Nee, totaal nietquote:
Die gaat dus niet slapen vannacht maar al onze reactie's controleren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
DM van stinho
Hij houdt echt alles in de gaten
Al hoop ik niet dat Brands weer 5 miljoen gaat uitgeven. Onder 4 miljoen houden.quote:
6 maandenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet echt handig idd![]()
ik heb nog nooit gekloond tijdens een ban, 6 maanden uitgezeten.
Wat had je gedaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet echt handig idd![]()
ik heb nog nooit gekloond tijdens een ban, 6 maanden uitgezeten.
Daar doet Hoerenveen het niet voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al hoop ik niet dat Brands weer 5 miljoen gaat uitgeven. Onder 4 miljoen houden.
Ik heb soms het gevoel dat Brands het daar het niet voor doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar doet Hoerenveen het niet voor
Wat zijn we volwassen bezig! Tjeuuuumig!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar doet Hoerenveen het niet voor
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat Brands het daar het niet voor doet.
Op FOK! mag ik mij als kind gedragenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zijn we volwassen bezig! Tjeuuuumig!
Niet als je mod wil wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Op FOK! mag ik mij als kind gedragen
Ja, weet ik niet meer, iets over sunchaser ofzo, ik moest hem niet.quote:
Tsja, ijdele hoop ben ik bang. Die gast is nu toch ook international en alles?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al hoop ik niet dat Brands weer 5 miljoen gaat uitgeven. Onder 4 miljoen houden.
Want?quote:
Ik moet altijd wel weer lachen erom, serieusquote:
Heb ik een grap gemist?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zijn we volwassen bezig! Tjeuuuumig!
Ik zei Hoerenveen ipv Heerenveenquote:
Mooizoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet altijd wel weer lachen erom, serieus
Het is een Fries! Het is een poot en Abe die is dood!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei Hoerenveen ipv Heerenveen
Ja wel goed eigenlijk, heb geen kanker dus ga voorlopig niet doodquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Hoe is 't verder eigenlijk?
Assaidi ook, maar kostte Galasatery maar 4miljoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ijdele hoop ben ik bang. Die gast is nu toch ook international en alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |