Achja de rust is gelukkig weer wat terugquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedelete foetsie ja toch kankerzooi.
Ja, sowieso al die sneue mensen die zich er tegenaan bemoeien terwjil ze nooit in vbl komen en de users niet kennenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook echt heel irritant ouwe
Jellereppe,bendoe ofzo en nog wat mongooltjes
Tot 2 weken als Stijn weer terug isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Achja de rust is gelukkig weer wat terug
Christina Hendricksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tering, die tietenIk zou blijven rammen
Niet teruglezen, er niks bijzonders gebeurd.quote:
Ajacied.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tot 2 weken als Stijn weer terug is
Las al IETS in de FA en Crewtopicsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet teruglezen, er niks bijzonders gebeurd.
Verbaasde mij al dat die sneue gast van een Maanvis niet kwam rellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso al die sneue mensen die zich er tegenaan bemoeien terwjil ze nooit in vbl komen en de users niet kennen
Niks bewaard?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ging serieus helemaal stuk om die topics
Echter als dat de oorzaak van het opstappen van NS is dan vind ik het minder grappig, maar de topics zelf waren echt hilarisch
Alles is verwijderdquote:
Iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tot 2 weken als Stijn weer terug is
Ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan jullie nu constant over Stijndinho praten?
OP van Stinho zijn topic in OUDquote:Lieve ouders,
Over een week is het zoontje van een goede vriend van mij jarig. De kleine dreumes houdt er erg van om met poppen te spelen. Ikzelf beschouw dat niet echt als iets vreemds, als daar zijn interesses liggen moet hij dat zelf weten toch? Enfin, nu ben ik opzoek naar een speelgoedwinkel die handpoppen verkopen om poppekastje mee te spelen. Hij houdt daar erg van, al mag niemand van hem meekijken als hij daarmee bezig was.
Ik ben specifiek opzoek naar een handpop in de vorm van een dolfijn. Wie heeft er tips waar ik deze kan kopen?
Groetjes.
Zo jammer, maar als ik het goed begrijp was er 1 kritisch topic en hij stopt er gelijk mee? Wat ben je dan onzekerquote:
quote:
Ik krijg middelbare school flashbacks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IddTis nogal een meeloper en waar de meesten op tijd stoppen gaat hij door en dan wordt hij gebanned en de rest niet
Godsammequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
OP van Stinho zijn topic in OUD!!!!!!!!!
De epische borsten van Christina Hendricksquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
OP van Stinho zijn topic in OUD!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |