Was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Qua aantal fans, bekendheid etc. nee. Qua resultaten, kwaliteit van de selectie, yupKijk maar naar de afgelopen paar jaren. Twente is een rijzende ster
Hier in Amsterdam begint het te waaien, straks regen denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier in Noord-Holland was het mooi, maar nu ook niet meer
Ik heb juist geen jood gehoord tijdens de winterstopquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Alsof Joden niet arrogant zijn en praatjes hebben
Het is dat ze kampioen zijn geworden maar in de winterstop zag het er niet best uit en nog hadden ze praatjes
Haarlem. Fokking zonnig tot een uurtje terugquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar woon je? Hier in Zeeland is het al de hele dag kut
Ok, 10e keerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe jij in Zeeland? Je bent toch Duitsers?
quote:
C'mon motherfuckersquote:
Niet gaan overdrijven nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb juist geen jood gehoord tijdens de winterstopAllemaal stil, geen woord te horen, maar op het moment dat Ajax weer bovenaan stond waren ze weer massaal aan het brullen
_!
10e keer in de SC? Eerste keer dat ik dit zie hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, 10e keer
Geboren in Twente, op 8-jarige leeftijd naar Zeeuws-Vlaanderen verhuisd omdat pa hier een (veel) betere baan kreeg
Lekker fucking boeiend ook echtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe jij in Zeeland? Je bent toch Duitsers?
Ik overdrijf niet, gast.quote:
Niet eens een profclubquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Zeeland, zijn ze ook veel voor Ajax, rare mensen daar
Zitten hier ook heel erg veel Feyenoorders hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Zeeland, zijn ze ook veel voor Ajax, rare mensen daar
Yup, woon hier al 20 jaar (minus +/- 2,5 jaar her en der voor werk) en heb nog steeds de Twentse uitspraakquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10e keer in de SC? Eerste keer dat ik dit zie hoor..
Maar jij blijft vast houden aan je tukker roots?
Dan ben je doof.. bij meerdere (uit)wedstrijden, toen ze 5e stonden riepen ze ook wij zijn Ajax wij zijn de beste..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, gast.
Winterstop: geen woord.
Ajax bovenaan: WIJ zijn Ajax, WIJ zijn de beste!
Dacht dat je bedoelde dat een Twentefan niet uit Zeeland kan komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat mij lekker interesse tonen in iemand zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |