Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, vooral als je van 13:00 tot 05:00 in de kroeg benthad ik met examens, om 12 uur werd ik uit de ene kroeg gekickt wegens dronkenschap
ging ik naar de volgende kroeg, jas kwijt. Pakte ik een random jas die van iemand was die 1.70 was ofzo terwijl ik 1.90 ben
kwam ik dat joch tegen, zei hij he wat moet je met mijn jas, ik zei o sorry, ik heb net zo'n jas
kreeg ik ruzie met uitsmijter van de vorige kroeg en er werden nog wat vrienden van mij uitgekickt
uiteindelijk wel jas terug en toen een veel te dure taxi rit in mijn eentje met een veel te spraakzame chauffeur. Ik had zieke hoofdpijn en hij bleef maar praten in die veel te warme auto
THuis maar even flink liggen kotsen toen
hoe kan je daar nou van verliezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net zo'n ziek vet potje tegen dit teamDe bazen van vroeger.
![]()
[ afbeelding ]
5-4 verloren
Ik had geen handicap maar zijn team speelde gewoon ongelooflijk goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan je daar nou van verliezen
carroll.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Om wie zal ik een team heen bouwen? Ik heb zo'n 90k voor het hele team.
Sukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Om wie zal ik een team heen bouwen? Ik heb zo'n 90k voor het hele team.
Mooi team, maar mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor IF Chiellini en IF Buffon en niet TOTY Chiellini en NIF Buffon? Het verschil tussen NIF en IF Buffon is marginaal, terwijl het verschil tussen IF Chiellini en TOTY Chiellini mega is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
Mooie TT. Tevens mijn nieuwe team. De verdedigende kracht van de Serie A, gecombineerd met de aanvallende kracht van de Liga BBVA. Moet alleen Lavezzi nog kopen ipv Elia voor een betere chemistry.
[ afbeelding ]
Ik wil wel over 10 min.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Rijst het volgende:
Iemand een potje? Ik wil met mijn Suk team spelen.
Je kan ook Silva en Chielini omdraaien en Noccerino ipv Marchissioquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
Mooie TT. Tevens mijn nieuwe team. De verdedigende kracht van de Serie A, gecombineerd met de aanvallende kracht van de Liga BBVA. Moet alleen Lavezzi nog kopen ipv Elia voor een betere chemistry.
[ afbeelding ]
Het verschil tussen NIF en IF Buffon is 55K, het verschil tussen SIF Chiellini en TOTY Chiellini is 100K. Dat is het eigenlijk wel. Coins zijn nu op. Chiellini TOTY is 8 punten vooruit gegaan op passing en 15 op dribbling. Op onderdelen die wél belangrijk zijn voor een CB is hij met Pace, Heading en defending maar 3 punten in totaal vooruit gegaan. Daarom staat een uitbreiding naar een TOTY versie niet hoog op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi team, maar mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor IF Chiellini en IF Buffon en niet TOTY Chiellini en NIF Buffon? Het verschil tussen NIF en IF Buffon is marginaal, terwijl het verschil tussen IF Chiellini en TOTY Chiellini mega is.
ja ik win nu ook bijna alles met 352quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lang eigenwijs geweest dit jaar. 3-5-2 wilde ik niet aan beginnen, MLS wilde ik niet aan beginnen, maar wat een bazenformatie en wat een bazenteam zeg..Kandji
Schiet net zo makkelijk met links als met rechts ook lijkt het wel..sick
Ik speelde net een paar potjes met Traoré van 203cm, wat een held is dat. Nóg beter dan Kandji, vind ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lang eigenwijs geweest dit jaar. 3-5-2 wilde ik niet aan beginnen, MLS wilde ik niet aan beginnen, maar wat een bazenformatie en wat een bazenteam zeg..Kandji
Maar kijk bijvoorbeeld naar deze stat-upgrade:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verschil tussen NIF en IF Buffon is 55K, het verschil tussen SIF Chiellini en TOTY Chiellini is 100K. Dat is het eigenlijk wel. Coins zijn nu op. Chiellini TOTY is 8 punten vooruit gegaan op passing en 15 op dribbling. Op onderdelen die wél belangrijk zijn voor een CB is hij met Pace, Heading en defending maar 3 punten in totaal vooruit gegaan. Daarom staat een uitbreiding naar een TOTY versie niet hoog op het verlanglijstje.
VET! EEN PACKOPENING!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Wieisboos ik wacht op je/
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Ik ga maar eerst genieten van dit team vanaf zondagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kijk bijvoorbeeld naar deze stat-upgrade:
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk dat de upgrade niet zo groot is. Sommige stats van de SIF zijn gewoon beter dan die van de TOTY.
Hoeveel heb jij er nu mee verdiend? Ik zit nu op ongeveer 120k in 1 week. Valt me nog zwaar tegen, maar ik heb ook nog geen speler uit een pakje gehaald die meer dan 2k waard was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga maar eerst genieten van dit team vanaf zondagKomt allemaal door die gekke bronzen pakjes dat het zon prachtig elftal is geworden
Ik heb 2 keer 100K overgeschreven en vandaag 1 keer 30K en 1 keer 25K. Dus ruim 250Kquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er nu mee verdiend? Ik zit nu op ongeveer 120k in 1 week. Valt me nog zwaar tegen, maar ik heb ook nog geen speler uit een pakje gehaald die meer dan 2k waard was.
Daarentegen verkopen die npower league spelers wel als warme broodjes:
[ afbeelding ]
inb4 taiwo van milanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij moeten ook maar weer eens een pricefix organiseren.
Ik had onthouden dat Rijst altijd links gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een penalty net, de keeper in de goede hoek maar hij ging er alsnog in
OMGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Hoe was dat eerste trouwens een pingelquote:
Okquote:
Kijk op mn stream. Long Tan gaat vlammen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Linkspoot links, rechtspoot rechts? Wat is deze?
Lukaku is beter in strepen dan in finesse. Veel mensen zetten hem daarom links.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Linkspoot links, rechtspoot rechts? Wat is deze?
Waar is Zusi?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk op mn stream. Long Tan gaat vlammen.
Koop alsjeblieft ff Kandji.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk op mn stream. Long Tan gaat vlammen.
Alleen singleplayer htoch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tan had heel even 5*, als je die laatste update nooit hebt geinstalleerd nu nog steeds. Ik vond net binnen een minuut een Miquel voor 500c en daarna Kim Geun Chol 4-4-2 voor 200c. Dit kan nog leuk worden
In UT kon het ook maar ik heb die update gewoon geinstalleerd. Er zijn mensen die dat niet hebben gedaan en die hebben dus een Tan met 5*quote:
quote:
Ik kocht toen een Zaha voor 16kquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In UT kon het ook maar ik heb die update gewoon geinstalleerd. Er zijn mensen die dat niet hebben gedaan en die hebben dus een Tan met 5*
Dit ja. Lukaku is daar echt perfect voor. Mensen in FIFA blijven vaak blind het "naar binnen gaan" afdekken en als je buitenom gaat dan trappen ze er continu in..als je dan kan strepen in die korte hoek net als Lukaku dan is het echt genietenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku is beter in strepen dan in finesse. Veel mensen zetten hem daarom links.
Je, moet die update downloaden om FUT in te komen, dus onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In UT kon het ook maar ik heb die update gewoon geinstalleerd. Er zijn mensen die dat niet hebben gedaan en die hebben dus een Tan met 5*
Nee hoor, ik logde laatst voor het eerst in maanden in op 1 van mn b-accounts op mn PS3, en had geen zin om te wachten en toch kon ik gewoon in UT.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je, moet die update downloaden om FUT in te komen, dus onzin.
Nee, bij die hoefde het niet. Het is later wel gepatched maar dat heeft echt een maand geduurd ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan toch elke keer no doen als ze om die update vragen? Volgens mij kom je er dan gewoon in hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, bij die hoefde het niet. Het is later wel gepatched maar dat heeft echt een maand geduurd ofzo.
Ja, die patch bedoel ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik logde laatst voor het eerst in maanden in op 1 van mn b-accounts op mn PS3, en had geen zin om te wachten en toch kon ik gewoon in UT.
vies?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Nee. Het is vies. Wel lief van je. Jij altijd met je Koevermans.
ja als cam maar dat was niks. De NIF als CFin 4231 was wel goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met IF Berbatov gespeeld?
Thanks. Ik ga 'm toch maar niet halen denk ik. Die workrates alleen alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als cam maar dat was niks. De NIF als CFin 4231 was wel goed.
Berbatov zit niet op Fok!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met IF Berbatov gespeeld?
Mijn traagste spits waar ik mee kon omgaan is denk ik Altidore. Wel een baasjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met een echt trage spits gespeeld? (behalve Koevermans dan) Iemand met onder de 60 pace zoals Heskey. Ik zelf nog niet
Waarom? Moet iedereen met dezelfde spits spelen? Ik vind het gewoon leuk om met minder goede spelers te spelen.quote:
74 pace valt nog wel mee. Je hebt een bronze ST met 31 pace maar wel 86 heading, het lijkt me wel grappig om zo'n spits te gebruiken. Laatst gebruikte iemand tegen mij een ST met 45 pace maar die kopte alles erinquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn traagste spits waar ik mee kon omgaan is denk ik Altidore. Wel een baasje
Maar je loopt altijd te zeuren dat je verliest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom? Moet iedereen met dezelfde spits spelen? Ik vind het gewoon leuk om met minder goede spelers te spelen.En dat niemand er mee speelt vind ik nog vetter
http://www.futhead.com/12/squad/1249632quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
Op zoek naar een origineel team. Wie helpt mee? 3-5-2 ben ik inmiddels aan verknocht, dus in die formatie.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
Op zoek naar een origineel team. Wie helpt mee? 3-5-2 ben ik inmiddels aan verknocht, dus in die formatie.
198cm?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
Suk is ook fucking groot trouwensIk ga voor de lol een team maken met de twee grootste spitsen van FUT, de ene is 198 cm en heeft 76 jumping
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry! Het liefst low rated golds.
Ik wil Lukaku wel weer eens in een team, maar dan iets origineels. Hij als linkerspits in een 3-5-2.Beetje hoge rating, maar Drogba mag daar wel naast. Dan is de sectie daarachter vrij in te vullen.
Nee dat was een paar weken terug toen had ik ook echt een kutteam. Ik had hem nog uitgeleend aan Poker4lifee en die vond dat ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je loopt altijd te zeuren dat je verliest.Ok dat is ook met TOTY Huntelaar, maar toch.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:34 schreef vandermar het volgende:
internet doet hier een partij kutdan maar slapen. is de nieuwe ep van suits er al?
quote:
twitter:mkandji10 twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 01:51:07About to do something crazy with my hair! reageer retweet
Wat voor team had hij dan? Die mensen met Spaanse teams met Tello zijn ook irritant. Eerst scoren en vervolgens met 10 man verdedigen en hopen op een counterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Na de eerste 7 wedstrijden gewonnen te hebben is mijn streak met de MLS'ers ten einde. Verloor de finale van een Franse gehandicapte die alleen maar achterin rondtikte en op het moment dat ik in slaap viel langs de lijn rende om te crossen. Hij heeft 4 keer een cross gegeven en 3 keer daarvan viel hij miraculeus binnen. Altijd fucking sneu volk die Fransen..echt niet normaal
behalve tegen mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat was een paar weken terug toen had ik ook echt een kutteam. Ik had hem nog uitgeleend aan Poker4lifee en die vond dat ookSinds ik ben overgestapt naar 352 win ik zowat alles.
quote:
League 1, allemaal pacehoeren. 5 atb ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor team had hij dan? Die mensen met Spaanse teams met Tello zijn ook irritant. Eerst scoren en vervolgens met 10 man verdedigen en hopen op een counter
Jackson is wel erg goed though.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
League 1, allemaal pacehoeren. 5 atb ook.
Oduro is imo trouwens echt 100 keer beter dan Fucito..na 2,5 wedstrijd zonder goals kwam Oduro erin en die heeft er nu 12 uit 7 (inclusief 2 invalbeurten). Kandji 21 uit 8
Verder Zusi 7 uit 8 met die zieke longshots van hem en zijn corners en vrije trappen zijn ook echt goed. Al 6,7 goals uit corners en 2 uit een FK vanaf de zijlijn die door Cuesta werd binnengekopt. Ben ook erg tevreden over mijn keeper Hamid en CDM Evans. Die zijn nog wat minder standaard dan de meesten, vooral Hamid.
Ik heb IF Cannon gehaald en hij valt niet tegen, hij heeft de long throw en hij houdt veel meer tegen dan Johnsonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oduro is imo trouwens echt 100 keer beter dan Fucito..na 2,5 wedstrijd zonder goals kwam Oduro erin en die heeft er nu 12 uit 7 (inclusief 2 invalbeurten). Kandji 21 uit 8
Verder Zusi 7 uit 8 met die zieke longshots van hem en zijn corners en vrije trappen zijn ook echt goed. Al 6,7 goals uit corners en 2 uit een FK vanaf de zijlijn die door Cuesta werd binnengekopt. Ben ook erg tevreden over mijn keeper Hamid en CDM Evans. Die zijn nog wat minder standaard dan de meesten, vooral Hamid.
Harris al geprobeerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze allebeiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Die Zusi wou ik eerst ook halen maar koos voor Evens omdat pace
Ik bedoelde Johnson:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Nee, ken al die MLS gasten verder niet
Voor wie zou Jackson erin moeten denk je? Zal hem wel eens testen. Harris niet geprobeerd. Ziet eruit als een mindere versie van Kandji..denk dat Oduro en hij elkaar wat beter aanvullen.
Ik had geen coinsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei
Zusi is wel echt sick hoor..zijn pass en schot voor een bronze..damn
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:23 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:mkandji10 twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 02:21:15@c0sm0fifa How can I make an account on FOK!? Nice guys over there. reageer retweet
Nog 271 te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:44 schreef Apekoek het volgende:
Gozers doe normaal, straks topic nr 1000 in 1 jaar!
zo vroeg alweer?quote:
ik kwam online in fifa en toen stond dat erquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo vroeg alweer?Hij legt vaak z'n controller weg als het kut gaat
als je het op die manier bedoelt.
Stond erbij dat het niet kon? Oke.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:50 schreef stoereboii het volgende:
Zit nu in de chem en die nieuwe bronze cup.
Chem cup halve finale en bronze cup kwartfinale. Mag je zoveel meedoen als je wil?
Erg, erg nice man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:41 schreef pascal08 het volgende:
Vandaag met 160 400c-packs bijna 50k winst gedraaid. Mijn inschatting van een paar dagen geleden dat je maar 100-200c per pack winst maakt is dus niet helemaal waar, zeker niet nu als die npower league spelers allemaal voor 150c verkopen.
Als ik dit 3 weken elke dag doe, zit ik zo
weer op de miljoen. Als ik m'n coins en TOTY van Persie niet voor echt geld had verkocht, zat ik nu rond de 3.5 miljoen.
Oh bij Honda meen ik dat niet te hebbrn gezien? Maar ok, jij bent de laatste tijd ook erg gefrustreerd...quote:
Het stond er gewoon bij, maakt niet uit hoor schatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh bij Honda meen ik dat niet te hebbrn gezien? Maar ok, jij bent de laatste tijd ook erg gefrustreerd...
Je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:20 schreef stoereboii het volgende:
What the fuck is dit man... Halve finale sta ik 2-0 voor, in 5 min maakt hij 2-2 (80-85 min ong) en alles vloog bij mij al de hele tijd op de paal en in die 5 min pakt mijn Hart de simpelste ballen niet eens meer... Zijn Hart pakte alles ik had 5-0 moeten voorstaan een pure schande. In de verlenging komt geen enkele pass meer aan en controles waren er niet, hij kon gewoon elke bal meenemen en maakt 2-4. Kutspel
u mad?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:47 schreef stoereboii het volgende:
WHAT THE FUCK HALVE FINALE BRONS TOERNOOI 18 SCHOTEN OP DOEL TEGEN ULTRA DEFENSIVE ZIJN KEEPER PAKT ALLES KOMT HIJ EEN KEER OVER SCOORT HIJ EN DE KEER ERNA OOK WHAT THE FUCK BULLSHIT HANDICAP OF WHAT THE FUCK IK WEET HET NIET MEER MAAR DIT SPEL
FUCKT ME GEWOON
xdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:47 schreef stoereboii het volgende:
WHAT THE FUCK HALVE FINALE BRONS TOERNOOI 18 SCHOTEN OP DOEL TEGEN ULTRA DEFENSIVE ZIJN KEEPER PAKT ALLES KOMT HIJ EEN KEER OVER SCOORT HIJ EN DE KEER ERNA OOK WHAT THE FUCK BULLSHIT HANDICAP OF WHAT THE FUCK IK WEET HET NIET MEER MAAR DIT SPEL
FUCKT ME GEWOON
Nu wel gelezen. Hoi Pinoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:47 schreef stoereboii het volgende:
FUCKT ME GEWOON
Pino zegt minimaal 6x kanker als 'ie raged manquote:
En wie is de beste LW?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Arnaud en Zusi zijn de beste CAMs uit de MLS. Evans heb ik CDM staan, werkt hartstikke goed.
xabi alonso, perea en sif valeroquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:15 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1269452
Weet iemand nog een goede CB en 2 CM's voor dit team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |