SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mijn nieuwe whey ook telkens.quote:![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom
Egg in a Basket a la V for Vendetta maken
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 11:18:12 ]Confidence through competence![]()
Geen bacon in huis.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom![]()
![]()
Wit brood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Haha, ik wou al zeggen.quote:
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.![]()
Confidence through competence![]()
Morgen. 8 dagen. All Inclusive Ultra.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ook incl. fitness-ruimte. 5 zwembaden. Zal allemaal wel meevallen.![]()
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
![]()
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
Vroegboekkorting bij drie dagen van tevoren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.
Zie het allemaal wel, zomertje in Nederland blijven ga ik ook niet dood aan.![]()
Jepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ik zuip ook regelmatig in de weekenden dus who cares![]()
Goede balans erin vinden.![]()
Sziget hier, ellendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.This isn't even my final form.![]()
Dat gele is van de kaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.![]()
![]()
Dat gele op de tafel toch niet?quote:
Anders is het wel erg vloeibaar, zelfs voor gesmolten kaas, dat is wel iets viskeuzer dan dit.
This isn't even my final form.![]()
Dat is mijn punt. Die laatste foto is dan ook een slechte Photoshop of gestagede foto ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat ei is sowieso niet vloeibaar meer als die burger zo gaar is.This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: