Had provincie danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
Cijfer van Renesite: 1,0
Cijfer van Rellende_Rotscholier: Niet gemaakt
Cijfer van Ezell: 10,0
Een onduidelijke vraag. Derhalve niet eerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fout is fout. Cijfer is bij deze definitief.
Dus ik word uitgehuwelijkt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je de beste Groningerkenner bent, krijg je als prijs een huwelijk met mij.
quote:
O, met jou dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben hetero hoor, even ter info.
Gatverdamme. Mijn maag draait zich omquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben hetero hoor, even ter info.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gatverdamme. Mijn maag draait zich om!!
voor ezell ben ik hetero, maar voor jou ben ik gay, zo goed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
Ik ben gewoon versierd door een hetero. Wat voor wereld is dit jongens... WAAAROM
Eerst beloven en dan terugkrabbelen. Daar begin ik niet aan. Lik me ballenquote:
Graag, kom maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst beloven en dan terugkrabbelen. Daar begin ik niet aan. Lik me ballen
Pottenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Etsu het volgende:
ach, ik heb leeell toch nog dus je kan de pot op
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Ets?
Ben jij het mannetje of het vrouwtje?
Heb je wel eens een jurk gedragen?
Wat vind je van de gaypride?
grgr!
Die laatsten had je al. Geen dankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt 15 notes gekregen van onze moderators.
Opeens 1tje bij.
Dat doe ik altijd bij mensen die ik meet. Mien vreundje heeft ook al eenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Etsu het volgende:
Maar ik wil een gay-note.
Staat mooi en weet de hele crew meteen dat ik gay ben.
Dat is stoer.
whihihihih snel meeten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij mensen die ik meet. Mien vreundje heeft ook al een'je note. hihi.
Allicht eens doen dan. Wel op openbaar terrein. Ik wil niet zomaar geswaffeld worden in mijn nek en zo.quote:
denken dat ik niet swaffel op een openbaar terrein.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allicht eens doen dan. Wel op openbaar terrein. Ik wil niet zomaar geswaffeld worden in mijn nek en zo.
Ja, alleen ligt het bed al vol met een andere topperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Etsu het volgende:
Vrijdag
Groningen
De Blauwe Engel
De Drie Gezusters
Ocean 41
Daarna pitten bij Renesite
Renesite's bed
Wordt een topper.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, alleen ligt het bed al vol met een andere topper
waar zijn de kussens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hoe een lekker bed ik heb
Omdat tijdens het fotomoment mijn bed op die manier was opgemaakt.quote:
Maar ik wil de kussens zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat tijdens het fotomoment mijn bed op die manier was opgemaakt.
Heb maar een mega dun kussentje omdat ik een hekel heb aan dikke kussens. Lig het liefst zo plat mogelijk.quote:
Ik ga een ander slaapplekje zoeken, toch bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb maar een mega dun kussentje omdat ik een hekel heb aan dikke kussens. Lig het liefst zo plat mogelijk.
Die heule grote witte wordt ook voor dat doeleinde gebruikt. Dan kan je een andere kussen er nog tegenaan gooien. Heb je een goed bepakt hoofd zodat je herses warm blijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga een ander slaapplekje zoeken, toch bedankt voor je aanbod.
Ik slaap wel op je bank.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heule grote witte wordt ook voor dat doeleinde gebruikt. Dan kan je een andere kussen er nog tegenaan gooien. Heb je een goed bepakt hoofd zodat je herses warm blijven
Groetjes aan mijn ouders.quote:
Nu al slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groetjes aan mijn ouders.
Ik ga slapen en denken aan hete bois. Joejoe
nu pas thuis kkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:34 schreef Ezell het volgende:
Leeell leeft niet meer. Ik denk dat hij zijn eerste werkdag niet heeft overleefd.
logischquote:
Stond onder jouw reactione vandaar ik.zagquote:
de meest expliciete dingen die ik gepost heb op mn wall zijn enkel te zien voor degene die ik daarvoor heb ingevoerd, alleen wat random dingen staan openbaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:19 schreef Etsu het volgende:
leeell
Je fb staat op openbaar. Doe er wat aan.
leuk om te zien hoe je vriend een rukgebaar gemaakt in een filmpjequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef leeell het volgende:
[..]
de meest expliciete dingen die ik gepost heb op mn wall zijn enkel te zien voor degene die ik daarvoor heb ingevoerd, alleen wat random dingen staan openbaar
top filmpje jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk om te zien hoe je vriend een rukgebaar gemaakt in een filmpje![]()
: D
Nederlands Havo op 3/10e puntquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef ThaTim het volgende:
Waarvoor is ze geslaagd en wat moest ze herkansen
wel namens mij hequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Etsu het volgende:
Vrijdag
Groningen
De Blauwe Engel
De Drie Gezusters
Ocean 41
Daarna pitten bij Renesite
Renesite's bed
Wordt een topper.
Omdat ik die post zag toen ik naar het reageergedeelte gingquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was op een manier best raar.Maar de broodjes waren lekkaaahh.
Ja, dat zag ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst wut en toen zag ik de muts en viel alles op zn plek
Gefeliciteeeeeerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA BERT IS WEG
DE VLAG GAAT UIT
Ik ben een hele vrolijke jongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Ezell het volgende:
Ik weet niet of jou ooit zo vrolijk heb meegemaakt. Eng hoor...
Goed zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een hele vrolijke jongen.
Vooral vandaag, dat wel.
O, dat is erg productief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ik niet.7 uur opgestaan, en vervolgens vanaf uurtje of 9 voor de tv gehangen tot net.
Vind ik nou ook. Morgen ga ik ook de hele dag niks doen, behalve 's avonds.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is erg productief.Hier 's ochtends school, 's middags winkelen en 's avonds werken... Ben net thuis.
quote:
Moet je doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tegen jou ga ik trouwens een banaan gooien.
Opmerkelijke zaak ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ezell is een lief meisje, maar is best hypocriet wat privacy betreft.
Leeell is nummer drie... Maar meisjes mogen dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat was Jordy. Maar toch. Hypocriet.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ezell is een lief meisje, maar is best hypocriet wat privacy betreft.
Wie was nummer 2?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leeell is nummer drie... Maar meisjes mogen dat.
Ja, Ezell gaf ineens haar facebook aan lelquote:
Ik lees het anders wel terug hoor. Doe maar gelijk weer zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat niet weten
:')"0
0 ;"0:'): '): '[0
Watquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, Ezell gaf ineens haar facebook aan lel
*Kinkhoest*quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk. Nooit aan mijn capaciteiten en kwaliteiten twijfelen.
We hadden een deal. Facebook in ruil voor iets anders. Net zoals die fotoruil die wij hadden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, Ezell gaf ineens haar facebook aan lel
Dat laat ik even in het midden, met het oog op een zeker voedingsmiddel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk. Nooit aan mijn capaciteiten en kwaliteiten twijfelen.
Nu willen we weten wat dat iets anders is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
We hadden een deal. Facebook in ruil voor iets anders. Net zoals die fotoruil die wij hadden.![]()
O, en ik heb KB vandaag gesproken op haar werk.
Weet je nu genoeg Kaasrolletje?
Wat is 'iets anders'?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
We hadden een deal. Facebook in ruil voor iets anders. Net zoals die fotoruil die wij hadden.![]()
We hebben nieuwe soorten broodjes, pisoletjes etc. Kom je eens kijken en wat kopen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat laat ik even in het midden, met het oog op een zeker voedingsmiddel.
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu willen we weten wat dat iets anders is.
Information.quote:
Meer is er niet. Dus kut voor je.quote:
ZEG OP, WIE A ZEGT MOET B ZEGGEN OF IK GA IEEEEEEELL ERBIJ HALEN DAT WORDT NIET ZO LEUK HOOR JE MEquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Information.
[..]
Meer is er niet. Dus kut voor je.
Ik heb net gesolliciteerd, wie weet word ik in Rotterdam geplaatst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben nieuwe soorten broodjes, pisoletjes etc. Kom je eens kijken en wat kopen?
Wat voor informatie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Information.
[..]
Meer is er niet. Dus kut voor je.
Overplaatsing naar Groningen dan maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb net gesolliciteerd, wie weet word ik in Rotterdam geplaatst.
Lekker. Hapje?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt pus uit weetje. Van die vieze roomkleurige
quote:
Of je komt hier in Amsterdam werken. Op mijn werk zoeken ze veel nieuwe mensen. Lekker dichtbij toch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb net gesolliciteerd, wie weet word ik in Rotterdam geplaatst.
Ik ook niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
Mijn facebook is afgesloten. Komen jullie _niet_ in
Jouw DM's dan. Jezus, wat een vieze berichtjes. Terechte ban.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo eng met je DM's, viezerik.
Ze waren niet voor jou bestemd, wat ga je in mijn account lopen hacken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jouw DM's dan. Jezus, wat een vieze berichtjes. Terechte ban.
Ik zeg niks. Of jij moet wat te ruilen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds geen antwoord. Tegenvaller weer.
Genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Of jij moet wat te ruilen hebben.
Totdat je vraagt om een unban allicht. PM even forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
Reneetje, schatje, liefje, honnepon, scheetje, hoelang moet zo'n DM/PM-ban duren zeg maar?
Hoe vond je de 'je moet forum@fok.nl PMen' grap?quote:
Niet eens gelezen. Ik wist het mailadres uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vond je de 'je moet forum@fok.nl PMen' grap?![]()
![]()
Ik heb nog steeds geen webcam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een hakkende Rellie_Rollie tijdens een TC-uitzending.
Kopen, heb je vast geld voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen webcam.
Je hebt geen laptop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen webcam.
Echt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Etsu het volgende:
RENESITE WAAROM REAGEERT NIEMAND IN MIJN V&A-TOPICje hebt hem zeker op onzichtbaar voor de rest gezet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
Hihihihihihihhihi die DM heeft geholpen
heeft ezell nu een ban, renesite?
Ronaldo is een verwend kind. Hij moet gewoon eens flink genomen worden door een Ghanees of zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
Vaarwel Portugal.
Nu afwachten tot Ronaldo gaat huilen.
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
renesite, wat denk jij, zou ronaldo homoseksueel zijn?
shit, hebben ze nog shirtjes gewisseld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
Kleine conversatie tussen een vriendin van me en mij:
Zij: Wat kijk je?
Ik: Voetbal
Zij: Waarom kijk je voetbal?
Ik: Mannenbillen oordelen.
Zij: Oh, daarom kijk je voetbal!
Ik: Grootste geheim van homo's
Zij: Voor wie ben je?
Ik: Maakt niet uit, zolang ze maar hun t-shirt uitdoen straks.
Homo
Nee. Maar:quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
shit, hebben ze nog shirtjes gewisseld?
Ezell maakt mij in de warquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Etsu het volgende:
zou er alleen nooit verliefd op kunnen worden.
ezell misschien. maar dat moet nog gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |