jep, woon helaas nog in een studentencomplex (18m2), maar binnen nu en 1,5 jaar ga ik verhuizen en dan heb ik meer kamers gelukkig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef computergirl het volgende:
Staat de kattenbak nou naast je bed?
Kan je het niet omdraaien? Kattenbak naast de bank, krabpaal naast het bed? Katten vinden het sowieso geweldig om naar mensen te kijken als ze slapen. Daarnaast heb je snachts geen last van kattenbakgeurtjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Amnistia het volgende:
[..]
jep, woon helaas nog in een studentencomplex (18m2), maar binnen nu en 1,5 jaar ga ik verhuizen en dan heb ik meer kamers gelukkig.
Heeft het beestje net zitten draaien, wil hij op bed kroelen..... Brrrrrrquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef computergirl het volgende:
Zelfs met deksel kan zo'n verse drol idd behoorlijk stinken
Die zou ik ook voorstellen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan je het niet omdraaien? Kattenbak naast de bank, krabpaal naast het bed? Katten vinden het sowieso geweldig om naar mensen te kijken als ze slapen. Daarnaast heb je snachts geen last van kattenbakgeurtjes.
Spulletjes kopen heb ik allang achter de rug..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Dragonberry het volgende:
Leuk he, alvast spulletjes kopen?
[ afbeelding ]
Hier eten ze het liefste samen uit 1 bakje
Mooie katquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier een foto van mijn kat, ongeveer iets meer dan een jaar oud
[ afbeelding ]
Het spijt me voor de bagger kwaliteit van me foto
Thanksquote:
Aaah dat is lief toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Wat krijgt Hero al een dikke vachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas gaat dat niet lukken, heb al van alles geprobeerd om te verplaatsen, maar dit is de beste optie ook voor het katje zelf. Nu heeft ze tenminste plek om lekker te spelen. Is ook belangrijk!!! :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan je het niet omdraaien? Kattenbak naast de bank, krabpaal naast het bed? Katten vinden het sowieso geweldig om naar mensen te kijken als ze slapen. Daarnaast heb je snachts geen last van kattenbakgeurtjes.
Twee bakken, twee katten. De ene keer eten ze uit de ene bak, de andere keer uit de tweede. Alleen als ze "samen" eten (dus net eten hebben gekregen) eten ze netjes elk uit hun eigen bak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah dat is lief toch?![]()
Hier eten ze wel uit hetzelfde bakje maar nooit tegelijk, ze wachten rustig op elkaar
Catsan gebruiken, duur spul, maar droogt alles in absurd korte tijd uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef computergirl het volgende:
Zelfs met deksel kan zo'n verse drol idd behoorlijk stinken
Yep! Een mooi lapje met hier en daar een vleugje cypers! Hele kleine stukjes. er zat nog een lapje in het nestje die dat veel meer had, maar ik vond misty mooier dus ik koos haar uit. En maar goed ook want 2 weken later bleek ze 'poef" gedaan te hebben en was ze het enigste katje met lang haarquote:
Dan komen er ook wat filmpjes achteraan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Filmpjes mogen ook(volgens mij dan).
Lapjeskatten.Ik ben dol op lapjeskatten. Maar ik ben niet echt objectief, omdat ik zelf een lapjeskat heb.
Mijn schatje is kortharig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan komen er ook wat filmpjes achteraan.
Lapjeskatten zijn zo mooi heVooral als ze langharig zijn.
Ik dacht al: wat een rare kat.quote:
Ik heb niet gezegd dat kortharige lapjeskatten lelijk zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn schatje is kortharig.
[..]
Ik dacht al: wat een rare kat.
Dat neusje.
Zoals de mijnequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan komen er ook wat filmpjes achteraan.
Lapjeskatten zijn zo mooi heVooral als ze langharig zijn.
Veel poezels zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef dewshinexx het volgende:
onze poezels:)
[ afbeelding ]
dit is arwen, maar door mijn vriend liefkozend muts genoemd(12 weken)
[ afbeelding ]
onze maine coon Evie(eefepeef, chaggerijn)
[ afbeelding ]
onze choco (knulletje,)
[ afbeelding ]
dit is nuts, (nutsepruts, nutsje)
[ afbeelding ]
onze bounty (bounty-knul)
[ afbeelding ]
de rest van de kittenclan,
zwartwitte meisje: muis
zwarte meisje: éowyn
blacktabby knulletje: faramir
redtabby: twix
het allerleukste van de kittens is dat ze geen familie zijn:)
Tering zeg, het lijkt wel alsof Hero a.k.a. Catzilla met de dag groter wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Misty en Izzyquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Croli het volgende:
Ik heb ook weer wat leuke foto's van mijn dames:
Misty heerlijk in de zon:
[ afbeelding ]
Izzy!!
[ afbeelding ]
Even Izzy wassen (dit houden ze heel even vol tot dat Izzy gaat lopen kloten, dan is Misty dr wel weer klaar mee)
[ afbeelding ]
Had op zijn minst een Apple product verwacht in de foto's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef DaMook het volgende:
Maandag opgehaald.
[ afbeelding ]
Tosh.
[ afbeelding ]
Mac.
[ afbeelding ]
Samen spelen.
[ afbeelding ]
Zijn ze opgestuurd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze kittens zijn er!
Dat vroeg ik mij ook afquote:
Erg leuk! geniet van ze.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef GimmeGore het volgende:
Boven is Wodka en onder is Zombie, het zijn broertjes btw.
Gisteren opgehaald uit het gastgezin. We dachten nog: die zitten de hele avond en volgende dag verscholen onder de bank, maar niets is minder waar.
Ze zijn uit de reismand gekomen, keken heel eventjes om zich heen waar ze nou weer waren aan beland en hebben net zo lang alles onderzocht tot ze van vermoeidheid in slaap vielen.
Nu alleen nog leren dat ze niet op de tafel mogen
Zoietsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had op zijn minst een Apple product verwacht in de foto's.
![]()
Ben er ook erg blij mee. Ze komen met de dag meer los qua spelen en ik mag ze al steeds meer aanhalenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Perfect!
Mooie kittens trouwens
Mac is iig nieuwsgierig, kwam vanmiddag achter de hoofdsteunen van de bank doorgekropen om mij even snel van dichtbij bekijkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij had ik echt geluk met Sam (mijn katertje), die kon ik van begin af aan optillen en aaien, hij laat alles toe, nu nog steeds trouwens.
Weetje wat ook goed werkt, laat ze veel uit je handen eten, dan worden het echte maatjes van je
Wat een minitje!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mac is iig nieuwsgierig, kwam vanmiddag achter de hoofdsteunen van de bank doorgekropen om mij even snel van dichtbij bekijken.
[ afbeelding ]
Ze is zo'n 11 weken nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat een minitje!
Hoeveel weken is die?
Klassiek geval van melktrappen (een terugval op kittengedrag, met een duur woord : infantilisme).quote:Op zondag 15 juli 2012 01:49 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha mn kat ligt op mn buik en stampt met dr poten recht vooruit (filmpje):
http://i1195.photobucket.(...)a-chula/13cf5836.mp4
Kat van een vrinedin van me bevredigt zich op die manier..quote:Op zondag 15 juli 2012 02:36 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Klassiek geval van melktrappen (een terugval op kittengedrag, met een duur woord : infantilisme).
Ze groeien lekker inderdaad! en ze zien er goed uit!quote:Op zondag 15 juli 2012 06:11 schreef ausweiss het volgende:
Dat melktrappen doet Pinky onze neuroot ook,
Ze blijft trappelen en sabbelen op mijn T shirt.
Alleen heeft ze last van over productieve anaalklieren,
Ze heeft er last van de DA zegt dat het met de overgangs fase te maken heeft.
En dat er niet veel aan te doen is( ja Feliway zegt de DA maar das een erg dure oplossing,voor zo een kleinigheid.
Maar ze zijn beide nu dik 5 maand oud,
En inmiddels flink aan het puberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kattenbak hebben we een mooie oplossing,
We hadden al een gat in de muur.
Nu hebben we een hele grote kattenbak gekocht die aan de andere kant van de muur staat.
Geen last van stank in elk geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik hem dagelijks schep, doe ik er even dat ding wat er boven op ligt voor de tunnel.(dan kunnen ze niet er door heen).
Ik zal van de week meer recente foto`s uppen.
Ze zijn zo hard gegroeid, Ze wegen nu 2240 en 2320 gram.(dat is de schuld van Royal Canin Babycat voer):) alleen het beste voor onze meiden.
Ik kan me de tijd nog heugen dat ik ze beide in 2 handen kon houden.![]()
Echt? Haha ze is al 3! Hahaha het was iig heel lachwekkendquote:Op zondag 15 juli 2012 02:36 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Klassiek geval van melktrappen (een terugval op kittengedrag, met een duur woord : infantilisme).
Dat blijven ze doen hoor. Onze poes die 19 is geworden bleef altijd melkenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Echt? Haha ze is al 3! Hahaha het was iig heel lachwekkend
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat blijven ze doen hoor. Onze poes die 19 is geworden bleef altijd melken
Niet elke kat doet het.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Echt? Haha ze is al 3! Hahaha het was iig heel lachwekkend
Mooie koppiesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier doen ze het ook allebei. Het liefst op onze buiken.
[ afbeelding ]
Links Valery rechts Shannon. Had helaas m'n diafragma niet helemaal goed staan dus Shannon is wat vager. En daarna sprintte ze er vandoor want mijn lens reflecteerde wat zonlicht en dat is natuurlijk leuk om mee te spelen
Op deze foto's ziet je kitten er superklein uit. Kleiner dan mijn zeven weken oude opvangkatjes. Op de foto op de stoel zien ze er al wat groter uit. Hoeveel wegen ze?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mac is iig nieuwsgierig, kwam vanmiddag achter de hoofdsteunen van de bank doorgekropen om mij even snel van dichtbij bekijken.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier doen ze het ook allebei. Het liefst op onze buiken.
[ afbeelding ]
Links Valery rechts Shannon. Had helaas m'n diafragma niet helemaal goed staan dus Shannon is wat vager. En daarna sprintte ze er vandoor want mijn lens reflecteerde wat zonlicht en dat is natuurlijk leuk om mee te spelen
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stankquote:Op zondag 15 juli 2012 06:11 schreef ausweiss het volgende:
Voor de kattenbak hebben we een mooie oplossing,
We hadden al een gat in de muur.
Nu hebben we een hele grote kattenbak gekocht die aan de andere kant van de muur staat.
Geen last van stank in elk geval.
Ik zou diep ongelukkig worden zonder geur en smaak. Dan maar af en toe wat kattenstank.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stank
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Een tante van mij had dat ook, onderuit getrokken door hun slecht opgevoede Engels bullterrier. Er is wel wat teruggekomen, maar ze heeft nog steeds minder plezier van eten dan vroeger.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stank
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Minder plezier in eten klopt wel ja, ik merk dat smaken zijn veranderd, vooral zure en bittere smaken.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een tante van mij had dat ook, onderuit getrokken door hun slecht opgevoede Engels bullterrier. Er is wel wat teruggekomen, maar ze heeft nog steeds minder plezier van eten dan vroeger.
Mijn oplossing voor stank is het gebruik van Catsan, wel een heel duur kattengrit, maar superabsorberend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
wat een schattig koppie! Goed dat ze het nu al kan vinden met de andere tweequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Jambo het volgende:
Wij hebben er sinds gisteren ook een nieuw huisgenootje bij: Bibi.
[ afbeelding ]
Het is wel weer even wennen om zo'n kleine stuiterbal in huis te hebben maar ook ontzettend leuk. En gelukkig klikt het ook met de andere 2 katten in huis.
Aw lievquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Jambo het volgende:
Wij hebben er sinds gisteren ook een nieuw huisgenootje bij: Bibi.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:08 schreef Dottey het volgende:
Wat een leuke foto;s heb ik voorbij zien komen!
Ik ben overstag.. Mijn vriend die als we bij onze toekomstige kitten gingen kijken met armen vol kittens liep te zeulen.... en de ohhhhhen ahhhhh's
riep... waar ik steeds NEE 1
riep..
we nemen er nu twee
[ afbeelding ]WIj hebben ook een MangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 8 maanden oud zijn dat al lekker stevige Coontjes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Paladin82 het volgende:
[..]
Aw liev
Meteen ook maar even weer een post van onze 2 draken, hierop precies 8 maanden jong....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |