quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
OP van Stinho zijn topic in OUD!!!!!!!!!
Heerscherquote:
Nee de meeste worden unbanned daar waar ik 6 weken zit... Ik loop nog steeds bij een therapeutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IddTis nogal een meeloper en waar de meesten op tijd stoppen gaat hij door en dan wordt hij gebanned en de rest niet
Yup. Baas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Frederick Mandela Hendriksen toffe user was dat.
Zo dom, zelfs Ajacied kloont beterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Frederick Mandela Hendriksen toffe user was dat.
Jij had het dan ook verdiendquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de meeste worden unbanned daar waar ik 6 weken zit... Ik loop nog steeds bij een therapeut
Je slijmt niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de meeste worden unbanned daar waar ik 6 weken zit... Ik loop nog steeds bij een therapeut
Bazen zin.quote:Hij houdt daar erg van, al mag niemand van hem meekijken als hij daarmee bezig was
Hij was het niet zei hij zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo dom, zelfs Ajacied kloont beter
Gelijk je mattie erbij betrekken hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan! ik stuur je zo door naar Steven!
True, als je een ban krijgt voor een gore pic en je post vervolgens als je terugbent gewoon doodleuk een nieuwe dan kan je wel zoiets verwachten jaquote:
Stinho kon nieteens posten met zijn kloon en was al betraptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo dom, zelfs Ajacied kloont beter
Ik snap dat dus niet hé...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke ruzie op Twitter whaha, kreeg nog geld van die gast en nu doet hij stoer. Iedereen gaat zich ermee bemoeien op internet. Maar ja hij gaat morgen echt helemaal naar de kanker
Slijmenquote:
Wutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho kon nieteens posten met zijn kloon en was al betrapt
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je een ban krijgt voor een gore pic en je post vervolgens als je terugbent gewoon doodleuk een nieuwe dan kan je wel zoiets verwachten ja
Dat is toch niet rebels manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SlijmenZit je straf uit als een vent en vraag om een unban als de tijd verstreken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Zo ver komt Stinho niet met het kinderslot op Internet Explorer hoor.quote:
Ik zei enkel dit: Krijg nog geld van jou, krijg het al 2 weken. Morgen ff afspreken?. Schold hij me uit enzo, al die Turken matties van mij er gelijk op reagerenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet hé...
Ruzie maken met je eigen identiteit op internet. Het is nogal zichtbaar enzo.
Doe dat lekker op straat denk ik dan.
Kreeg meteen een week extra ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |