Had provincie danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
Cijfer van Renesite: 1,0
Cijfer van Rellende_Rotscholier: Niet gemaakt
Cijfer van Ezell: 10,0
Een onduidelijke vraag. Derhalve niet eerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fout is fout. Cijfer is bij deze definitief.
Dus ik word uitgehuwelijkt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je de beste Groningerkenner bent, krijg je als prijs een huwelijk met mij.
quote:
O, met jou dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben hetero hoor, even ter info.
Gatverdamme. Mijn maag draait zich omquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben hetero hoor, even ter info.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gatverdamme. Mijn maag draait zich om!!
voor ezell ben ik hetero, maar voor jou ben ik gay, zo goed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
Ik ben gewoon versierd door een hetero. Wat voor wereld is dit jongens... WAAAROM
Eerst beloven en dan terugkrabbelen. Daar begin ik niet aan. Lik me ballenquote:
Graag, kom maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst beloven en dan terugkrabbelen. Daar begin ik niet aan. Lik me ballen
Pottenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Etsu het volgende:
ach, ik heb leeell toch nog dus je kan de pot op
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Ets?
Ben jij het mannetje of het vrouwtje?
Heb je wel eens een jurk gedragen?
Wat vind je van de gaypride?
grgr!
Die laatsten had je al. Geen dankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt 15 notes gekregen van onze moderators.
Opeens 1tje bij.
Dat doe ik altijd bij mensen die ik meet. Mien vreundje heeft ook al eenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Etsu het volgende:
Maar ik wil een gay-note.
Staat mooi en weet de hele crew meteen dat ik gay ben.
Dat is stoer.
whihihihih snel meeten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd bij mensen die ik meet. Mien vreundje heeft ook al een'je note. hihi.
Allicht eens doen dan. Wel op openbaar terrein. Ik wil niet zomaar geswaffeld worden in mijn nek en zo.quote:
denken dat ik niet swaffel op een openbaar terrein.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allicht eens doen dan. Wel op openbaar terrein. Ik wil niet zomaar geswaffeld worden in mijn nek en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |