SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
van de lelijkerds jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Zou jij niet gaan leren Flipsjen?Oja ben alweer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
van de lelijkerds ja
[..]
Oja ben alweer weg
wat jij wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja ben alweer weg
Je mag wel blijven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
en met mij?quote:
Dat bespreken mag niet, staat een ban op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef Beach het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wat er nou is (gebeurd) tussen Iel en Cosmo.
watquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bespreken mag niet, staat een ban op.
nopequote:
Nu gaan jullie opeens weer wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mij en kb en leellll en dastan vrijdag
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gekke antwoord
Je viert je verjaardag op het station?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef leeell het volgende:
Beach kom 6 juli Amsterdam Centraal 13:30 dan
Mijn volgende meet is niet met jullie hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Krijg je miljoen kansen om te meeten wil je niet, dus volgende meet ben je niet welkom.
Kom je ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Je viert je verjaardag op het station?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn volgende meet is niet met jullie hoor
doe eens sociaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Neejoh ik ken Iel en Dastan niet echt.
Ik kom voor jouquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik ga gewoon auti niks doen..
wil je me niet o noemen?quote:
helemaal nietquote:
jij ben niet dikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je me niet o noemen?
ik droomde dat ik nog dikker was en mn lichaam zag eruit als zo'n zandloper, eng was dat
Top, boeiend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef leeell het volgende:
maar cossie, dan gaan we wel met zn alle even langs die pauperhema
hoe kom je derbij dat ik een alto benquote:
hihi, geintje schatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe kom je derbij dat ik een alto ben
fallout nieuw vegas hierquote:
suckerquote:
8x uit gespeeld, nu wel welletjesquote:
haten op falloutquote:
tijd niet meer aangeraakt, en ik ga denk maar voor Legion dit keer, nooit eerder gedaanquote:
jammer genoeg is mijn 'survival' niet zo hoog dus doe ik niet zo veel schade tegen bugsquote:
Ik ken je totaal niet, waarom zou ik überhaupt gaan in de eerste plaats?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]
haten op fallout
nu hoef je niet eens meer te komen
dat lieve mannetje met zijn krullen niet willen zienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken je totaal niet, waarom zou ik überhaupt gaan in de eerste plaats?
omdat je me al 3 jaar ziet posten en wellicht wil weten wie er achter de knoppen zit (en vice versa)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken je totaal niet, waarom zou ik überhaupt gaan in de eerste plaats?
Hoe moet ik weten hoe hij eruit ziet of of hij lief isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat lieve mannetje met zijn krullen niet willen zien
het aannemen van mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe hij eruit ziet of of hij lief is
vanavond 8 uur tankstation AH grquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat lieve mannetje met zijn krullen niet willen zien
- Ik ken je niet al 3 jaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je me al 3 jaar ziet posten en wellicht wil weten wie er achter de knoppen zit (en vice versa)
de evolutionaire drang om nieuwe contacten op te doen (mits niet autist)
hallo t is zaterdag wat moet ik buitenshuis?quote:
aanstell0rquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
- Ik ken je niet al 3 jaar
- Autisme aanwezig
OH EN IK DANquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat beach mij en jan gemeet heeft vind ik nog steeds een wonderlijke gebeurtenis
ohja truequote:
om 5 voor 8 jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
maar jij bent vanavond bij het pompstation liel?
autisme is slechts een label zodat slechte ouders gemoedsrust hebben, dat weet je hequote:
kijken of ik auto kan gebruiken, dan kom ik misschien langsquote:
ja of nee, anders nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijken of ik auto kan gebruiken, dan kom ik misschien langs
het komt gewoon niet zo gelegen, niks ten nadele van jou hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:34 schreef leeell het volgende:
[..]
autisme is slechts een label zodat slechte ouders gemoedsrust hebben, dat weet je he
dus doorbreek die hoax
okokok, dan is het goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Beach het volgende:
[..]
het komt gewoon niet zo gelegen, niks ten nadele van jou hoor
als je er toch al bent is het toch geen probleem?quote:
dan rijd ik er langs natuurlijk, blijf niet als gekkie peter staan wachten daarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je er toch al bent is het toch geen probleem?
pffft ok ik kijk of ik 'm kan gebruiken meld t zo wel gr gr xoxoxquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dan rijd ik er langs natuurlijk, blijf niet als gekkie peter staan wachten daar
okokquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pffft ok ik kijk of ik 'm kan gebruiken meld t zo wel gr gr xoxox
ik ga ook, even haartjes doen (lees 20minquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef Beach het volgende:
tijd om te douchen en te avondeten/ontbijten
20 minutenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga ook, even haartjes doen (lees 20min) en dan et0n
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef leeell het volgende:
mijn haar is vele male wispelturiger
en ik heb geen andrelonpompje met conditioner staan atm
hoelang eet je wel niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef leeell het volgende:
[..]
okok
ik ga zo eten dus lees het om 7 uur / half 8 wel
ben je gehandicapt ofzo dat je niet even naar buiten mag op zaterdag ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoelang eet je wel niet?en mn ma vindt t best, mijn vader weet ik t nog niet
zaterdag = uitetendagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoelang eet je wel niet?en mn ma vindt t best, mijn vader weet ik t nog niet
Van de HEERE GOD mag er op zaterdag geen plezier worden gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ben je gehandicapt ofzo dat je niet even naar buiten mag op zaterdag ?
serieus meen je dit ?
ik heb t over de auto gebruiken slimmerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ben je gehandicapt ofzo dat je niet even naar buiten mag op zaterdag ?
serieus meen je dit ?
ik dacht alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb t over de auto gebruiken slimmerd
zo kan ik geen indruk makenquote:
gastquote:
nee ik haat het om te fietsenquote:
vanaf de boulevard is het 15 min manquote:
*10quote:
mag niet, es verbotenquote:
ga fietsenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mag niet, es verboten
gefeli met je notes trouwens
mijn notes
vandaar dat je zoveel bans hebt gehadquote:
ja 5 voor 8, ja oder neinquote:
12 bans veel vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vandaar dat je zoveel bans hebt gehad
ik ga nu eten, zie daarna wel verderquote:
nee, dan houden we een casual praatje over wat dingen , doe ik een peukie en gaan we verderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga nu eten, zie daarna wel verder
stel ik ga daarheen, gaan we dan samen de autist uithangen ofwat?
rokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, dan houden we een casual praatje over wat dingen , doe ik een peukie en gaan we verder
jezus wat raar zijn jullie allemaal
Koortsachtig een gespreksonderwerp verzinnen terwijl jullie beiden verlegen naar de grond kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, dan houden we een casual praatje over wat dingen , doe ik een peukie en gaan we verder
ik kan er niets aan doen dat ik zo populair benquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef leeell het volgende:
alsof je zoiets moet plannen, als je een bekende tegenkomt op straat doe je daar toch ook gewoon een praatje mee
Mwah ik eet per ongeluk al een paar dagen brood als avondeten. En mijn mama zei dat dat ze dat morgen ook al in de planning had. Dus morgen maar zelf eten maken want ik trek het niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi flips dat is toevallig.Lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:
jij ken me duidelijk nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Koortsachtig een gespreksonderwerp verzinnen terwijl jullie beiden verlegen naar de grond kijken?
onterechte klachtquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwah ik eet per ongeluk al een paar dagen brood als avondeten. En mijn mama zei dat dat ze dat morgen ook al in de planning had. Dus morgen maar zelf eten maken want ik trek het niet meer.
Jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kun je dat nou per abuis eten, gekke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga een lekkere stamppot maken, bieten ofzo, boh dat at ik net. Met snijbonen en kip.
Oi wat voor misdrijf heb je gepleegd?![]()
Ja weet niet. Ik had donderdag soep, maar dat was niet genoeg dus ook brood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou per abuis eten, gekke meid![]()
Ga een lekkere stamppot maken, bieten ofzo, boh dat at ik net. Met snijbonen en kip.
Oi wat voor misdrijf heb je gepleegd?
neem me niet zo serieusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:40 schreef leeell het volgende:
[..]
jij ken me duidelijk niet
[..]
onterechte klacht
Welke soep? Soep en dan stokbrood erin deppenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik had donderdag soep, maar dat was niet genoeg dus ook brood.
Gisteren beetje hond in de pot vinden
Zaterdagavond is broodavond.
Bohhhh kip![]()
Ik heb iemand zijn hart gestolen
Groentesoepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke soep? Soep en dan stokbrood erin deppenAww noh dat is vet irritant
ik word dan spontaan chagrijnig als me dat overkomt, jij niet?
zozo, wie zn hart?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Draag een spiegel op je buik en gegarandeerd succes
ben dood opquote:
Mijn kansen zijn gestegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef Beach het volgende:
Ronaldo is homo je maakt geen enkele kans. Sorry dat ik je droom verstoor Flips.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:36 schreef Beach het volgende:
Ik moet mijn teennagels eens gaan knippen, als ik ze nu stoot doet het echt pijn
Mijn hart is gebrokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef Beach het volgende:
Ronaldo is homo je maakt geen enkele kans. Sorry dat ik je droom verstoor Flips.
Ik moet het nu eerst plakken. Is het tegen die tijd nog beschikbaar? Dan zal ik over het aanbod denken. Het is mij nu te gevoelig.quote:
dus ik ben niet leuk? oke danquote:
Jahoor, dat blijft nog wel even goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet het nu eerst plakken. Is het tegen die tijd nog beschikbaar? Dan zal ik over het aanbod denken. Het is mij nu te gevoelig.
te hoog nerd gehaltequote:
hou niet echt van dat soort strategie spelllenquote:
\m/quote:
paar video's van bekeken, vond 't niet heel erg interessantquote:
sterf dan maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hou niet echt van dat soort strategie spelllen
[..]
\m/
[..]
paar video's van bekeken, vond 't niet heel erg interessant
Spec Ops the Line, is pas uit (Reloaded) en best leuke 3d person shooter die zich afspeelt in Dubai.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hou niet echt van dat soort strategie spelllen
[..]
\m/
[..]
paar video's van bekeken, vond 't niet heel erg interessant
ik ben al een autist, hoef geen autisme simulator te spelenquote:
sterf zelfquote:
schijnt wel leuk te zijn, maar 50 euro, even naar bitgamer gr grquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Spec Ops the Line, is pas uit (Reloaded) en best leuke 3d person shooter die zich afspeelt in Dubai.
Er staat toch Reloaded bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sterf zelf
[..]
schijnt wel leuk te zijn, maar 50 euro, even naar bitgamer gr gr
ik lees geen hele berichtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Er staat toch Reloaded bijdat kost niks.
meisjes gamen ook, houd je niet van de dommequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik ben een meisje ik snap jullie geblaat niet.
Hou toch op je speelde.Mario op je kop omdat het anders te makkelijk wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik ben een meisje ik snap jullie geblaat niet.
ze mag alleen hello kitty halal spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
meisjes gamen ook, houd je niet van de domme
erg teleurstellend jaquote:
dat zijn andere gamesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hou toch op je speelde.Mario op je kop omdat het anders te makkelijk was
casual spellen iddquote:
Nooit gespeeld maar als je al die torenhoge verwachtingen zag voor het uitkwam kon het ook niet anders dan teleurstellenquote:
eerste in wekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Protip #6: wil je stoppen met je gekanker?
discriminatiequote:Heb je minimaal 100 hyves- of facebook-vrienden?
Dan kun je mee-tjetten.
hmm ja, eigenlijk is wel zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nooit gespeeld maar als je al die torenhoge verwachtingen zag voor het uitkwam kon het ook niet anders dan teleurstellen
*Schijtlolligplaatje.gif*
17 juniquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)OR+kk*&noreplyfrom=0
Ohja?.
ben nog steeds boosquote:ik ben geen kkginger
Ik zie heel wat meer voorbeelden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
[..]
17 juni
= 13 dagen
= 2 weken
= meerdere weken
ja
ja, nog eerder dan 17 juniquote:
gwn kutklotequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:34 schreef leeell het volgende:
he niet meer kanker 2h4u mag niet van die dikke
Oh?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef leeell het volgende:
weetik veel, weet alleen dat als ik op Dastan wacht altijd bij die kankerwinkel staat
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
en anders v-hals met vestje (niet enkel zon lage losse v-hals, dat is zo kk gay)
quote:
Nou ik kan lang doorgaan.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef leeell het volgende:
TR/PR gedaan, niet waar jij stiekeme boekanier
wakzegquote:
waarom jij mij reportenquote:
kung powquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef leeell het volgende:
welke film moet ik zien
tips onder deze lijn
voor elke slechte tip blijft er een kind in afrika leven
------------------------------------------------------
gezien, vriendin raadde hem toevallig aanquote: