegen Elzass.
#79 ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef OA het volgende:
MPG (79) en Cat-22 (84) uitgenodigd.
#84 reeds begonnen.
Spel 128 is begonnenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Ik heb judith_1973 (#128) en EvertK (#65) uitgenodigd.
Gelijkmaker: NATAFELE ook voor 130 puntenquote:Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga voor de woordscore.![]()
130 voor DRAAIERS tegen Elzass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel! Heb het veranderd in de sheet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef djeep_64 het volgende:
Gestart tegen Socks_ , #51
De WF naam van Oognip blijkt Socks_ te zijn ; in onze Google docs staat het dus verkeerd om!
Yup. En blij dat ik gewonnen heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent erg opgelucht dat het potje uit is.... begrijp ik
En verloren door Elisabed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |