Je hebt meer ervaring dan Guitarist en ik bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wederom een nieuwe mod voor VBL
Jezus alweer bijna 3 jaar mod
Taartje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wederom een nieuwe mod voor VBL
Jezus alweer bijna 3 jaar mod
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur? Je wenst het iemand niet toe op FOK!, zo simpel is het. Wat Morph ook al zegt, een keer zeggen dat het een "kankerzooi is" dat jouw club verloor van een rivaal, moet kunnen.Maar iemand de tering wensen is geen probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of helemaal geen gescheld meer of gewoon toelaten.So confused when you're lost in the groove
Ik heb het redelijk gedaan, geen hele dag op Fok! gezeten maar dit keer is het wel jammer.quote:
Doe normaal.quote:
Aantal posts per dag voor gebruiker "mrstylo" van 29-06-2012
Iemand de tering wensen sta ik persoonlijk ook niet toe. Ook "de griep" niet. Je wenst elkaar geen ziektes toe on my watchquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar iemand de tering wensen is geen probleem?
Of helemaal geen gescheld meer of gewoon toelaten.
Dat is dan ook duidelijk merkbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt meer ervaring dan Guitarist en ik bij elkaar.
In septemberquote:
Ja ik was er vroeg bijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe normaal.Aantal posts per dag voor gebruiker "mrstylo" van 29-06-2012
datum / aantal posts
29-06-2012 2
totaal 2
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand de tering wensen sta ik persoonlijk ook niet toe. Ook "de griep" niet. Je wenst elkaar geen ziektes toe on my watch
Wat andere mods doen, moeten zij weten
Daarom, "want ik zei geen kanker of tyfus of tering"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.
Is het ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg bij de griep altijd het gevoel dat het sarcasme is.
En jij liet die van jezelf wel openstaan. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd. Toen liepen drizzt en guitarist m'n hele forum te verneuken
Bij deze wil ik even feliciteren
Indianen is dan ook een kutforumquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd. Toen liepen drizzt en guitarist m'n hele forum te verneuken
Sowiesoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Indianen is dan ook een kutforum
Je moet je bek houden, kutmod.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fantastisch topic welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom, "want ik zei geen kanker of tyfus of tering"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |