Maar dat heb je niet zelf bedacht.quote:
Rotterdam heeft nagenoeg geen havens meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:58 schreef GSbrder het volgende:
De haven van Rotterdam! DE HAVEN VAN ROTTERDAM!
Hij zei het.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef GSbrder het volgende:
Hyperflexibiliteit op de arbeidsmarkt tegengaan.
Fo'shizzle.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef GSbrder het volgende:
Hyperflexibiliteit op de arbeidsmarkt tegengaan.
Want man man man wat is de arbeidsmarkt flexibel.quote:
Ja, zomaar drie en half jaar WW. Uit het niets!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want man man man wat is de arbeidsmarkt flexibel.
Te flexibel zelfs.
Geluksmachines. Noemde hij werknemers nu geluksmachines?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn we nu een prettiger land? Hoor de remlofjes boeen.
Voor je het weet heb je geen baan meer! Of juist wel! Zo flexibel is de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want man man man wat is de arbeidsmarkt flexibel.
Te flexibel zelfs.
Waar hou je van? Ik vond dit een erg goed boek:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Titus, heb je nog een literaire boekentip voor moi?
De arbeidsmarkt is zo flexibel dat hardwerkende mensen na 25 jaar trouwe dienst direct op staande voet ontslagen kunnen worden en dan morgen zonder bijstand in de goot kunnen liggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je geen baan meer! Of juist wel! Zo flexibel is de arbeidsmarkt.
Ik zie meerdere gelijkenissen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geluksmachines. Noemde hij werknemers nu geluksmachines?
ZW = Samsom?
Geen idee. Ik probeer een beter mens te worden door aan de leesnorm te voldoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar hou je van? Ik vond dit een erg goed boek:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kut-SP. Mogen wij weer die hobby's voor pauperstudenten met een Wajong en een psychologisch dossier ter dikte van Breivik gaan financieren terwijl ze nooit meekunnen met hun vakgenoten en de internationale concurrentie.
Dan moest je dit ook maar eens lezen:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik probeer een beter mens te worden door aan de leesnorm te voldoen.
Subsidie voor rijkdom. Toe maar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |