die hou ik privequote:
even iel toevoegenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Staat allemaal op Facebook.Niemand wil dat zien.
?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Staat allemaal op Facebook.Niemand wil dat zien.
ik ben teleurgesteldquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan je hart bij mij uitstorten poppie.
kan je ook op fappenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh. Van die 'facebook berichtjes' foto's
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:41 schreef Etsu het volgende:
Schijt van een reiger ofzo.Kreeg 't na een wasstraat er niet uit, toen met hand gedaan, ook niet eraf, toen met een brandslang, toen wel.
Tja. Zoveul centjes heb ik niet er voor over nou ja.quote:
hele verhaallijn met arya vind ik sowieso heel leuk in seizoen 2quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:00 schreef leeell het volgende:
Jaqen
ik vond dat zo'n geweldig stukje he, eindigt toch wel hoog bij de beste scene'(s) uit een film/serie ooit bij mij
echt geweldig geschreven
Dun vestje meenemen. Wat een drama gurl xxxx!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:47 schreef Etsu het volgende:
ik ga vanavond uit en heb morgenochtend 1ste trein
maar moet ik een vest aan
of een jas?
allebei is te warm
bweh
wat is dunquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dun vestje meenemen. Wat een drama gurl xxxx!!!
Doe je cam aan. Ik heb skype xxxquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:50 schreef Etsu het volgende:
RENESITE HELP ME IK MOET VANAVOND AL DIE BOYSS OP DE GROTE MARKT HOSSELEN EN IK MOET ER GOED UIT ZIEN OK
Ach, ik heb ook wel eens moeite ermee.quote:
eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hele verhaallijn met arya vind ik sowieso heel leuk in seizoen 2
Nee. Absoluut een nee. Mijn buren roken wel eens zware shag. Als de wind ongunstig staat in combinatie met mijn open raam lig ik met een wasknijper in bedquote:
Hoezo is dit dan een 'vrouwenprobleemnpje'?.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens moeite ermee.
Ik had een intake bij een cliënt thuis... ik twijfelde: een shirtje... een overhemdje, maar dan heb je gelijk weer zo'n merktekentje erop wat weer averechts kan werken ( 'huuu zo'n mannetje van net 23 die blablabla') maar het was ook weer niet zo warm dat een shirt alleen kan. Een vest is weer stinkend warm en die geur van zware shag en een niet opgeruimd huis staat weer garant voor ranzigheid
Het is sowieso een PROBLEEM.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo is dit dan een 'vrouwenprobleemnpje'?.
Ik zag laatst eenje lopen met een V hals tot ongeveer op de navel. Er kwam een beetje kots omhoogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
en anders v-hals met vestje (niet enkel zon lage losse v-hals, dat is zo kk gay)
ik ben kk gay, jij ook tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:58 schreef leeell het volgende:
en anders v-hals met vestje (niet enkel zon lage losse v-hals, dat is zo kk gay)
Heb jij nooit borsthaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef Etsu het volgende:
RENESITE, ZOU JE ZO OP ME VALLEN?
[ afbeelding ]
ja vreselijk datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zag laatst eenje lopen met een V hals tot ongeveer op de navel. Er kwam een beetje kots omhoog
Je pakt ook meteen de dikste vest die je kan vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:59 schreef Etsu het volgende:
RENESITE, ZOU JE ZO OP ME VALLEN?
[ afbeelding ]
anderen passen niet bij deze broekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je pakt ook meteen de dikste vest die je kan vinden.
haten op een buiksnorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Etsu het volgende:
ik moest het scheren van ieeeeell omdat hij het ook doet
Je wilt niet weten waar, bij een witte broek, mijn ogen gaan.quote:
hoax, leeell hoeft zich nooit te scheren, daar krijgt hij over een jaar of 10 pas last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Etsu het volgende:
ik moest het scheren van ieeeeell omdat hij het ook doet
Mijn idee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoax, leeell hoeft zich nooit te scheren, daar krijgt hij over een jaar of 10 pas last van
iehllllllquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar, bij een witte broek, mijn ogen gaan.
Viespeuk dat ik ben.
leeell heeft een oranje snor hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoax, leeell hoeft zich nooit te scheren, daar krijgt hij over een jaar of 10 pas last van
daarom een oranje snor ter verhulling, maar rellie, 6 juli, half 2 amsterdam centraal bij die gare drogist ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gare drogist?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef leeell het volgende:
[..]
daarom een oranje snor ter verhulling, maar rellie, 6 juli, half 2 amsterdam centraal bij die gare drogist ?
zou je op me vallen als je me zo zag? ZEG HET EERLIJK plzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:05 schreef Renesite het volgende:
Ik zou mijn vloer stofvrij maken. Lig al anderhalfuur op mijn bed.
ja op station zit zon drugstore in de hal, bij de uitgang die we moeten hebbenquote:
quote:
Wat voor kanker kan je daar kopen? Ook long en prostaat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef leeell het volgende:
weetik veel, weet alleen dat als ik op Dastan wacht altijd bij die kankerwinkel staat
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
jaja, metteraas
zou netsplitter zich te goed voelen nu voor deze SC?
in EXA kwam hij nog wel eens buurten
Geen idee, heb wel oorlog met jou, je kan mijn naam niet eens schrijfen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:13 schreef leeell het volgende:
Rene, is het oorlog achter de schermen dan ?
kijk dan sul.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel oorlog met jou, je kan mijn naam niet eens schrijfen!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
jaja, metteraas
zou netsplitter zich te goed voelen nu voor deze SC?
in EXA kwam hij nog wel eens buurten
wat snap je nietquote:
tis geen chineesquote:
Owja, vanaf 16 mag je tegenwoordig al rijlessen.quote:
nog geen rijbewijs? dacht eigenlijk dat jij al vanaf je 17e stiekem in een auto zou gaan rijdenquote:
Hoelang wassie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef Renesite het volgende:
Zojuist een hele dikke zwarte gehad![]()
. Zoeen grote. Man man man!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Mcflurry magnum white gehaald
Teveel witte chocola
Misselijkheidsijsje
Niks mis mee afentoequote:
dan ben je gewoon een aansteller, ik ben ook geen fan van de burgers, maar de ijsjes en milkshakes zijn niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
mcdonalds is niet te vreten
Ik ga wel eens bij zo'n wok-away eten, maar dat is meer vergelijkbaar met een snackbar of afhaal dan met de Mac, Burger king e.d.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
buiten de subway bezoek ik eigenlijk geen fastfoodketens meer tegenwoordig
Die heb ik net in Amsterdam ook gehaald. Viel best tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:59 schreef leeell het volgende:
Mcflurry magnum white gehaald
Teveel witte chocola
Misselijkheidsijsje
quote:
truste poesquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:19 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht doet een facebook post wonderen
Ik lag naast iemandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben teleurgesteld in je René
Vaarwel Groningen, tot dinsdag
Ach, dat heb ik de hele week gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:29 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen nu. Heb een hele ochtend gepland, maar daar heb ik nu niks meer aan. Ehhh... plannen verschuiven kan ook niet.
Nieuwe sport uitproberen. Maar ja, vanavond dan maar misschien. Moet nu iets anders doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik de hele week gehad.
Gewoon opstaan als normaal. Wat zou je vanochtend doen dan?
Gouda heeft echt een lelijk station, na driehonderd jaar zijn ze geen steek verder gekomen wat verbouwingen betreft. Ik zou dringend verhuizen als ik jou was.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gouda heeft echt een lelijk station, na driehonderd jaar zijn ze geen steek verder gekomen wat verbouwingen betreft. Ik zou dringend verhuizen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |