Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, vooral als je van 13:00 tot 05:00 in de kroeg benthad ik met examens, om 12 uur werd ik uit de ene kroeg gekickt wegens dronkenschap
ging ik naar de volgende kroeg, jas kwijt. Pakte ik een random jas die van iemand was die 1.70 was ofzo terwijl ik 1.90 ben
kwam ik dat joch tegen, zei hij he wat moet je met mijn jas, ik zei o sorry, ik heb net zo'n jas
kreeg ik ruzie met uitsmijter van de vorige kroeg en er werden nog wat vrienden van mij uitgekickt
uiteindelijk wel jas terug en toen een veel te dure taxi rit in mijn eentje met een veel te spraakzame chauffeur. Ik had zieke hoofdpijn en hij bleef maar praten in die veel te warme auto
THuis maar even flink liggen kotsen toen
hoe kan je daar nou van verliezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net zo'n ziek vet potje tegen dit teamDe bazen van vroeger.
![]()
[ afbeelding ]
5-4 verloren
Ik had geen handicap maar zijn team speelde gewoon ongelooflijk goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan je daar nou van verliezen
carroll.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Om wie zal ik een team heen bouwen? Ik heb zo'n 90k voor het hele team.
Sukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Om wie zal ik een team heen bouwen? Ik heb zo'n 90k voor het hele team.
Mooi team, maar mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor IF Chiellini en IF Buffon en niet TOTY Chiellini en NIF Buffon? Het verschil tussen NIF en IF Buffon is marginaal, terwijl het verschil tussen IF Chiellini en TOTY Chiellini mega is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
Mooie TT. Tevens mijn nieuwe team. De verdedigende kracht van de Serie A, gecombineerd met de aanvallende kracht van de Liga BBVA. Moet alleen Lavezzi nog kopen ipv Elia voor een betere chemistry.
[ afbeelding ]
Ik wil wel over 10 min.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Rijst het volgende:
Iemand een potje? Ik wil met mijn Suk team spelen.
Je kan ook Silva en Chielini omdraaien en Noccerino ipv Marchissioquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
Mooie TT. Tevens mijn nieuwe team. De verdedigende kracht van de Serie A, gecombineerd met de aanvallende kracht van de Liga BBVA. Moet alleen Lavezzi nog kopen ipv Elia voor een betere chemistry.
[ afbeelding ]
Het verschil tussen NIF en IF Buffon is 55K, het verschil tussen SIF Chiellini en TOTY Chiellini is 100K. Dat is het eigenlijk wel. Coins zijn nu op. Chiellini TOTY is 8 punten vooruit gegaan op passing en 15 op dribbling. Op onderdelen die wél belangrijk zijn voor een CB is hij met Pace, Heading en defending maar 3 punten in totaal vooruit gegaan. Daarom staat een uitbreiding naar een TOTY versie niet hoog op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi team, maar mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor IF Chiellini en IF Buffon en niet TOTY Chiellini en NIF Buffon? Het verschil tussen NIF en IF Buffon is marginaal, terwijl het verschil tussen IF Chiellini en TOTY Chiellini mega is.
ja ik win nu ook bijna alles met 352quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lang eigenwijs geweest dit jaar. 3-5-2 wilde ik niet aan beginnen, MLS wilde ik niet aan beginnen, maar wat een bazenformatie en wat een bazenteam zeg..Kandji
Schiet net zo makkelijk met links als met rechts ook lijkt het wel..sick
Ik speelde net een paar potjes met Traoré van 203cm, wat een held is dat. Nóg beter dan Kandji, vind ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lang eigenwijs geweest dit jaar. 3-5-2 wilde ik niet aan beginnen, MLS wilde ik niet aan beginnen, maar wat een bazenformatie en wat een bazenteam zeg..Kandji
Schiet net zo makkelijk met links als met rechts ook lijkt het wel..sick
Maar kijk bijvoorbeeld naar deze stat-upgrade:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verschil tussen NIF en IF Buffon is 55K, het verschil tussen SIF Chiellini en TOTY Chiellini is 100K. Dat is het eigenlijk wel. Coins zijn nu op. Chiellini TOTY is 8 punten vooruit gegaan op passing en 15 op dribbling. Op onderdelen die wél belangrijk zijn voor een CB is hij met Pace, Heading en defending maar 3 punten in totaal vooruit gegaan. Daarom staat een uitbreiding naar een TOTY versie niet hoog op het verlanglijstje.
VET! EEN PACKOPENING!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Wieisboos ik wacht op je/
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Ik ga maar eerst genieten van dit team vanaf zondagquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kijk bijvoorbeeld naar deze stat-upgrade:
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk dat de upgrade niet zo groot is. Sommige stats van de SIF zijn gewoon beter dan die van de TOTY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |