quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho kon nieteens posten met zijn kloon en was al betrapt
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch niet rebels manIk hoef niet meer rebels te zijn. Ik heersch gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Hahahahahaquote:
Dat doe je toch niet op twitter man?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei enkel dit: Krijg nog geld van jou, krijg het al 2 weken. Morgen ff afspreken?. Schold hij me uit enzo, al die Turken matties van mij er gelijk op reageren
Bekijk het van de positieve kant. Ik heb niet geklaagd en me netjes aan mijn ban gehouden. Al blijf ik zeggen, die tweede was absoluut geen gore zeker niet in de context.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je een ban krijgt voor een gore pic en je post vervolgens als je terugbent gewoon doodleuk een nieuwe dan kan je wel zoiets verwachten ja
Hij reageert expres niet op mijn telefoontjes dan maar zo en hij reageert meteen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet op twitter man?
Whatsapp 'm lekker ofzo
Waar is Narsingh heen dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vandaag was niet zijn dag.
Narsingh weg
Ban tijdens zijn vakantie
En dan dit.
Mooi zo, die jongen is 15, die hoort buiten te voetballen ipv de godganse dag te FOK!ken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vandaag was niet zijn dag.
Narsingh weg
Ban tijdens zijn vakantie
En dan dit.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Ik heb niet geklaagd en me netjes aan mijn ban gehouden. Al blijf ik zeggen, die tweede was absoluut geen gore zeker niet in de context.
Mja, maar denk je nu dat je ook maar iets hebt opgelost ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij reageert expres niet op mijn telefoontjes dan maar zo en hij reageert meteen.
Hij is 14quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi zo, die jongen is 15, die hoort buiten te voetballen ipv de godganse dag te FOK!ken!
[..]
oquote:
Ok ik ben weg. Ik verdien sowieso een ban voor het posten op Fok! via een andere Wifiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi zo, die jongen is 15, die hoort buiten te voetballen ipv de godganse dag te FOK!ken!
[..]
Je kent die club niet volgens officiële naam.quote:
Nee alleen een grote vechtpartij uitgeloktquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, maar denk je nu dat je ook maar iets hebt opgelost ?
Onder welke naam wel dan>?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kent die club niet volgens officiële naam.
PSV heeft alleen interesse getoond meer niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kent die club niet volgens officiële naam.
Komt goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PSV heeft alleen interesse getoond meer niet.
Nog erger! Toen ik 14 was mocht ik echt niet uren en dagen achter elkaar achter de PC zitten. Dan was ik allang naar buiten geschopt.quote:
10 t/m 15 waren echt goede jaren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog erger! Toen ik 14 was mocht ik echt niet uren en dagen achter elkaar achter de PC zitten. Dan was ik allang naar buiten geschopt.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
DM van stinho
Hij houdt echt alles in de gaten
Ja, dat was ook niet echt handig iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho kon nieteens posten met zijn kloon en was al betrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |