Je hebt meer ervaring dan Guitarist en ik bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wederom een nieuwe mod voor VBL
Jezus alweer bijna 3 jaar mod
Taartje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wederom een nieuwe mod voor VBL
Jezus alweer bijna 3 jaar mod
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur? Je wenst het iemand niet toe op FOK!, zo simpel is het. Wat Morph ook al zegt, een keer zeggen dat het een "kankerzooi is" dat jouw club verloor van een rivaal, moet kunnen.Maar iemand de tering wensen is geen probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of helemaal geen gescheld meer of gewoon toelaten.So confused when you're lost in the groove
Ik heb het redelijk gedaan, geen hele dag op Fok! gezeten maar dit keer is het wel jammer.quote:
Doe normaal.quote:
Aantal posts per dag voor gebruiker "mrstylo" van 29-06-2012
Iemand de tering wensen sta ik persoonlijk ook niet toe. Ook "de griep" niet. Je wenst elkaar geen ziektes toe on my watchquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar iemand de tering wensen is geen probleem?
Of helemaal geen gescheld meer of gewoon toelaten.
Dat is dan ook duidelijk merkbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt meer ervaring dan Guitarist en ik bij elkaar.
In septemberquote:
Ja ik was er vroeg bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe normaal.Aantal posts per dag voor gebruiker "mrstylo" van 29-06-2012
datum / aantal posts
29-06-2012 2
totaal 2
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand de tering wensen sta ik persoonlijk ook niet toe. Ook "de griep" niet. Je wenst elkaar geen ziektes toe on my watch
Wat andere mods doen, moeten zij weten
Daarom, "want ik zei geen kanker of tyfus of tering"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.
Is het ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.
En jij liet die van jezelf wel openstaan. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd. Toen liepen drizzt en guitarist m'n hele forum te verneuken
Bij deze wil ik even feliciteren
Indianen is dan ook een kutforumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd. Toen liepen drizzt en guitarist m'n hele forum te verneuken
Sowiesoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Indianen is dan ook een kutforum
Je moet je bek houden, kutmod.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fantastisch topic welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom, "want ik zei geen kanker of tyfus of tering"
Het was tegen morph, ban zal dus wel meevallen.quote:
Waar is die andere knakker die ook mod was van IND gebleven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
Zonder IND (en de_kromme) was ik nu geen mod van VBL.
Ging op reis naar Australiëquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar is die andere knakker die ook mod was van IND gebleven?
Gamezz ofzo
Ik hoorde dat hij 6 maanden wordt, vanwege herhalende bashes tegen Morph.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was tegen morph, ban zal dus wel meevallen.
Oke oke, zonde man dat was echt een toffe gastquote:
Ben ik maximaal een uurtje weg dus, HMF heeft me wat dingen geleerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij 6 maanden wordt, vanwege herhalende bashes tegen Morph.
Not on my watchquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik maximaal een uurtje weg dus, HMF heeft me wat dingen geleerd.
Hij was er binnen een half uur weer om vervolgens binnen een uur weer af te liggenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik maximaal een uurtje weg dus, HMF heeft me wat dingen geleerd.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, zonde man dat was echt een toffe gast
Jonge! Wacht maar tot ik mijn contacten aanspreekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was tegen morph, ban zal dus wel meevallen.
Heb jij een nieuwe horloge?quote:
Stokstaart?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jonge! Wacht maar tot ik mijn contacten aanspreek
Ja, de tactiek om hem ff een half uur te bannen zodat hij tot rust kan komen helpt niet echt bij hem.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was er binnen een half uur weer om vervolgens binnen een uur weer af te liggen
En dat allemaal dankzij zijn haat naar De_kromme, want daar begon het meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de tactiek om hem ff een half uur te bannen zodat hij tot rust kan komen helpt niet echt bij hem.Die heeft een half uur lang z'n rage opgebouwd.
toffe gast, ga binnenkort biertje met hem doenquote:
Nee, ik heb een nieuw huisdierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe horloge?
Je praat er steeds over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe horloge?
Je praat er steeds over.
Irl allicht maar op het forum zo nu en dan (lees: vaak)..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij zijn haat naar De_kromme, want daar begon het mee
[..]
toffe gast, ga binnenkort biertje met hem doen
Stokkie was gewoon een troll, wist mensen heel makkelijk op de kast te krijgen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Irl allicht maar op het forum zo nu en dan (lees: vaak)..
Mwa, daar begon het mee, maar dat is natuurlijk niet de reden waarom hij uiteindelijk gebanned is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij zijn haat naar De_kromme, want daar begon het mee
Klopt, dat was dat fb topicquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, daar begon het mee, maar dat is natuurlijk niet de reden waarom hij uiteindelijk gebanned is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |