Dat is gewoon niet hetzelfde.quote:
Says who?quote:
quote:
Meer iets voor heloef.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Myr, misschien mag je excuusneger.nl wel lenen van Ezje
Neen.quote:
ik vind iceage zo geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
In Ice Age 4 zitten narwhalsen een neusdier
Issie leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
In Ice Age 4 zitten narwhalsen een neusdier
Oh ja dan zou ik dat ook meteen geloven jaquote:
Mwoah. Het hele idee is inmiddels wel echt uitgemolken. Ik moest vooral lachen om de narwhals en het neusdierquote:
Jawel. Ik heb namelijk ook geen viezequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:06 schreef debeterebob het volgende:
Zag je mijn woordgrap echt niet, Bart
'Blowhole'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net of je niet even naar de kast toe kan lopen (en een "kijk"gat in de deur kan maken
Die was wel weer geweldig in deze jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige geniale aan Ice Age is de eekhoorndingus. Voor de rest is er geen klap aan.
ik vind sid toch ook wel echt geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige geniale aan Ice Age is de eekhoorndingus. Voor de rest is er geen klap aan.
Sid zn oma!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind sid toch ook wel echt geniaal
Daarom.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan zou ik dat ook meteen geloven ja
Hij lijkt mij niet leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Het hele idee is inmiddels wel echt uitgemolken. Ik moest vooral lachen om de narwhals en het neusdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |