Ja je hebt het er steeds over maar hoe erg kon het zijn? Alleen wat ziektes etc.?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, dat was dat fb topic
Die had in andere woorden moeten doen
Je haalt je twitter en fok tab door elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die Cola lekkerder vinden dan Fanta
Wat is er dan alsnog fout gegaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Wist je dat ik GGMM overhaalde om mod in VBL te worden, en dat hij dit niet wilde?
Lol inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt je twitter en fok tab door elkaar.
Of via de mail, dan had het makkelijk uitgepraat kunnen worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, dat was dat fb topic
Die had in andere woorden moeten doen
zijn topic zelf was niet eens zo heel erg, alleen wat er daarna gepost werdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja je hebt het er steeds over maar hoe erg kon het zijn? Alleen wat ziektes etc.?
Geen idee, ik wilde hij hem altijd als mod in VBL, maar hij wilde toen zelf nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er dan alsnog fout gegaan?
Dat is toch dan niet HMF zijn schuld?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zijn topic zelf was niet eens zo heel erg, alleen wat er daarna gepost werd
Na post 9 vlogen de kankers alle kanten op
Ik wilde jou als mod man!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde hij hem altijd als mod in VBL, maar hij wilde toen zelf niet.
Wist je dat ze een of andere user waarvan ik z'n naam kwijt ben eerst hebben gevraagd en hij geweigerd heeft waardoor ik het werd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Wist je dat ik GGMM overhaalde om mod in VBL te worden, en dat hij dit niet wilde?
Als ie er zelf aan mee doetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is toch dan niet HMF zijn schuld?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zijn topic zelf was niet eens zo heel erg, alleen wat er daarna gepost werd
Na post 9 vlogen de kankers alle kanten op
Naam?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat ze een of andere user waarvan ik z'n naam kwijt ben eerst hebben gevraagd en hij geweigerd heeft waardoor ik het werd.
En ik zei vroeger nare dingen tegen je soms, maar dat deed ik om mijn liefde te verbergen.quote:
2x mod geweest zelfsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Steven was ook tijdelijk mod paar weken terug toch?Voor 1 avond
Geef een kusje aan je zus van me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho gaat slapen mensen, wens hem hem ff allemaal welterusten
Hij heeft zijn beren pyjama aan
Ohja?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je dat ze een of andere user waarvan ik z'n naam kwijt ben eerst hebben gevraagd en hij geweigerd heeft waardoor ik het werd.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Steven was ook tijdelijk mod paar weken terug toch?Voor 1 avond
Whehequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Welterusten Stijn! Slaap maar fijn, niet wakker worden als ik 1 kamer verder op als een beest te keer ga.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten stinhoKusje voor je zus, ik zie haar morgen
Doe niet.quote:
Je hebt de foto toch gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal doen alsof je haar neukt maar dalijk heeft het een kut kop
Subtiel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft het ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar voel je toch helemaal niets van?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie ben jijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Daar voel je toch helemaal niets van?
Ze lijkt op de chicks die jij normaliter post.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zak over de kop, etc.quote:
Wie ben jijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft het ook.
Maar Morpheus en GGMM, ik kan dus rekenen op jullie overwaardelijke steun?
Nieuweling?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Neequote:
Denk dat er 1 van die 10 stijn zelf wil vol blaffenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, zometeen staat er dus een rij van 10 kerels te wachten om Stijn z'n zusje vol te blaffen
Een schattige newbiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |